ONNELLINEN oisin jos miehen saisin ja sitä ylitse kaiken rakastaisin.... niin ja ongelmahan on minun rakas mielihaluni jonka kanssa useimmat miehet eivät ole tulleet toimeen(tai minä itse!) Miehenhän kuuluu olla "perheen pää" ,tässä tapauksessa kulkea minun vierellä ja olla minusta huolehtimassa ja olla turvallinen ja "pehmeä nallekarhu" ...näin ulkopuolinen suhteeni. Kaksin kun ollaan,olen minä se pää.. .. niin,tulee pakottava tarve saada mies minun valtaani (ja tämä ei koske nalkuttamista,sitä en harrasta) ,seksi on tärkeä osa meidän suhdetta, useimmiten se menee moneen kertaan päivässä ja tämä toinen osapuoli pitää siitä kun häntä/hänet alistetaan. Ongelma tulee sitten siinä vaiheessa kun toinen(mies) on poissa kotoa tai vaikka olisi kotonakin ja minulle tulee halu tähän toimintoon,ei tämä toinen jaksa.,se on väsynyt yms.(useimmiten näissä tapauksissa ollaan jo sekstailtu sinä päivänä)(JA MINÄ HOITANUT HOMMAT) niin.. minä otan ja yritän vähä puoliväkisin ja jos ei onnistu niin lähen meneen ja hermostun.
ELI ONNELLISUUTENI AVAIN ON KIROUKSENI!
Mistä löytää siis miehiä,miehen, joka tekisi onnelliseksi tytön eli tanssisi sen pillinmukaan, tarkoittaen seksiä aina juuri silloin kun haluan! EI MISTÄÄN!
Ratkaisuja ONNELLISUUTEENI???
Laittakaa vinkkejä kehiin
PS: Halut/mieliteot pysyy samana tein mä mitä vaan,että jotain muuta vinkkiä kun että hillitse halusi kiitos:)
ALISTAJA
NAINEN27
2
935
Vastaukset
- Niin tai näin
Jos oot niin ruma, ettei sua nai sikakaan.
- .
Taitaa olla trolli, mutta olkoon ;)
Eiköhän miehistä ~40% oli yhtä seksinnälkäisiä tai pahempiakin kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2075803Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1065680Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1954685Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514073Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät633984Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313606En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.331555Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301430- 291149
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33990