Tui:n haastattelussa

olleet!!!!

Voitteko kertoa jotain? Edes jotain päivän kulusta? Mitä tehtiin ja kuinka kauan kesti? Ymmärrän kyllä, ettette kovin tarkkoja tietoja halua antaa, mutta jotain sentään:) Ja ennenkaikkea: miten meni? Kerrottiinko jo, selvisitkö jatkoon?

30

3374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesss nnoouuu

Pitkän aikaa on ihmetyttänyt, miksi näistä emorekryistä jaksetaan kirjotella jatkuvasti. Minkään muun alan pääsykokeista ei ole tämmöistä vouhkaamista. Ihmiset valmistautuvat pääsykokeisiin, menevät sinne ja odottavat sitten tuloksia. That's it. Näille muutaman viikon kursseille meneville on muodostunut näistä nettipalstoista jo lähes koomisuutta hipova areena. Mutta hyvää viihdettä meille muiden alojen duunareille tarjoatte.

• :DD

:DD

• tsiissus

...lähes koomisuutta hipova...aikamoinen understatement.
        Näin ko. työtä tekevänä ei voi kun nauttia viihdykkeestä. Carry on.

• ???

Kyllä kuule tuolla opiskelupalstoilla on aikamoista vouhkaamista ja myös toisten tsemppaamista (!) mitä erilaisempien alojen pääsykokeisiin liittyen.

Sallittakoon se itselleen tärkeään kokeeseen valmistautuville. Minusta se osoittaa kutsumusta ja suurta intoa päästä haluamaansa ammattiin, mikä on hieno peruste alan valinnalle.

Kaikki "duunarit" ei tee työtään vain leipätyönä, vaan voivat myös nauttia siitä. Onneksi, sillä työ on kuitenkin iso osa elämää.

• ymmärrä
        ??? kirjoitti:

Kyllä kuule tuolla opiskelupalstoilla on aikamoista vouhkaamista ja myös toisten tsemppaamista (!) mitä erilaisempien alojen pääsykokeisiin liittyen.

Sallittakoon se itselleen tärkeään kokeeseen valmistautuville. Minusta se osoittaa kutsumusta ja suurta intoa päästä haluamaansa ammattiin, mikä on hieno peruste alan valinnalle.

Kaikki "duunarit" ei tee työtään vain leipätyönä, vaan voivat myös nauttia siitä. Onneksi, sillä työ on kuitenkin iso osa elämää.

miksi muiden alojen ihmiset sitten "eksyvät" muka tänne lukemaan näitä viestejä?? Vaikka olen netissä useita tunteja päivässä niin en käy lukemassa levyseppähitsarien tai eläinlääkäreiksi haluavien keskustelupalstoja...

Hmmm...Minua ainakin naurattaa enemmän kaikki ne muut ei-matkailualasta kiinnostuneet jotka VAIVAUTUVAT kirjoittamaan tänne vastineita ja vähättelemään meidän ammattejamme.

• dfjdgkfgk

No voi jestas sentään! Jos sua ei itseäsi kiinnosta, niin HANKI PAREMPAA LUETTAVAA!!!

• M

Moikka,

olin haastattelussa muutamia viikkoja sitten. Päivään kuului esittely, paritehtävä ja yksilöhaastattelu.

Ja hyvin ilmeisesti meni, koska kakkoshaastatteluun kutsuivat :))

Tsemppiä!

• pöööh

Samoin 2. haastattelu mulla edessä reilun viikon päästä, onko täällä ketään joka olisi käynyt jo sen ruotsinkielisen haastiksen läpi? Että tietäis vähän kuinka paha piinapenkki se tulee olemaan :)
        Tsemppiä kaikille kakkosvaiheeseen päässeille!

• lennokki_
        pöööh kirjoitti:

Samoin 2. haastattelu mulla edessä reilun viikon päästä, onko täällä ketään joka olisi käynyt jo sen ruotsinkielisen haastiksen läpi? Että tietäis vähän kuinka paha piinapenkki se tulee olemaan :)
        Tsemppiä kaikille kakkosvaiheeseen päässeille!

Miten meni tuo kakkoskierros?? Oliko paha?
        Mulla on se edessä huomenna.
        Kuinka kauan siinä kesti?
        Oi kiva jos voisit jotain kertoa?

• pöööh
        lennokki_ kirjoitti:

Miten meni tuo kakkoskierros?? Oliko paha?
        Mulla on se edessä huomenna.
        Kuinka kauan siinä kesti?
        Oi kiva jos voisit jotain kertoa?

Lennokki_, mulla on vasta keskiviikkona se edessä, en siis vielä tiedä ja itsekin kaipaisin kommentteja... Vähän jo jännittää. Tsemppiä sulle :) Laitatko kommentteja mulle, kun oot itse käynyt siellä? Ois kiva kuulla jotain... ;)

• pöööh
        pöööh kirjoitti:

Lennokki_, mulla on vasta keskiviikkona se edessä, en siis vielä tiedä ja itsekin kaipaisin kommentteja... Vähän jo jännittää. Tsemppiä sulle :) Laitatko kommentteja mulle, kun oot itse käynyt siellä? Ois kiva kuulla jotain... ;)

Ja mitähän sekoilen, mullahan on siis huomenna myös se haastattelu eikä keskiviikkona :D Taitaa jännitys pistää pään sekaisin ;) Ehkä törmätään, kuka tietää!

• lennokki_
        pöööh kirjoitti:

Ja mitähän sekoilen, mullahan on siis huomenna myös se haastattelu eikä keskiviikkona :D Taitaa jännitys pistää pään sekaisin ;) Ehkä törmätään, kuka tietää!

Okei =) Huomenna tosiaan ehkä törmäillään, monen aikaan sulla on haastattelu? vähän epätietosta, kun ei yhtään käsitystä millanen piina siellä vastassa :D:D
        Kokonaan ruotsiksi se kaiketi on...
        Onnea haastikseen!!!=)=)

• pöööh
        lennokki_ kirjoitti:

Okei =) Huomenna tosiaan ehkä törmäillään, monen aikaan sulla on haastattelu? vähän epätietosta, kun ei yhtään käsitystä millanen piina siellä vastassa :D:D
        Kokonaan ruotsiksi se kaiketi on...
        Onnea haastikseen!!!=)=)

Samoin onnea, ehkä törmäillään. En nyt tarkkaa aikaa laita, mut käsittääkseni päivän ensimmäisten joukossa ;) Ruotsia mun piti kerrata, mutta kuinkas kävikään, en ole ehtinyt. Näillä taidoilla mennään mitä on. Pian sinne siis, apua!

• lennokki_
        pöööh kirjoitti:

Samoin onnea, ehkä törmäillään. En nyt tarkkaa aikaa laita, mut käsittääkseni päivän ensimmäisten joukossa ;) Ruotsia mun piti kerrata, mutta kuinkas kävikään, en ole ehtinyt. Näillä taidoilla mennään mitä on. Pian sinne siis, apua!

Miten meni haastis? Jäikö hyvä fiilinki?=)
        Olin mielessäni varautunut melkoiseen piinaan, mutta eipä se ollutkaan, ihan kiva haastis oli. Nyt vain jänskättää et kuin sitten käy. Mutta kovasti on hyviä hakijoita, että eipä koskaan voi tietää.

• Lentävä Lehmä
        lennokki_ kirjoitti:

Miten meni haastis? Jäikö hyvä fiilinki?=)
        Olin mielessäni varautunut melkoiseen piinaan, mutta eipä se ollutkaan, ihan kiva haastis oli. Nyt vain jänskättää et kuin sitten käy. Mutta kovasti on hyviä hakijoita, että eipä koskaan voi tietää.

Mun ruotsi oli kyllä niin tahmeaa, että puhuin melkein enemmän suomea ja englantia. Että jos siihen tyssää niin voi ryssä. Muuten jäi hyvä fiilis, mutta tohon kieleen keskittyminen vei kyllä hirveästi pois omasta persoonasta! Ensi viikon perjantaihin pitäis sitten kärvistellä ja odotella vastausta.
        Käsitinkö mä oikein, että on tulossa kaksi kurssia? On meitä sitten vissiin aika monta hakijaa ollut..

• lennokki_
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

Mun ruotsi oli kyllä niin tahmeaa, että puhuin melkein enemmän suomea ja englantia. Että jos siihen tyssää niin voi ryssä. Muuten jäi hyvä fiilis, mutta tohon kieleen keskittyminen vei kyllä hirveästi pois omasta persoonasta! Ensi viikon perjantaihin pitäis sitten kärvistellä ja odotella vastausta.
        Käsitinkö mä oikein, että on tulossa kaksi kurssia? On meitä sitten vissiin aika monta hakijaa ollut..

Juu, on tulossa kaksi kurssia. Lokakuun alusta kaks vkoa ja sit keskivaiheilta lähtee toinen. Onko sulla käsitystä montako valitaan noista kakkoskiekkalaisista? Ja kuinka monta ylipäänsä on haastateltu?
        Jänskää kyllä riittää ens perjantaihin.. Huh, toivottavasti ilmoittelisivat jo kuitenkin vähä ennen. =)=)Peukut pystyyn!

• pöööh
        lennokki_ kirjoitti:

Juu, on tulossa kaksi kurssia. Lokakuun alusta kaks vkoa ja sit keskivaiheilta lähtee toinen. Onko sulla käsitystä montako valitaan noista kakkoskiekkalaisista? Ja kuinka monta ylipäänsä on haastateltu?
        Jänskää kyllä riittää ens perjantaihin.. Huh, toivottavasti ilmoittelisivat jo kuitenkin vähä ennen. =)=)Peukut pystyyn!

No siis ihan iisi haastatteluhan se oli, mutta mulle sattui aamulla yks henkilökohtainen juttu joka vaikutti sitten haastattelun kulkuun, oli ajatuksen ihan muualla ja tuntui että pää oli aivan tyhjä ruotsin sanoista. Mutta muuten oli mukavan oloiset haastattelijat. Jännityksellä odotetaan, epäilen omaa jatkoon pääsyä, mutta toivottavasti teille käy paremmin :)

• Lentävä Lehmä
        pöööh kirjoitti:

No siis ihan iisi haastatteluhan se oli, mutta mulle sattui aamulla yks henkilökohtainen juttu joka vaikutti sitten haastattelun kulkuun, oli ajatuksen ihan muualla ja tuntui että pää oli aivan tyhjä ruotsin sanoista. Mutta muuten oli mukavan oloiset haastattelijat. Jännityksellä odotetaan, epäilen omaa jatkoon pääsyä, mutta toivottavasti teille käy paremmin :)

Onko jollekin jo tullut kutsu kurssille? Tämän viikon perjantaihin mennessähän piti vastauksia tulla sähköpostiin. Ainakaan täällä ei näy mitään vielä, hermo pettää kohta :D

• pistaaasio
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

Onko jollekin jo tullut kutsu kurssille? Tämän viikon perjantaihin mennessähän piti vastauksia tulla sähköpostiin. Ainakaan täällä ei näy mitään vielä, hermo pettää kohta :D

Tänne tuli soitto tänään, itselläni oli jo kans vähä hermoheikko olotila! Kurssi alkaa lokakuussa. =)=) Ilmoitelkaa muutkin!!!

• Lentävä Lehmä
        pistaaasio kirjoitti:

Tänne tuli soitto tänään, itselläni oli jo kans vähä hermoheikko olotila! Kurssi alkaa lokakuussa. =)=) Ilmoitelkaa muutkin!!!

Eikö ne sanoneet ilmoittavansa sähköpostitse? Kumman päivämäärän kurssille olet menossa?

• pistaasio
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

Eikö ne sanoneet ilmoittavansa sähköpostitse? Kumman päivämäärän kurssille olet menossa?

Luulen, että ensisijaisesti soittavat niille, jotka valitaan kurssille. Mutta en sitten tiedä, että kuinka käy jos ei valita jatkoon, että soittavatko vai laittavatko mailia..? Mutta kyllä tuossa tuli vielä aikas paljon kaikkea asiaa lääkäreistä sun muista, että mahdotonta mailitse ilmoittaa jatkoon pääsystä.
        Ekalle kurssille olen menossa.
        Toivotaan, että kurssilla nähdään!=)

• Lentävä Lehmä
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

Jälkimmäinen kurssi,jes!
        Muita?

• pistaasio
        Lentävä Lehmä kirjoitti:

Jälkimmäinen kurssi,jes!
        Muita?

Minäkin kaipailin muita osallistujia tuohon ekalle kurssile???=)=)

Onneksi olkoon sullekin Lentävä Lehmä.
        Ois kiva jutella enemmänkin tosta kurssi hommasta, tuntuu et ois niin paljon kaikkee kyseltävää sun muuta :D Aika innossani ku olen.
        Onhan tässä vielä se lääkärintarkastuskin ennen kurssia.

• LL
        pistaasio kirjoitti:

Minäkin kaipailin muita osallistujia tuohon ekalle kurssile???=)=)

Onneksi olkoon sullekin Lentävä Lehmä.
        Ois kiva jutella enemmänkin tosta kurssi hommasta, tuntuu et ois niin paljon kaikkee kyseltävää sun muuta :D Aika innossani ku olen.
        Onhan tässä vielä se lääkärintarkastuskin ennen kurssia.

Joo, mutta kaipa sitä ite tietäis jos olis jotain niin vakavaa, että lääkärintarkastukseen tyssäis. Ottaa varmaan huumetestit kun pitää pissinäyte jättää. Ja siis ei, en käytä, tuli vaan mieleen :D

• pöööh
        LL kirjoitti:

Joo, mutta kaipa sitä ite tietäis jos olis jotain niin vakavaa, että lääkärintarkastukseen tyssäis. Ottaa varmaan huumetestit kun pitää pissinäyte jättää. Ja siis ei, en käytä, tuli vaan mieleen :D

mulle tuli kans puhelu tänään, kakkoskurssille on paikka varattuna. siellä nähdään, jos nyt ei lääkärintarkastuksesa tuu enää mitään esteitä vastaan...
        onnittelut jatkoon päässeille!!!

• LM
        pöööh kirjoitti:

mulle tuli kans puhelu tänään, kakkoskurssille on paikka varattuna. siellä nähdään, jos nyt ei lääkärintarkastuksesa tuu enää mitään esteitä vastaan...
        onnittelut jatkoon päässeille!!!

Mulle tuli maili jo kauan aikaa sitten, että lähtö on 30.9. kurssille! Ja opas linjalle. Muita, muita!?? Hyvä me!! Mut mä en kyl oo huomannu missään että mitään lääkärintodistusta kaivattaisiin? No, onneks on vielä aikaa, jos sellanen tarvitaan?

• lennokki_
        LM kirjoitti:

Mulle tuli maili jo kauan aikaa sitten, että lähtö on 30.9. kurssille! Ja opas linjalle. Muita, muita!?? Hyvä me!! Mut mä en kyl oo huomannu missään että mitään lääkärintodistusta kaivattaisiin? No, onneks on vielä aikaa, jos sellanen tarvitaan?

Hmm?? Siis puhutko tuosta matkustamohenkilökunnan kurssista?
        Miten muuten meni lekurit teitillä?? Tuliko mtn esteitä?
        Millon se eka kurssi alkaa? Onko se 4.pvä lokakuuta?
        Oottelen tietoa siitä.. Ja jtn lisäinfoo =)=)

• LL
        lennokki_ kirjoitti:

Hmm?? Siis puhutko tuosta matkustamohenkilökunnan kurssista?
        Miten muuten meni lekurit teitillä?? Tuliko mtn esteitä?
        Millon se eka kurssi alkaa? Onko se 4.pvä lokakuuta?
        Oottelen tietoa siitä.. Ja jtn lisäinfoo =)=)

on lääkärintarkastus vasta edessä. Eka kurssi alkaa 4.10 ja seuraava kaksi viikkoa myöhemmin eli 18.10.
        Olisi kiva tietää vähän aikatauluja, missä kurssi pidetään jne. Pitäisi vissiin soittaa Airprolle tai Tuille..

• lennokki_
        LL kirjoitti:

on lääkärintarkastus vasta edessä. Eka kurssi alkaa 4.10 ja seuraava kaksi viikkoa myöhemmin eli 18.10.
        Olisi kiva tietää vähän aikatauluja, missä kurssi pidetään jne. Pitäisi vissiin soittaa Airprolle tai Tuille..

No itekin oon täs ootellu lisätietoo. Mut ne kyl viimeks sano mulle puhelimessa, että kun lekurit läpäsee, niin sitten tulee pian lisätietoo. Et toivottvasti tulis jo mahdollisimman pian=) En oo malttamaton en..

• Tuitai

Saiko kukaan teistä töitä myös kesäkaudeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3840
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2027
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      546
      1626
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1298
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe