MINNE TAMPEREELLA VOI VIEDÄ

2468841475

Niin minne Tampereella voisi viedä vanhoja rikkinäisiä huonekaluja. Sänkyjä, runkopatjoja, pöytiä ym. isompaa tavaraa jotka ovat niin huonossa kunnossa etteivät kierrätykseen kelpaa.
Ei kehtaa taloyhtiön roskiksen viereenkään heittää eikä minnekään puskaankaan niinkuin joillakin on ainakin itä-tampereella tapana tehdä.
Voiko sinne viinikan ongelmajäte asemalle viedä esim.
tai onko olemassa mitään firmoja jotka hakisivat kotoa korvausta vastaan noita vanhoja romuaja.

23

8819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

No ei ainakaan sinne roskiksen viereen. Kohta meillä laitetaan valvontakamera kuvaamaan kuka mitäkin sinne vie. Eli hommaat ne vapaavalintaisella tavalla Tarastenjärven jätteenkäsittelyalueelle, jota ennen kaatopaikaksi kutsuttiin.

• ongelma.

eikö kaatopaikka ota maksun kaikesta, mitä sinne kantaa...

• Anonyymi

Autottomat voi viedä.

• linkistä!
      • kotoa....

soita pelastusarmijaan hakevat kotoa

• tuo vitsi
        kotoa.... kirjoitti:

soita pelastusarmijaan hakevat kotoa

pelastusarmeija ei vie romuja , vain rahanarvoiset kelpaa, jotta bisnes kukoistaa

• ilmaiseksi

se lienee se ydinongelma

• vakavalla asialla
        tuo vitsi kirjoitti:

pelastusarmeija ei vie romuja , vain rahanarvoiset kelpaa, jotta bisnes kukoistaa

kuinka te viitsitte

Pelastusarmeija on niitä harvoja, jotka tekee tosi pyyteetöntä työtä ja varmasti lahjoitukset menee sinne, minne ne on tarkoitettukin.

Huomattavasti luotettavampi maine kuin SPR:llä, jonka toimihenkilöt kaappaavat tavanomaiseen tapaan ison osan omiin palkkoihinsa ja kuluihinsa, sellaisia kulukorvauksia...

(tämä ei ole herjaus, korjatkaa, jos tieto on väärää; suuriko osa SPR:n budjetista menee palkkoihin?)

• Anonyymi
        vakavalla asialla kirjoitti:

kuinka te viitsitte

Pelastusarmeija on niitä harvoja, jotka tekee tosi pyyteetöntä työtä ja varmasti lahjoitukset menee sinne, minne ne on tarkoitettukin.

Huomattavasti luotettavampi maine kuin SPR:llä, jonka toimihenkilöt kaappaavat tavanomaiseen tapaan ison osan omiin palkkoihinsa ja kuluihinsa, sellaisia kulukorvauksia...

(tämä ei ole herjaus, korjatkaa, jos tieto on väärää; suuriko osa SPR:n budjetista menee palkkoihin?)

Kyllä SuomenParasiittiRahtarit kaikkien rosvojen äiti.

• Anonyymi

Pirkanmaan kierrätys ja työtoiminta kuljettaa myös jäteasemamaksun hinnalla vanhat kalusteet, jotka ei enää sovellu uudelleen käyttöön P. 045 882 4066. Samalla voi lahjoittaa itselle tarpeettomia kierrätykseen soveltuvia tavaroita, joilla kierrätyskeskuksissa on kysyntää. Itse olen käyttänyt palvelua monesti ja tyytyväinen heidän palveluihinsa.

• Anonyymi

Kaatopaikalle vaan niin ei noi kierrätykset mitä vaan romuja vastaan ota.

• Anonyymi

Nekala ottaa kyllä

• Anonyymi

Tuo tänne kaikki puutavara. Mä teen niistä saunapuita.

• Anonyymi

Nekalan kierrätyskeskus hakee ilmaiseksi kotoa sellaiset joita voi kierrättää ja 15-20 maksulla sellaiset jotka ei sovi kierrätettäviksi.

• Anonyymi

Taloyhtiön roskiksen viereen.

• Anonyymi

Asukas hoitaa pois kuljetuksen itse kaatopaikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asukas hoitaa pois kuljetuksen itse kaatopaikalle.

Turha luulo.

• Anonyymi

Tyhmä!

• Anonyymi

Lähimmän metsäautotien varteen. Niin ne muutkin tekevät kun jätteiden hävityksestä on tehty liian vaikeaa ja kallista.

• Anonyymi

Tyhmä.

• Anonyymi

Heitä ikkunasta ja jätä siihen.

• Anonyymi

Sisään vai ulos? Heitin ulkoa sisään ja nyt huonekalut on enemmän rikki ja sisällä on lasinsiruja apua nämä neuvot ei auta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisään vai ulos? Heitin ulkoa sisään ja nyt huonekalut on enemmän rikki ja sisällä on lasinsiruja apua nämä neuvot ei auta

Tori .fi annetaan osasto
        Siellä ihmiset antavat rikkinäisiä ilmaiseksi kun joku viittii hakea ja kantaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7770
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3527
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2497
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe