Mä sain tälläsen diagnoosin maanantaina ,vaikkakin ekat oireet alko jo päiviä aikasemmin.
Kauanko kestää et olen kunnossa?
A09 maha-suolitulehdus
8
15901
Vastaukset
- .......
A09 on tarttuvaksi oletettu ripuli ja maha-suolitulehdus. Eli ole tarkkana käsien pesun kanssa ja muutenkin hygienian kanssa, ettei pääse leviämään.
- mitensennytottaa
- ei saa niellä !!!!!!
ei nieltäväksi silti kirjoitti:
http://www.hammaslaakariliitto.fi/suun-terveys/suun-hoito/aftat/#Mikaaiheuttaaaftat
Mut silti lääkkeissä on muistaakseni reilu parisataa eri valmistetta sisältää sitä:
http://www.isvet.fi/PDF/59505 [FIN].PDF
- brankkari81
En tiedä varsinaisesti sairaudestasi, minkälaisia oireita sinulla on ilmennyt?? itse olen kärsinyt noin kolme kuukautta kovista mahakivuista. toukokuussa alkoivat, lääkäri epäili umpisuolta.... eipä johtunut siitä, kivut jatkuvat edelleen, perjantaina tähystykset... kuinka sinulla diaknisoivat???
- aloittaja
No mulla alko kovat kivut yöllä ja aamulla sitten hakeuduin yksityiselle lekurille.
Se paineli mahaa ja kyseli mihin kohtaan koskee,sanoin et joka kohtaam.Sitten se otatti liudan verikokeita ja siitä sitten se diagnoosi.
Totes vaan että virusta on liikkeellä.Nyt vatsa oireet helpottaneet ja ruokaakin oon jo syöny.Vittumaisinta on nyt ehkä tää päänsärky joka on jatkunut jo 3 vuorokautta.Popsin yliannostusta särkylääkettä jotta ees pikkusen helpottais.Tiedän kyl ettei suoliston kannalta ole parasta napsia särkylääkkeitä ,mutta kun toi maha alkaa oleen jo jokseenkin kondiksessa ja lapsistakin tarttee huolehtii niin pakko ottaa,Muuten tuntuu et aivot repee kahtia. - ......
aloittaja kirjoitti:
No mulla alko kovat kivut yöllä ja aamulla sitten hakeuduin yksityiselle lekurille.
Se paineli mahaa ja kyseli mihin kohtaan koskee,sanoin et joka kohtaam.Sitten se otatti liudan verikokeita ja siitä sitten se diagnoosi.
Totes vaan että virusta on liikkeellä.Nyt vatsa oireet helpottaneet ja ruokaakin oon jo syöny.Vittumaisinta on nyt ehkä tää päänsärky joka on jatkunut jo 3 vuorokautta.Popsin yliannostusta särkylääkettä jotta ees pikkusen helpottais.Tiedän kyl ettei suoliston kannalta ole parasta napsia särkylääkkeitä ,mutta kun toi maha alkaa oleen jo jokseenkin kondiksessa ja lapsistakin tarttee huolehtii niin pakko ottaa,Muuten tuntuu et aivot repee kahtia.Eikö sulta siis otettu ulostenäytettä?
- päänsärky
aloittaja kirjoitti:
Totes vaan että virusta on liikkeellä.Nyt vatsa oireet helpottaneet ja ruokaakin oon jo syöny.Vittumaisinta on nyt ehkä tää päänsärky joka on jatkunut jo 3 vuorokautta.Popsin yliannostusta särkylääkettä jotta ees pikkusen helpottais.Tiedän kyl ettei suoliston kannalta ole parasta napsia särkylääkkeitä ,mutta kun toi maha alkaa oleen jo jokseenkin kondiksessa ja lapsistakin tarttee huolehtii niin pakko ottaa,Muuten tuntuu et aivot repee kahtia.sellaista juhannusviina-pääsäryn tapaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854