noita oinasmiehiä oikein riivaa??
kun olet oinasmiehelle lämmin, hellä ja rakastava ja vielä kärsivällinen, ottaa hän viileän linjan käyttäytyy välinpitämättömästi...mutta heti kun otat itse etäisyyttä, olet viileä ja välinpitämätön...on oinasmies heti lämmin ja niin huomaavainen!?!?!?!
EN VAAN TAJUUUU...
mikä hemmetti
4
1113
Vastaukset
- oinaspoju
miten tää nyt aina menee näin, että puhutaan just et mikä meitä oinasmiehiä vaivaa?? kai siks, et suurin osa täällä käyvistä on tytyi...en tiä, mut koitan nyt jotain sulle kuitenkin vastailla...auttaa tai ei.
no itselläni on sellainen vuorenvalloitus teema aika vahvoilla eli ensin jahtaan ja kun sen "saaliin" saan niin alkaa tunteeni laantumaan ja kun toinen osapuoli alkaa olemaan liian huomaavainen, lähellä ja alkaa keksiä jotain päänmenoksi niin alkaakin jo ahdistaa.
ja toimii siis ihan toisinkinpäin eli halutaan, mitä ei saada ja se mitä saadaan niin sitä ei haluta nyt näin karkeasti sanottuna...itselläni ikää 24 eli olen vielä hieman raakile muutenkin pariutumaan...tiedän, tiedän, että ei se nyt sitä heti tarkoita, että tarvis yhteinen asuntolaina ja lapsiakin tehdä kun ollaan pari kertaa tapailtu ja hellyyttä jaettu , mutta kyllähän siinä meinaa mennä nisuäijät väärään kurkkuun kun edes puhutaan ja suunnitellaan yhteisiä hetkiä eteenpäin.
itse en siis ole viihtynyt suhteessa kk.päiviä pidempään ja silti on haku päällä, vaikka arvaankin miten käy jos tytön vierelleni saan tai sitten käykin jo toisin.
no mua ainakin vituttaa jos mua pidetään itsestään selvyytenä ja todellakin koen tavoiteltavan kiinnostavampana kuin sen joka tavoittelee tai jtk. en tiä meniks nyt ihan ohi, multa tais mennä.- kandee pysyäkkin
raakileena ja jättää naiset rauhaan.hullu mikä hullu.paree ku elät itsekkäästi itelles.
- oinasnainen uudeltamaalta
Minulla on ollut viimeisen vuoden aikana kaksi oinasmiestä ja molemmat ovat etsimällä etsineet syytä lopettaa suhde. Molemmat loppuivat parissa kuukaudessa, vaikka olin kuinka rakastunut ja annoin sen näkyä. Taitaa olla oinasmaista touhua miesten puolelta. Ikävöin, mutta olin hiljaa ja kuin käskystä alkoi molemmilta tippua tekstareita ja maileja uuteen yhteenottoon. Uskon, että sama peli toistuu, enkä halua uusia haavoja. Vastaanko?
- sil tappaa
et ku et oo kokoaika kiehnäämäs ni suututtaa.
sit kiukutellaa ja pidetää mykkäkouluu vaik kui
mont päivää.
kerran meni herran mikrouunin sammuttaa erehykses ku hänel ol ruoka siel, ni 3 päivää kest metakka!
voi herra jestas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882