Moro, minulla on ollut jo yli viikon kauhea aivastelu ja nuha päällä, eikä oikeastaan mitään muuta, paitsi ajoittain on kurkku vähän kipeä ja yskittää. Lauantai-iltana oli 38 asteen kuume mutta muuten ei ole ollut. Limaa erittää kauheasti etenkin aamuisin ja aina kun aivastaa saa hakea jo valmiiksi paperia sillä alkaa aina vuotamaan nenästä verta. Nytkin istun tuppo nenässä. Sitä ei kuitenkaan jatku kauaa. Aluksi ajattelin että pelkkää flunssaa mutta kun ei lopu tämä aivasteluvaihe näköjään ollenkaan niin onkohan jotain heinänuhaa tsp.?
Flunssa vai allergia?
......
1
350
Vastaukset
- 3 viikkoa
Yskä kestää noin kolme viikkoa, joten sairasta vain rauhassa. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242