Tehkää hyvät modet jotain että saadaan tuo mieleltään häiriintynyt Lollo-Pelle ulos täältä häiriköimästä Kirkan sivuja.
Lollo-Pelle ulos
2
879
Vastaukset
- ???!!!
Siis mitä sää niinku horiset???
Ei tääl ketään Lollo-pelleä ole.
taidat nähdä omiasi.
Hei, eikös niin, että eikö olekin ihme tyyppi tuo kun puhuu lööperiä jostakin Lollo-pellestä?
sama jos minä sanoisin täällä tuosta vaan että Leijonakuningas on täällä palstalla ja leijonakuningas pitäs saada pois häiriköimästä Kirkan sivuja.
Missäs oot jonkun Lollo-pellen nähnyt? en minä ole nähnyt mitään Lollo-pellejä täällä.
Kas kun et nähnyt Aku Ankkaa! - kärpäskaverit
"Palturii mä puhun vaan taas uudelleen!"
Tuo sopis ketjun aloittajan tunnuslauseeksi hyvin.
Vai Lollo-pelle?
HAH HAHA HAHA HAA!!!
missäs semmosen näit?
Pelottiko yöllä että mörkö tulee?
Jos pelottaa nii muuta takas äitis luokse ja nuku äitis vieressä yöt niin ei mörkö tule syömään pientä lasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019