Larry King haastatteli Christinaa eilen "Rock The Vote" -kampanjan tiimoilta, jossa Christina on mukana.
Osa 1
http://www.youtube.com/watch?v=UghyKxiCvfM
Osa 2
http://www.youtube.com/watch?v=ay1dc6xsgZs&feature=related
Christina Larry Kingin haastateltavana (25.6.2008)
5
361
Vastaukset
- tollasta lehmää...
Ennen oli vielä niin vaatimaton ja nöyrä, mutta nykyään tollanen koppava ja ylpeä lehmä! Yök... Onneksi on muitakin artisteja joita voin fanittaa... :)
- bellali
Näköjään hänellä on sinuun niin paljon valtaa että jaksat tänne tulla kerjäämään huomiota. Mikset pysy poissa? Oletko katkera koska hän menestyy ja sinä et?
- ajaa
bellali kirjoitti:
Näköjään hänellä on sinuun niin paljon valtaa että jaksat tänne tulla kerjäämään huomiota. Mikset pysy poissa? Oletko katkera koska hän menestyy ja sinä et?
tärkeää asiaa jesjes:))
- edellisten
videoiden perusteella Christinaa voi sanoa koppavaksi ja ylpeäksi ja lopettaa fanitus!
Mielestäni Christinalla ei ole julkisuus noussut hattuun milloinkaan...
No eipä sillä, että Christina "ansaitsisikaan" tuollaista "fania". Hahah! - ole*
edellisten kirjoitti:
videoiden perusteella Christinaa voi sanoa koppavaksi ja ylpeäksi ja lopettaa fanitus!
Mielestäni Christinalla ei ole julkisuus noussut hattuun milloinkaan...
No eipä sillä, että Christina "ansaitsisikaan" tuollaista "fania". Hahah!koskaan mikään fani ollutkaan, varmaan sama provoviestien kirjoittaja kun aiemminkin*. Taitaa olla vihainen kun Christina on fiksun kuuloinen ja häntä kehutaan:D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918