Tervehdys. Ostin kesäksi kumiveneen ja olen käynyt parissa purjehduskilpailussa ottamassa valokuvia. Mitä mieltä olette kuvista jotka löytyvät osoitteessa http://www.sailpix.fi
Purjehdus ja valokuvaus
6
999
Vastaukset
- Congrats!
Kumiveneen ohella löytyy muutama kamera minultakin – ja sen ensimmäisen kameran hankkimisesta on kulunut aikaa about 45 vuotta – mutta tuskin minä yhtä hyvää jälkeä saisin aikaan!
- Hakro
Vanhan kuutospurjehtijan sydän oikein läpätti, kun katselin Pentala RRegatan kuvia. Todella upeita otoksia!
Nyt pitäisi vain löytää markkinointikanava, ettei vaivannäkösi menisi ihan hukkaan.
Tallensin www-osoitteesi varmuuden vuoksi - eihän sitä koskaan tiedä... - Hienoja ovat
Hienoja kuvia, kamera ei varmaan ollut tänä kesänä ensimmäistä kertaa käytössä.
- Navigateur
Kyllä siinä on osattu kameraa käyttää. Oikein hienoja kuvia, löysimpä itsenikin niistä. Suosittelen jatkamaan kuvaamista...
- -Mika-
...ei sitä Alfaromeota aina tarvii niin hirveesti kuvata. Siitä on jo niin julmetusti hyviä kuvia muutenkin. Meistäkin voisit ottaa pari kuvaa enemmän aina välillä...
;-)
Olen ihan omin luvin jo sieltä ottanut omalle levynkulömalle muutamia hyviä kuvia.- ekupix
Juu, huomasin saman WB:ssä. Isoja hyvännäköisiä veneitä tulee kuvattua enemmän. Pitäisi pysyä esim. samalla kryssimerkillä kuvaamassa ja siirtyä vasta kun kaikki on sen ohittaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618