Turisti Ilomantsissa

Missä kannattaa käydä?

Moi teille kaikille!
Ajattelin tulla käymään turistina Ilomantsiin. Mitä kaikkea teillä siellä on? Missä kannattaa ehdottomasti käydä ja miksi?
Kiitollinen tiedoista.

14

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patikoimassa

      (suurin osa alueesta tosin Lieksan puolella) sekä muilla hyvillä patikointireiteillä, mm. Petkeljärvellä.

      Anssilan maatilamajoituksessa voisi majoittua. Erittäin kaunis vaaranlaki, toimiva maatila jossa maatiaiseläimiä ja lähellä kirkonkylää.

      Ort.kirkossa voisi käydä palveluksessa.

      Jos haluaa katsastaa iltaelämää, voi saada elämyksiä paikallisessa räkälässä Montussa.
      Möhkössä voisi käydä kesäteatterissa, ihanalla paikalla joen rannalla ja aika ammattitaitoisesti tehtyä tavaraa.

      • Kuotta

        Edellisen vastaajan viestiin lisäten:

        Taistelijan talo ilomantsin naarvassa, lukuisat sotamuistomerkit, kuntoutuskeskus pääskyn pesän annit,kuotan naisille suunnattu seuralaispalvelu, peltohermmannin viiniputelilajikkeet ja tietysti jos kysyjä on mies niin ilomantsin antautuvaiset naiset.


      • ilomantsissa
        Kuotta kirjoitti:

        Edellisen vastaajan viestiin lisäten:

        Taistelijan talo ilomantsin naarvassa, lukuisat sotamuistomerkit, kuntoutuskeskus pääskyn pesän annit,kuotan naisille suunnattu seuralaispalvelu, peltohermmannin viiniputelilajikkeet ja tietysti jos kysyjä on mies niin ilomantsin antautuvaiset naiset.

        antautuvia naisia? mistä heidät tavoittaa?


      • Kuotta
        ilomantsissa kirjoitti:

        antautuvia naisia? mistä heidät tavoittaa?

        Ee niitä tavotella tarvii vaen ne kyllä ite ehtiit sinutkii.

        Perusasiat kuntoon ensin mantsiin menoa, parturiin ja vaateliikkeeseen jossa vaihdat verkkarit, paskaiset lenkkarit ja räsypaitasi parempiin vetimiin.
        Suihkun kautta pankkiin ja mantsiin ja etsimätä ne naiset kaulaan kapsahtaa viimeistään toisena päivänä.

        Ei se saaminen vielä mitään mutta niistä eroon pääsemnen tuottaakin ongelmia.


      • kynnenaluksista
        Kuotta kirjoitti:

        Ee niitä tavotella tarvii vaen ne kyllä ite ehtiit sinutkii.

        Perusasiat kuntoon ensin mantsiin menoa, parturiin ja vaateliikkeeseen jossa vaihdat verkkarit, paskaiset lenkkarit ja räsypaitasi parempiin vetimiin.
        Suihkun kautta pankkiin ja mantsiin ja etsimätä ne naiset kaulaan kapsahtaa viimeistään toisena päivänä.

        Ei se saaminen vielä mitään mutta niistä eroon pääsemnen tuottaakin ongelmia.

        eroon pääseminen? Eikös ne pitäs olla puhtaina jo tullessa?


      • Kuotta
        kynnenaluksista kirjoitti:

        eroon pääseminen? Eikös ne pitäs olla puhtaina jo tullessa?

        jep ja ei pidä unohtaa ottaa ennen tuloa tatuointia navan alle jossa lukee että : Ota minut.

        Hampaatin olisi korjattava ,jos ne olisi päällystetty posliinilla niin että mustat hampaat ei näkyisi suusta ja karkottaisi naisia.

        Myös geneaalialueen karvoitus olis suotavaa olla siistitty ja puhtaaksi pesty , ihan ympärileikkausta ei sentään suositella.

        Kieroon kasvaneille silmille ei muuta voi kun peitää ne aurinkolaseilla. kirveellä veistetyn näköisen naaman sentään voi peittää vaikka vappunaamarilla tai naisten sotamaalitarpeilla pakkeleineen.


      • olla.....
        Kuotta kirjoitti:

        Ee niitä tavotella tarvii vaen ne kyllä ite ehtiit sinutkii.

        Perusasiat kuntoon ensin mantsiin menoa, parturiin ja vaateliikkeeseen jossa vaihdat verkkarit, paskaiset lenkkarit ja räsypaitasi parempiin vetimiin.
        Suihkun kautta pankkiin ja mantsiin ja etsimätä ne naiset kaulaan kapsahtaa viimeistään toisena päivänä.

        Ei se saaminen vielä mitään mutta niistä eroon pääsemnen tuottaakin ongelmia.

        varovainen naisia vongatessa. On kuulema käynny niinki,et sattuu olemaan varattu naaras ja siinä vaiheessa tuloo turpaan, että tukka lähtöö...puol kyllää siinä mukana nurkkaan ajamas sittä...


      • Kuotta
        olla..... kirjoitti:

        varovainen naisia vongatessa. On kuulema käynny niinki,et sattuu olemaan varattu naaras ja siinä vaiheessa tuloo turpaan, että tukka lähtöö...puol kyllää siinä mukana nurkkaan ajamas sittä...

        Höpö höpö..ilomantsin miehethän saavat olla tyytyväisiä kun heidän akat toisillekkin mieheille kelpaa ja eihän ne 24 tuntia päivässä voi akkojaan vahtia, jossain välissä niitä pääsee varattujakin sujauttamaan.


      • hauet lukea?
        Kuotta kirjoitti:

        jep ja ei pidä unohtaa ottaa ennen tuloa tatuointia navan alle jossa lukee että : Ota minut.

        Hampaatin olisi korjattava ,jos ne olisi päällystetty posliinilla niin että mustat hampaat ei näkyisi suusta ja karkottaisi naisia.

        Myös geneaalialueen karvoitus olis suotavaa olla siistitty ja puhtaaksi pesty , ihan ympärileikkausta ei sentään suositella.

        Kieroon kasvaneille silmille ei muuta voi kun peitää ne aurinkolaseilla. kirveellä veistetyn näköisen naaman sentään voi peittää vaikka vappunaamarilla tai naisten sotamaalitarpeilla pakkeleineen.

        - Meinaan vain sitä kun lehdistä saa niin usein lukea, että hauki oli näykkinyt poikia näiden uimassa ollessa.

        Mutta vaikka saisikin piiloteltua haukikaloilta navanaluksen niemennokkansa ja yrittäisi perheen perustamista, niin kalliiksi tulee. Jo siitä syystä esittämilläsi kriteereillä jää työttömiltä elämä elämättä, jos seurustelu ja perheen perustaminen on elämää.


      • kokeilla
        hauet lukea? kirjoitti:

        - Meinaan vain sitä kun lehdistä saa niin usein lukea, että hauki oli näykkinyt poikia näiden uimassa ollessa.

        Mutta vaikka saisikin piiloteltua haukikaloilta navanaluksen niemennokkansa ja yrittäisi perheen perustamista, niin kalliiksi tulee. Jo siitä syystä esittämilläsi kriteereillä jää työttömiltä elämä elämättä, jos seurustelu ja perheen perustaminen on elämää.

        järvessä uimalla, miten kalat ymmärtävät tatuoidun tekstin "ota minut".


      • Onko muita paikkoja vielä?

        Milloin Möhkössä on kesäteatteri?
        Onko vielä tukkilaiskisoja?
        Mitä muita paikkoja?


    • Näyttelijä...

      Teatterista kannattaa lukea sivulta Möhkön teatteri,sieltä löytyy paljon tuotantoa sekä myös ajankohtaista tietoa tämän hetkisestä tilanteesta ja tietenkin sieltä löytyy myös esitys ajat lippuvaraukset ymm.

    • kannattaa ilman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe