A09 maha-suolitulehdus

kauanko kestää et paranee?

Mä sain tälläsen diagnoosin maanantaina ,vaikkakin ekat oireet alko jo päiviä aikasemmin.
Kauanko kestää et olen kunnossa?

8

15901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

A09 on tarttuvaksi oletettu ripuli ja maha-suolitulehdus. Eli ole tarkkana käsien pesun kanssa ja muutenkin hygienian kanssa, ettei pääse leviämään.

• mitensennytottaa
      • ei saa niellä !!!!!!

• brankkari81

En tiedä varsinaisesti sairaudestasi, minkälaisia oireita sinulla on ilmennyt?? itse olen kärsinyt noin kolme kuukautta kovista mahakivuista. toukokuussa alkoivat, lääkäri epäili umpisuolta.... eipä johtunut siitä, kivut jatkuvat edelleen, perjantaina tähystykset... kuinka sinulla diaknisoivat???

• aloittaja

No mulla alko kovat kivut yöllä ja aamulla sitten hakeuduin yksityiselle lekurille.
        Se paineli mahaa ja kyseli mihin kohtaan koskee,sanoin et joka kohtaam.Sitten se otatti liudan verikokeita ja siitä sitten se diagnoosi.
        Totes vaan että virusta on liikkeellä.Nyt vatsa oireet helpottaneet ja ruokaakin oon jo syöny.Vittumaisinta on nyt ehkä tää päänsärky joka on jatkunut jo 3 vuorokautta.Popsin yliannostusta särkylääkettä jotta ees pikkusen helpottais.Tiedän kyl ettei suoliston kannalta ole parasta napsia särkylääkkeitä ,mutta kun toi maha alkaa oleen jo jokseenkin kondiksessa ja lapsistakin tarttee huolehtii niin pakko ottaa,Muuten tuntuu et aivot repee kahtia.

• ......
        aloittaja kirjoitti:

No mulla alko kovat kivut yöllä ja aamulla sitten hakeuduin yksityiselle lekurille.
        Se paineli mahaa ja kyseli mihin kohtaan koskee,sanoin et joka kohtaam.Sitten se otatti liudan verikokeita ja siitä sitten se diagnoosi.
        Totes vaan että virusta on liikkeellä.Nyt vatsa oireet helpottaneet ja ruokaakin oon jo syöny.Vittumaisinta on nyt ehkä tää päänsärky joka on jatkunut jo 3 vuorokautta.Popsin yliannostusta särkylääkettä jotta ees pikkusen helpottais.Tiedän kyl ettei suoliston kannalta ole parasta napsia särkylääkkeitä ,mutta kun toi maha alkaa oleen jo jokseenkin kondiksessa ja lapsistakin tarttee huolehtii niin pakko ottaa,Muuten tuntuu et aivot repee kahtia.

Eikö sulta siis otettu ulostenäytettä?

• päänsärky
        aloittaja kirjoitti:

sellaista juhannusviina-pääsäryn tapaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5346
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3346
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57