Tui:n haastattelussa

olleet!!!!

Voitteko kertoa jotain? Edes jotain päivän kulusta? Mitä tehtiin ja kuinka kauan kesti? Ymmärrän kyllä, ettette kovin tarkkoja tietoja halua antaa, mutta jotain sentään:) Ja ennenkaikkea: miten meni? Kerrottiinko jo, selvisitkö jatkoon?

30

3357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesss nnoouuu

      Pitkän aikaa on ihmetyttänyt, miksi näistä emorekryistä jaksetaan kirjotella jatkuvasti. Minkään muun alan pääsykokeista ei ole tämmöistä vouhkaamista. Ihmiset valmistautuvat pääsykokeisiin, menevät sinne ja odottavat sitten tuloksia. That's it. Näille muutaman viikon kursseille meneville on muodostunut näistä nettipalstoista jo lähes koomisuutta hipova areena. Mutta hyvää viihdettä meille muiden alojen duunareille tarjoatte.

      • :DD

        :DD


      • tsiissus

        ...lähes koomisuutta hipova...aikamoinen understatement.
        Näin ko. työtä tekevänä ei voi kun nauttia viihdykkeestä. Carry on.


      • ???

        Kyllä kuule tuolla opiskelupalstoilla on aikamoista vouhkaamista ja myös toisten tsemppaamista (!) mitä erilaisempien alojen pääsykokeisiin liittyen.

        Sallittakoon se itselleen tärkeään kokeeseen valmistautuville. Minusta se osoittaa kutsumusta ja suurta intoa päästä haluamaansa ammattiin, mikä on hieno peruste alan valinnalle.

        Kaikki "duunarit" ei tee työtään vain leipätyönä, vaan voivat myös nauttia siitä. Onneksi, sillä työ on kuitenkin iso osa elämää.


      • ymmärrä
        ??? kirjoitti:

        Kyllä kuule tuolla opiskelupalstoilla on aikamoista vouhkaamista ja myös toisten tsemppaamista (!) mitä erilaisempien alojen pääsykokeisiin liittyen.

        Sallittakoon se itselleen tärkeään kokeeseen valmistautuville. Minusta se osoittaa kutsumusta ja suurta intoa päästä haluamaansa ammattiin, mikä on hieno peruste alan valinnalle.

        Kaikki "duunarit" ei tee työtään vain leipätyönä, vaan voivat myös nauttia siitä. Onneksi, sillä työ on kuitenkin iso osa elämää.

        miksi muiden alojen ihmiset sitten "eksyvät" muka tänne lukemaan näitä viestejä?? Vaikka olen netissä useita tunteja päivässä niin en käy lukemassa levyseppähitsarien tai eläinlääkäreiksi haluavien keskustelupalstoja...

        Hmmm...Minua ainakin naurattaa enemmän kaikki ne muut ei-matkailualasta kiinnostuneet jotka VAIVAUTUVAT kirjoittamaan tänne vastineita ja vähättelemään meidän ammattejamme.


      • dfjdgkfgk

        No voi jestas sentään! Jos sua ei itseäsi kiinnosta, niin HANKI PAREMPAA LUETTAVAA!!!


    • M

      Moikka,

      olin haastattelussa muutamia viikkoja sitten. Päivään kuului esittely, paritehtävä ja yksilöhaastattelu.

      Ja hyvin ilmeisesti meni, koska kakkoshaastatteluun kutsuivat :))

      Tsemppiä!

      • pöööh

        Samoin 2. haastattelu mulla edessä reilun viikon päästä, onko täällä ketään joka olisi käynyt jo sen ruotsinkielisen haastiksen läpi? Että tietäis vähän kuinka paha piinapenkki se tulee olemaan :)
        Tsemppiä kaikille kakkosvaiheeseen päässeille!


      • lennokki_
        pöööh kirjoitti:

        Samoin 2. haastattelu mulla edessä reilun viikon päästä, onko täällä ketään joka olisi käynyt jo sen ruotsinkielisen haastiksen läpi? Että tietäis vähän kuinka paha piinapenkki se tulee olemaan :)
        Tsemppiä kaikille kakkosvaiheeseen päässeille!

        Miten meni tuo kakkoskierros?? Oliko paha?
        Mulla on se edessä huomenna.
        Kuinka kauan siinä kesti?
        Oi kiva jos voisit jotain kertoa?


      • pöööh
        lennokki_ kirjoitti:

        Miten meni tuo kakkoskierros?? Oliko paha?
        Mulla on se edessä huomenna.
        Kuinka kauan siinä kesti?
        Oi kiva jos voisit jotain kertoa?

        Lennokki_, mulla on vasta keskiviikkona se edessä, en siis vielä tiedä ja itsekin kaipaisin kommentteja... Vähän jo jännittää. Tsemppiä sulle :) Laitatko kommentteja mulle, kun oot itse käynyt siellä? Ois kiva kuulla jotain... ;)


      • pöööh
        pöööh kirjoitti:

        Lennokki_, mulla on vasta keskiviikkona se edessä, en siis vielä tiedä ja itsekin kaipaisin kommentteja... Vähän jo jännittää. Tsemppiä sulle :) Laitatko kommentteja mulle, kun oot itse käynyt siellä? Ois kiva kuulla jotain... ;)

        Ja mitähän sekoilen, mullahan on siis huomenna myös se haastattelu eikä keskiviikkona :D Taitaa jännitys pistää pään sekaisin ;) Ehkä törmätään, kuka tietää!


      • lennokki_
        pöööh kirjoitti:

        Ja mitähän sekoilen, mullahan on siis huomenna myös se haastattelu eikä keskiviikkona :D Taitaa jännitys pistää pään sekaisin ;) Ehkä törmätään, kuka tietää!

        Okei =) Huomenna tosiaan ehkä törmäillään, monen aikaan sulla on haastattelu? vähän epätietosta, kun ei yhtään käsitystä millanen piina siellä vastassa :D:D
        Kokonaan ruotsiksi se kaiketi on...
        Onnea haastikseen!!!=)=)


      • pöööh
        lennokki_ kirjoitti:

        Okei =) Huomenna tosiaan ehkä törmäillään, monen aikaan sulla on haastattelu? vähän epätietosta, kun ei yhtään käsitystä millanen piina siellä vastassa :D:D
        Kokonaan ruotsiksi se kaiketi on...
        Onnea haastikseen!!!=)=)

        Samoin onnea, ehkä törmäillään. En nyt tarkkaa aikaa laita, mut käsittääkseni päivän ensimmäisten joukossa ;) Ruotsia mun piti kerrata, mutta kuinkas kävikään, en ole ehtinyt. Näillä taidoilla mennään mitä on. Pian sinne siis, apua!


      • lennokki_
        pöööh kirjoitti:

        Samoin onnea, ehkä törmäillään. En nyt tarkkaa aikaa laita, mut käsittääkseni päivän ensimmäisten joukossa ;) Ruotsia mun piti kerrata, mutta kuinkas kävikään, en ole ehtinyt. Näillä taidoilla mennään mitä on. Pian sinne siis, apua!

        Miten meni haastis? Jäikö hyvä fiilinki?=)
        Olin mielessäni varautunut melkoiseen piinaan, mutta eipä se ollutkaan, ihan kiva haastis oli. Nyt vain jänskättää et kuin sitten käy. Mutta kovasti on hyviä hakijoita, että eipä koskaan voi tietää.


      • Lentävä Lehmä
        lennokki_ kirjoitti:

        Miten meni haastis? Jäikö hyvä fiilinki?=)
        Olin mielessäni varautunut melkoiseen piinaan, mutta eipä se ollutkaan, ihan kiva haastis oli. Nyt vain jänskättää et kuin sitten käy. Mutta kovasti on hyviä hakijoita, että eipä koskaan voi tietää.

        Mun ruotsi oli kyllä niin tahmeaa, että puhuin melkein enemmän suomea ja englantia. Että jos siihen tyssää niin voi ryssä. Muuten jäi hyvä fiilis, mutta tohon kieleen keskittyminen vei kyllä hirveästi pois omasta persoonasta! Ensi viikon perjantaihin pitäis sitten kärvistellä ja odotella vastausta.
        Käsitinkö mä oikein, että on tulossa kaksi kurssia? On meitä sitten vissiin aika monta hakijaa ollut..


      • lennokki_
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

        Mun ruotsi oli kyllä niin tahmeaa, että puhuin melkein enemmän suomea ja englantia. Että jos siihen tyssää niin voi ryssä. Muuten jäi hyvä fiilis, mutta tohon kieleen keskittyminen vei kyllä hirveästi pois omasta persoonasta! Ensi viikon perjantaihin pitäis sitten kärvistellä ja odotella vastausta.
        Käsitinkö mä oikein, että on tulossa kaksi kurssia? On meitä sitten vissiin aika monta hakijaa ollut..

        Juu, on tulossa kaksi kurssia. Lokakuun alusta kaks vkoa ja sit keskivaiheilta lähtee toinen. Onko sulla käsitystä montako valitaan noista kakkoskiekkalaisista? Ja kuinka monta ylipäänsä on haastateltu?
        Jänskää kyllä riittää ens perjantaihin.. Huh, toivottavasti ilmoittelisivat jo kuitenkin vähä ennen. =)=)Peukut pystyyn!


      • pöööh
        lennokki_ kirjoitti:

        Juu, on tulossa kaksi kurssia. Lokakuun alusta kaks vkoa ja sit keskivaiheilta lähtee toinen. Onko sulla käsitystä montako valitaan noista kakkoskiekkalaisista? Ja kuinka monta ylipäänsä on haastateltu?
        Jänskää kyllä riittää ens perjantaihin.. Huh, toivottavasti ilmoittelisivat jo kuitenkin vähä ennen. =)=)Peukut pystyyn!

        No siis ihan iisi haastatteluhan se oli, mutta mulle sattui aamulla yks henkilökohtainen juttu joka vaikutti sitten haastattelun kulkuun, oli ajatuksen ihan muualla ja tuntui että pää oli aivan tyhjä ruotsin sanoista. Mutta muuten oli mukavan oloiset haastattelijat. Jännityksellä odotetaan, epäilen omaa jatkoon pääsyä, mutta toivottavasti teille käy paremmin :)


      • Lentävä Lehmä
        pöööh kirjoitti:

        No siis ihan iisi haastatteluhan se oli, mutta mulle sattui aamulla yks henkilökohtainen juttu joka vaikutti sitten haastattelun kulkuun, oli ajatuksen ihan muualla ja tuntui että pää oli aivan tyhjä ruotsin sanoista. Mutta muuten oli mukavan oloiset haastattelijat. Jännityksellä odotetaan, epäilen omaa jatkoon pääsyä, mutta toivottavasti teille käy paremmin :)

        Onko jollekin jo tullut kutsu kurssille? Tämän viikon perjantaihin mennessähän piti vastauksia tulla sähköpostiin. Ainakaan täällä ei näy mitään vielä, hermo pettää kohta :D


      • pistaaasio
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

        Onko jollekin jo tullut kutsu kurssille? Tämän viikon perjantaihin mennessähän piti vastauksia tulla sähköpostiin. Ainakaan täällä ei näy mitään vielä, hermo pettää kohta :D

        Tänne tuli soitto tänään, itselläni oli jo kans vähä hermoheikko olotila! Kurssi alkaa lokakuussa. =)=) Ilmoitelkaa muutkin!!!


      • Lentävä Lehmä
        pistaaasio kirjoitti:

        Tänne tuli soitto tänään, itselläni oli jo kans vähä hermoheikko olotila! Kurssi alkaa lokakuussa. =)=) Ilmoitelkaa muutkin!!!

        Eikö ne sanoneet ilmoittavansa sähköpostitse? Kumman päivämäärän kurssille olet menossa?


      • pistaasio
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

        Eikö ne sanoneet ilmoittavansa sähköpostitse? Kumman päivämäärän kurssille olet menossa?

        Luulen, että ensisijaisesti soittavat niille, jotka valitaan kurssille. Mutta en sitten tiedä, että kuinka käy jos ei valita jatkoon, että soittavatko vai laittavatko mailia..? Mutta kyllä tuossa tuli vielä aikas paljon kaikkea asiaa lääkäreistä sun muista, että mahdotonta mailitse ilmoittaa jatkoon pääsystä.
        Ekalle kurssille olen menossa.
        Toivotaan, että kurssilla nähdään!=)


      • Lentävä Lehmä
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

        Onko jollekin jo tullut kutsu kurssille? Tämän viikon perjantaihin mennessähän piti vastauksia tulla sähköpostiin. Ainakaan täällä ei näy mitään vielä, hermo pettää kohta :D

        Jälkimmäinen kurssi,jes!
        Muita?


      • pistaasio
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

        Jälkimmäinen kurssi,jes!
        Muita?

        Minäkin kaipailin muita osallistujia tuohon ekalle kurssile???=)=)

        Onneksi olkoon sullekin Lentävä Lehmä.
        Ois kiva jutella enemmänkin tosta kurssi hommasta, tuntuu et ois niin paljon kaikkee kyseltävää sun muuta :D Aika innossani ku olen.
        Onhan tässä vielä se lääkärintarkastuskin ennen kurssia.


      • LL
        pistaasio kirjoitti:

        Minäkin kaipailin muita osallistujia tuohon ekalle kurssile???=)=)

        Onneksi olkoon sullekin Lentävä Lehmä.
        Ois kiva jutella enemmänkin tosta kurssi hommasta, tuntuu et ois niin paljon kaikkee kyseltävää sun muuta :D Aika innossani ku olen.
        Onhan tässä vielä se lääkärintarkastuskin ennen kurssia.

        Joo, mutta kaipa sitä ite tietäis jos olis jotain niin vakavaa, että lääkärintarkastukseen tyssäis. Ottaa varmaan huumetestit kun pitää pissinäyte jättää. Ja siis ei, en käytä, tuli vaan mieleen :D


      • pöööh
        LL kirjoitti:

        Joo, mutta kaipa sitä ite tietäis jos olis jotain niin vakavaa, että lääkärintarkastukseen tyssäis. Ottaa varmaan huumetestit kun pitää pissinäyte jättää. Ja siis ei, en käytä, tuli vaan mieleen :D

        mulle tuli kans puhelu tänään, kakkoskurssille on paikka varattuna. siellä nähdään, jos nyt ei lääkärintarkastuksesa tuu enää mitään esteitä vastaan...
        onnittelut jatkoon päässeille!!!


      • LM
        pöööh kirjoitti:

        mulle tuli kans puhelu tänään, kakkoskurssille on paikka varattuna. siellä nähdään, jos nyt ei lääkärintarkastuksesa tuu enää mitään esteitä vastaan...
        onnittelut jatkoon päässeille!!!

        Mulle tuli maili jo kauan aikaa sitten, että lähtö on 30.9. kurssille! Ja opas linjalle. Muita, muita!?? Hyvä me!! Mut mä en kyl oo huomannu missään että mitään lääkärintodistusta kaivattaisiin? No, onneks on vielä aikaa, jos sellanen tarvitaan?


      • lennokki_
        LM kirjoitti:

        Mulle tuli maili jo kauan aikaa sitten, että lähtö on 30.9. kurssille! Ja opas linjalle. Muita, muita!?? Hyvä me!! Mut mä en kyl oo huomannu missään että mitään lääkärintodistusta kaivattaisiin? No, onneks on vielä aikaa, jos sellanen tarvitaan?

        Hmm?? Siis puhutko tuosta matkustamohenkilökunnan kurssista?
        Miten muuten meni lekurit teitillä?? Tuliko mtn esteitä?
        Millon se eka kurssi alkaa? Onko se 4.pvä lokakuuta?
        Oottelen tietoa siitä.. Ja jtn lisäinfoo =)=)


      • LL
        lennokki_ kirjoitti:

        Hmm?? Siis puhutko tuosta matkustamohenkilökunnan kurssista?
        Miten muuten meni lekurit teitillä?? Tuliko mtn esteitä?
        Millon se eka kurssi alkaa? Onko se 4.pvä lokakuuta?
        Oottelen tietoa siitä.. Ja jtn lisäinfoo =)=)

        on lääkärintarkastus vasta edessä. Eka kurssi alkaa 4.10 ja seuraava kaksi viikkoa myöhemmin eli 18.10.
        Olisi kiva tietää vähän aikatauluja, missä kurssi pidetään jne. Pitäisi vissiin soittaa Airprolle tai Tuille..


      • lennokki_
        LL kirjoitti:

        on lääkärintarkastus vasta edessä. Eka kurssi alkaa 4.10 ja seuraava kaksi viikkoa myöhemmin eli 18.10.
        Olisi kiva tietää vähän aikatauluja, missä kurssi pidetään jne. Pitäisi vissiin soittaa Airprolle tai Tuille..

        No itekin oon täs ootellu lisätietoo. Mut ne kyl viimeks sano mulle puhelimessa, että kun lekurit läpäsee, niin sitten tulee pian lisätietoo. Et toivottvasti tulis jo mahdollisimman pian=) En oo malttamaton en..


    • Tuitai

      Saiko kukaan teistä töitä myös kesäkaudeksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe