mikä hemmetti

oikkutyttö

noita oinasmiehiä oikein riivaa??

kun olet oinasmiehelle lämmin, hellä ja rakastava ja vielä kärsivällinen, ottaa hän viileän linjan käyttäytyy välinpitämättömästi...mutta heti kun otat itse etäisyyttä, olet viileä ja välinpitämätön...on oinasmies heti lämmin ja niin huomaavainen!?!?!?!

EN VAAN TAJUUUU...

4

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinaspoju

miten tää nyt aina menee näin, että puhutaan just et mikä meitä oinasmiehiä vaivaa?? kai siks, et suurin osa täällä käyvistä on tytyi...en tiä, mut koitan nyt jotain sulle kuitenkin vastailla...auttaa tai ei.

no itselläni on sellainen vuorenvalloitus teema aika vahvoilla eli ensin jahtaan ja kun sen "saaliin" saan niin alkaa tunteeni laantumaan ja kun toinen osapuoli alkaa olemaan liian huomaavainen, lähellä ja alkaa keksiä jotain päänmenoksi niin alkaakin jo ahdistaa.

ja toimii siis ihan toisinkinpäin eli halutaan, mitä ei saada ja se mitä saadaan niin sitä ei haluta nyt näin karkeasti sanottuna...itselläni ikää 24 eli olen vielä hieman raakile muutenkin pariutumaan...tiedän, tiedän, että ei se nyt sitä heti tarkoita, että tarvis yhteinen asuntolaina ja lapsiakin tehdä kun ollaan pari kertaa tapailtu ja hellyyttä jaettu , mutta kyllähän siinä meinaa mennä nisuäijät väärään kurkkuun kun edes puhutaan ja suunnitellaan yhteisiä hetkiä eteenpäin.

itse en siis ole viihtynyt suhteessa kk.päiviä pidempään ja silti on haku päällä, vaikka arvaankin miten käy jos tytön vierelleni saan tai sitten käykin jo toisin.

no mua ainakin vituttaa jos mua pidetään itsestään selvyytenä ja todellakin koen tavoiteltavan kiinnostavampana kuin sen joka tavoittelee tai jtk. en tiä meniks nyt ihan ohi, multa tais mennä.

• kandee pysyäkkin

raakileena ja jättää naiset rauhaan.hullu mikä hullu.paree ku elät itsekkäästi itelles.

• oinasnainen uudeltamaalta

Minulla on ollut viimeisen vuoden aikana kaksi oinasmiestä ja molemmat ovat etsimällä etsineet syytä lopettaa suhde. Molemmat loppuivat parissa kuukaudessa, vaikka olin kuinka rakastunut ja annoin sen näkyä. Taitaa olla oinasmaista touhua miesten puolelta. Ikävöin, mutta olin hiljaa ja kuin käskystä alkoi molemmilta tippua tekstareita ja maileja uuteen yhteenottoon. Uskon, että sama peli toistuu, enkä halua uusia haavoja. Vastaanko?

• sil tappaa

et ku et oo kokoaika kiehnäämäs ni suututtaa.
      sit kiukutellaa ja pidetää mykkäkouluu vaik kui
      mont päivää.
      kerran meni herran mikrouunin sammuttaa erehykses ku hänel ol ruoka siel, ni 3 päivää kest metakka!
      voi herra jestas...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe