Härkä on hankala? COMMENTS plz!

bullman30v

Lueskelin viestiketjua jossa 18v raputyttö kertoi härkäkundista jolla oli aina "kauhea kiire." Eikä ilmoitellut itsestään kuin harvakseltaan. Siis on totuuden aika =)

Olet vielä nuori... ja sinisilmäinen. Kirjoitit näin: "yrittää muakin tässä nähdä" ja tämä kertoo sinulle aivan kaiken. Kundi on 19v, ei todellakaan ole vakiintumassa lähimpiiin VUOSIIN. Tai sitten hetkeksi, ja kun toinen ei alistu tahtoon niin pistää kiertoon. Eli faktana; hän tapailee (monia) muita.

Et ole siis millään tavalla hänelle tärkeä. Ehkä seksi kanssasi oli ihan ok, se saa hänet haluamaan tapaamista sitten kun hänelle sopii. Tai sitten olet kaunis, koska härkä nauttii näkemästään. On esteetikko viimeiseen saakka! En nyt haluaisi olla enempää negatiivinen, mutta kyllä härät ovat erittäin taitavia pelimiehiä ja "romantikkoja" halutessaan!

Ja sitten se toinen puoli. Jos käy se erittäin harvinainen tilanne että härkämies rakastuu sinuun oikeasti, hän pystyy olemaan sinulle uskollinen. Koska olet sen ARVOINEN. Hän on sinulle huolehtiva, luotettava ja hyvä kumppani. Ei sinua vähäisestä syystä jätä. Kunhan annat hänen pitää jääräpäisyytensä pikkuasioissa =) Härkämies nimittäin ei piittaa pikkujutuista vaan katsoo aina suurempaa kuvaa... nauttii kun asiat sujuvat hänen tahtiinsa. Esimiehenä reilu ja huomioiva, JOS teet työsi hyvin.

Tämä luonnekuvaus oli siis erittäin helppo tehdä, teinhän sen itsestäni. Ja olen toukokuun alkupäivinä syntynyt...

Tunnistitko itsesi härkämies? Tai tunnistitko tästä härkämiehesi? Kommentoikaa toki, se olisi sangen mukavaa =)

-bluejack

16

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös härkä

      Just, veit sanat suustani, noin se on. Tollanen on minunkin härkä mieheni, en vain usko hänen olevan minuun vielä rakastunut, mutta toivon että näin vielä tulisi käymään.

      • bullman30v

        Tunnistit siis hänet tuosta. Jotenkin tässä iän karttuessa alkaa enemmän horoskooppeihin uskomaan... varsinkin luonnekuvauksiin. Tähänkin ketjuun on tullut jo osuvaa palautetta!

        Kauanko olet häntä tapaillut/seurustellut? Härkä ei mun käsityksen mukaan ole hitaasti lämpiävää tyyppiä, vaan tavatessaan oikeanlaisen ihmisen, se iskee heti kuin sähkövirta! Puhun kokemuksesta!

        Itsellänikin on muuten takana 8v kestänyt suhde härkänaisen kanssa. Tästä voin sen verran sanoa että intohimo ja seksipuoli oli todella räiskyvää ja kiihkeää! Toimi hienosti! Mutta muuten iskimme vastakkain monissa asioissa... johtuen itsepäisyydestä. Hän oli myös erittäin omistushaluinen ja oli mustasukkainen kavereistani ja etenkin harrastuksistani. Myös aika epäluuloinen, jouduin tosi paljon varomaan sanomisiani toisista naisista hänen läheisyydessään. Esim jos vaikka TVssä oli kaunis nainen ja kommentoin asiaa, aiheutti se riidan saletisti!

        Aurinkoista kesää ja tsemppiä!


    • rapuneitokainen

      tämä viesti oli tarkoitettu tuohon minun kirjoitukseeni =D

      Uskon tuossa viestissäsi olevan paljon totta, mutta pitää siis selventää kun osui silmään tuo eräs kohta. Sillä en siis ole tämän härän kanssa seksiä harrastanut vaan olemme tässä ihan hitaasti tutustuneet toisiimme. Tänään tässä viimeksi näimme kahvin merkeissä :)

      Enhän tietenkään tätä härkää tunne vielä kovin, mutta en usko hänen kylläkään pelimies olevan ja nyt hän toki ehtii näkemään useammin kun nämä kiireet ovat loman alkaessa hieman loppuneet. Ja tiedän, että niitä oikeasti myöskin oli mutta onneksi nyt ehtii näkemään useammin :)

      Mutta jos olet kiinnostut tietämään ja osaisit ehkä tosiaan neuvoa lisää niin luepa ihmeessä lisää tuota tekstiäni sillä sinne tulee aina välillä lisää mietteitä ja kysymyksiä heille, jotka osaavat auttaa =)

      Ja tuli tässä myöskin mieleen, että tämä mies myöskin syntynyt toukokuun alkupuolilla :D

      • bullman30v

        Jos et ole hänen kanssaan seksiä vielä harrastanut ja hän on silti kiinnostunut näkemään ja oikeasti tutustumaan niin sitten vaikuttaa hyvältä.

        Mutta... itse olen sellainen että toinen "kolahtaa" erittäin nopeasti jos niin on käydäkseen. Ajan kanssa en ole koskaan saanut juttua lämpiämään rakkauteen saakka. Kyllä se on heti iskenyt. Näin on muutaman kerran käynyt ja johtanut vuosien suhteisiin. Ehkä hän vaan tutustuilee sinuun tai tykkää viettää aikaa kanssasi... ilman sen suurempia suunnitelmia? Se on vaikeaa kyllä arvioida...

        Mainitset että et usko hänen olevan pelimies, tämä on kaksipiippuinen juttu. En itsekään OIKEASTI ole, mutta kun olen pari vuotta ollut nyt vapaalla niin jotenkin omaksunut sen roolin. Sillä helppo kuitata vaikeat tilanteet jossa toinen osapuoli ihastuu minuun, mutten itse kuitenkaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Sen roolin varjolla voi myös peittää herkemmän ja romanttisemman puolen itsestään, joka härällä on erityisen vahva! Sitä puolta itsestäni en muutenkaan näytä kuin erittäin harvoin, erittäin harvoille tapaamilleni ihmisille. Olen kuitenkin avoin, mutta tiettyyn pisteeseen saakka. Tästä se härän kanssa olemisen (ja selvää ottamisen) vaikeus ehkä muodostuukin!

        Aurinkoista kesää sinulle rapuneito!


      • rapuneitokainen
        bullman30v kirjoitti:

        Jos et ole hänen kanssaan seksiä vielä harrastanut ja hän on silti kiinnostunut näkemään ja oikeasti tutustumaan niin sitten vaikuttaa hyvältä.

        Mutta... itse olen sellainen että toinen "kolahtaa" erittäin nopeasti jos niin on käydäkseen. Ajan kanssa en ole koskaan saanut juttua lämpiämään rakkauteen saakka. Kyllä se on heti iskenyt. Näin on muutaman kerran käynyt ja johtanut vuosien suhteisiin. Ehkä hän vaan tutustuilee sinuun tai tykkää viettää aikaa kanssasi... ilman sen suurempia suunnitelmia? Se on vaikeaa kyllä arvioida...

        Mainitset että et usko hänen olevan pelimies, tämä on kaksipiippuinen juttu. En itsekään OIKEASTI ole, mutta kun olen pari vuotta ollut nyt vapaalla niin jotenkin omaksunut sen roolin. Sillä helppo kuitata vaikeat tilanteet jossa toinen osapuoli ihastuu minuun, mutten itse kuitenkaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Sen roolin varjolla voi myös peittää herkemmän ja romanttisemman puolen itsestään, joka härällä on erityisen vahva! Sitä puolta itsestäni en muutenkaan näytä kuin erittäin harvoin, erittäin harvoille tapaamilleni ihmisille. Olen kuitenkin avoin, mutta tiettyyn pisteeseen saakka. Tästä se härän kanssa olemisen (ja selvää ottamisen) vaikeus ehkä muodostuukin!

        Aurinkoista kesää sinulle rapuneito!

        härkämiehestä on välillä kyllä melkoisen vaikea saada selvää käsitystä mitä hän oikein aikoo ja haluaa, ja sekin jollain tavalla herättää kyllä kiinnostustani.

        Yleensä olen todella hyvä tuntemaan ja tietämään jonkun henkilön ajatuksia ja mietteitä, mutta härkämiehen kohdalla nämä asiat tuntuvat menevän välillä aivan ristiin.

        Tuossa kuukausi takaperin sitten olin jo jotenki melkein varma että joko tällä härällä ei ole aikaa minulle tai sitten hän ei halua vain nähdä. Sillä kyselin häntä muutamaan kertaan jos ehtisi näkemään ja työ ja treenit veivät aikaa paljon, kuten tiedänkin. Tämän jälkeen vastasin asian olevan selvä, ettei hän nyt ehdi näkemään. Itselleni tuli melko varma fiilis ettei tämä härkämies enää mitään minulle vastaisi ja näkisimme joskus tulevaisuudessa.

        Hän kuitenkin vissiinkin ymmärsi tuon viestin jälkeen ettei ole tosiaankaan ehtinyt näkemään tässä vaikka olen kysellyt. Niinpä hän yllätyksekseni lupasi soittaa minulle heti ja kertoi milloin ehtisi näkemään jne :)

        Tämän jälkeen olemme nyt käyneet kaks kertaa kahvilla, josta ensimmäisellä kerralla minä kysyin ja toisella kerralla sanoin tälle härälle milloin mahdollisesti pääsisin, jotta hän saisi itse pyytää jos kiinnostunut on näkemään. Hän kysyi ja näimme kyllä =) Ja nyt myöskin tässä eilen hän kyseli että ehtisinkö tässä ensi viikolla taas näkemään :)

        Vaikka en nyt kovin perillä ole tästä härästä, en silti halua ja pysty uskomaan, että hän haluaisi kiireisen elämänsä lisäksi joka viikko minua näkemään ja vielä kun itse on muutaman kerran pyytänyt.

        Ja sitten olisi eräs kysymys. Tiedän että härkämiehet ovat erityisen herkkiä ja romantikkoja myöskin ravun lisäksi ja tästä miehestä olen samaa huomannut, vaikkakin osoittaa tämän kaiken lähinnä vain huomaavaisin teoin ja katsein, eikä niinkään puhu.

        Itse olisin halunnut jossain vaiheessa kahden kesken tämän härän kanssa keskustella että tietäisin hiukan mitä hänen mielessään liikkuu ja mitä hän oikein ajattelee kun ei tunnu vielä ainakaan mitään riittävän selkeetä tietoa tulemaan.

        Mutta mitä mieltä härkä mahtaa olla kun tällainen itsekin todella herkkä rapuneiti alkaa puhumaan? Tunteeko härkä olonsa ahdistuneeksi? Itselleni on jäänyt enempi sellainen tunne, että tämä härkä on hyvä kuuntelemaan ja on sanonukin että hän kuuntelee aina kun haluan puhua on asia mikä tahansa, mutta avautuuko härkä helposti? Tämän vuoksi en itsekään ole oikein uskaltautunut herkistelemään ja avautumaan kun ei osaa ennakoida toisen reaktiota?

        Ja toisekseen haluaako härkä itse viedä suhdetta eteenpäin vai pitäisikö minun rapuna tähän itse ekana vaikuttaa? Kun toisaalta olen huomannut että hän tykkää päättäväisistä naisista, mutta toisaalta haluaa itse olla vaikuttamassa, että mitenköhän tässä pitäisi toimia kun tuntuu että tapailu pysyy yhä paikoillaan vaikka jo nähnyt muutamia kertoja? :)


      • härälle
        rapuneitokainen kirjoitti:

        härkämiehestä on välillä kyllä melkoisen vaikea saada selvää käsitystä mitä hän oikein aikoo ja haluaa, ja sekin jollain tavalla herättää kyllä kiinnostustani.

        Yleensä olen todella hyvä tuntemaan ja tietämään jonkun henkilön ajatuksia ja mietteitä, mutta härkämiehen kohdalla nämä asiat tuntuvat menevän välillä aivan ristiin.

        Tuossa kuukausi takaperin sitten olin jo jotenki melkein varma että joko tällä härällä ei ole aikaa minulle tai sitten hän ei halua vain nähdä. Sillä kyselin häntä muutamaan kertaan jos ehtisi näkemään ja työ ja treenit veivät aikaa paljon, kuten tiedänkin. Tämän jälkeen vastasin asian olevan selvä, ettei hän nyt ehdi näkemään. Itselleni tuli melko varma fiilis ettei tämä härkämies enää mitään minulle vastaisi ja näkisimme joskus tulevaisuudessa.

        Hän kuitenkin vissiinkin ymmärsi tuon viestin jälkeen ettei ole tosiaankaan ehtinyt näkemään tässä vaikka olen kysellyt. Niinpä hän yllätyksekseni lupasi soittaa minulle heti ja kertoi milloin ehtisi näkemään jne :)

        Tämän jälkeen olemme nyt käyneet kaks kertaa kahvilla, josta ensimmäisellä kerralla minä kysyin ja toisella kerralla sanoin tälle härälle milloin mahdollisesti pääsisin, jotta hän saisi itse pyytää jos kiinnostunut on näkemään. Hän kysyi ja näimme kyllä =) Ja nyt myöskin tässä eilen hän kyseli että ehtisinkö tässä ensi viikolla taas näkemään :)

        Vaikka en nyt kovin perillä ole tästä härästä, en silti halua ja pysty uskomaan, että hän haluaisi kiireisen elämänsä lisäksi joka viikko minua näkemään ja vielä kun itse on muutaman kerran pyytänyt.

        Ja sitten olisi eräs kysymys. Tiedän että härkämiehet ovat erityisen herkkiä ja romantikkoja myöskin ravun lisäksi ja tästä miehestä olen samaa huomannut, vaikkakin osoittaa tämän kaiken lähinnä vain huomaavaisin teoin ja katsein, eikä niinkään puhu.

        Itse olisin halunnut jossain vaiheessa kahden kesken tämän härän kanssa keskustella että tietäisin hiukan mitä hänen mielessään liikkuu ja mitä hän oikein ajattelee kun ei tunnu vielä ainakaan mitään riittävän selkeetä tietoa tulemaan.

        Mutta mitä mieltä härkä mahtaa olla kun tällainen itsekin todella herkkä rapuneiti alkaa puhumaan? Tunteeko härkä olonsa ahdistuneeksi? Itselleni on jäänyt enempi sellainen tunne, että tämä härkä on hyvä kuuntelemaan ja on sanonukin että hän kuuntelee aina kun haluan puhua on asia mikä tahansa, mutta avautuuko härkä helposti? Tämän vuoksi en itsekään ole oikein uskaltautunut herkistelemään ja avautumaan kun ei osaa ennakoida toisen reaktiota?

        Ja toisekseen haluaako härkä itse viedä suhdetta eteenpäin vai pitäisikö minun rapuna tähän itse ekana vaikuttaa? Kun toisaalta olen huomannut että hän tykkää päättäväisistä naisista, mutta toisaalta haluaa itse olla vaikuttamassa, että mitenköhän tässä pitäisi toimia kun tuntuu että tapailu pysyy yhä paikoillaan vaikka jo nähnyt muutamia kertoja? :)

        Ex-härkä myös pyysi minua avautumaan hänelle. No avauduin kylla, mutta ei ollut onneksi mitään suurta sellaista, josta olisin voinut erityisesti avautua tai paljastaa mitään.

        Auta armias, jos olisi ollut. Huhhuh! Oloni olisi tällä hetkellä todella karsea, jos olisin mennyt paljastamaan jotain sellaista, jota ei voisi kertoa eteenpäin.

        Ole siis tosi varovainen siinä avautumisessasi! Älä kerro mitään sellaista, jonka et halua paljastuvan ulkopuolisille! Sen jälkeen olet "kusessa"..


      • Takkutukka härkätyttö.
        härälle kirjoitti:

        Ex-härkä myös pyysi minua avautumaan hänelle. No avauduin kylla, mutta ei ollut onneksi mitään suurta sellaista, josta olisin voinut erityisesti avautua tai paljastaa mitään.

        Auta armias, jos olisi ollut. Huhhuh! Oloni olisi tällä hetkellä todella karsea, jos olisin mennyt paljastamaan jotain sellaista, jota ei voisi kertoa eteenpäin.

        Ole siis tosi varovainen siinä avautumisessasi! Älä kerro mitään sellaista, jonka et halua paljastuvan ulkopuolisille! Sen jälkeen olet "kusessa"..

        Itse olen naispuolinen härkä ja tuosta härälle avautumisesta, jos joku minulle avautuu ja antaa ymmärtää ettei asia muiile kuulu, pidän sen täysin omana tietonani. Härkä pitää suunsa kiinni, koska härän itsensä on vaikea avautua ja luottaa. Näin ainakin itselläni.


      • tummatukka....
        Takkutukka härkätyttö. kirjoitti:

        Itse olen naispuolinen härkä ja tuosta härälle avautumisesta, jos joku minulle avautuu ja antaa ymmärtää ettei asia muiile kuulu, pidän sen täysin omana tietonani. Härkä pitää suunsa kiinni, koska härän itsensä on vaikea avautua ja luottaa. Näin ainakin itselläni.

        kyllä asia niin on kohdallani myös että asiat pysyvät eikä niitä kerrota jos luottamuksella kerrottu mulle. ei todellakaan kiinnosta kenenkään asioita levitellä, jos asianomainen ihminen ei ole luottamukseni arvoinen siirryn takavasemmalle ja se siitä. osoittaa heikkoa itsetuntoa myös levitellä jonkun asoita ja tuntuu että perushärkä ei siihen syyllisty.


    • härkämies-75

      Kyllä ainakin itse tunnistin itseni todella hyvin ..Itsekkin toukokuun alun härkä..en ole pinnallinen ihminen ylipäätään parisuhdeasioissa..mut nainen josta kiinnostun tulee olla todella kaunis..rakastun todella harvoin mut aina olen rakkaalleni ollut uskollinen..jonkinlainen peluri ja pelimies olen vaikka en koskaa kenellekkään ole pahaa tarkoittanut..

      • joihin

        olet rakastunut, ovat jo menneisyyttä? Miksiköhän? Pitäisikö rakastua seuraavan kerran ihmiseen joka on ulkonäöltään tasoisesi ja luonteeltaan sopiva..


      • bullman30v

        ...on lähellä härän sydäntä. Kauneus on kieltämättä yksi erittäin merkittävä tekijä myös minulle jos rakastuminen tapahtuu.

        Myös terävä verbaalinen älykkyys naisessa kiehtoo suunnattomasti. Sanavalmius ja fiksu huumorintaju... täysin vastustamaton yhdistelmä! Jos tämä tulee vielä kauniissa (ei missään perusblondi-) paketissa niin olen totaalisen myyty! Myös luovuus on asia joka viehättää... esim nainen joka osaa itse tehdä vaatteensa on tosi mielenkiintoinen tapaus!

        Ja tähän loppuun vielä kysyisin että peitätkö sitä herkkää puoltasi niillä pelimiehen maneereilla? Et ole pohjimmiltasi peluri vaan olet tavallaan opetellut ja rakentanut itsellesi sen ulkokuoren? Auttaa käsittelemään pettymyksiä rakkaudessa, joita valitettavan usei tulee... ja niitä tulee jos ei tahdo tyytyä siihen mitä saa. Tästä voi syntyä noidankehä, jossa mikään ei enää riitä ja pahimmillaan; ei tunnukaan enää miltään. Olen hyvin lähellä tätä tilannetta ja se hirvittää toisinaan... miksi rima on noussut niin korkealle? Harmi.

        "I don't know where I'm going, but I sure know where I've been."


      • N-Nainen
        bullman30v kirjoitti:

        ...on lähellä härän sydäntä. Kauneus on kieltämättä yksi erittäin merkittävä tekijä myös minulle jos rakastuminen tapahtuu.

        Myös terävä verbaalinen älykkyys naisessa kiehtoo suunnattomasti. Sanavalmius ja fiksu huumorintaju... täysin vastustamaton yhdistelmä! Jos tämä tulee vielä kauniissa (ei missään perusblondi-) paketissa niin olen totaalisen myyty! Myös luovuus on asia joka viehättää... esim nainen joka osaa itse tehdä vaatteensa on tosi mielenkiintoinen tapaus!

        Ja tähän loppuun vielä kysyisin että peitätkö sitä herkkää puoltasi niillä pelimiehen maneereilla? Et ole pohjimmiltasi peluri vaan olet tavallaan opetellut ja rakentanut itsellesi sen ulkokuoren? Auttaa käsittelemään pettymyksiä rakkaudessa, joita valitettavan usei tulee... ja niitä tulee jos ei tahdo tyytyä siihen mitä saa. Tästä voi syntyä noidankehä, jossa mikään ei enää riitä ja pahimmillaan; ei tunnukaan enää miltään. Olen hyvin lähellä tätä tilannetta ja se hirvittää toisinaan... miksi rima on noussut niin korkealle? Harmi.

        "I don't know where I'm going, but I sure know where I've been."

        kohta täsmää siihen herra Härkään, jonka kanssa olen "tuttavuutta syventänyt" viime ajat.

        Esteetikko - sitä hän on. Pitää siitä, että pukeudun naisellisesti (joskus häntä provosoidenkin) ja käytän hyvälla maulla valittuja koruja olematta mikään joulukuusi. Niinkin pieni asia kolahti kuin että hän osasi sanoa, minkä väriset silmät minulla on... Itse pukeutuu laatutietoisesti tietäen, mikä hänelle sopii. Hänen konstailematon miehekkyyteensä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin!

        Maanläheinen huumorintaju ja verbaalinen kikkailu, se vasta on jotain! Heh... Toisinaan tuntuu, että herra Härältä on käämit käryämässä, kun pääsen askeleen häntä edelle tässä jatkuvassa kaksintaistelussa..! :-))

        Ja se intohimo..! Siinä mies, joka osaa saada naisen tuntemaan itsensä halutuksi. Itse inhoan lääppiviä, epävarmoja miehiä - helvetti vieköön, en ole mikään Ming-dynastian vaasi, vaan nainen verta ja lihaa! Mutta senpä Härkä-rakastettuni tiesi heti vaistomaisesti.


      • härkämies-75
        bullman30v kirjoitti:

        ...on lähellä härän sydäntä. Kauneus on kieltämättä yksi erittäin merkittävä tekijä myös minulle jos rakastuminen tapahtuu.

        Myös terävä verbaalinen älykkyys naisessa kiehtoo suunnattomasti. Sanavalmius ja fiksu huumorintaju... täysin vastustamaton yhdistelmä! Jos tämä tulee vielä kauniissa (ei missään perusblondi-) paketissa niin olen totaalisen myyty! Myös luovuus on asia joka viehättää... esim nainen joka osaa itse tehdä vaatteensa on tosi mielenkiintoinen tapaus!

        Ja tähän loppuun vielä kysyisin että peitätkö sitä herkkää puoltasi niillä pelimiehen maneereilla? Et ole pohjimmiltasi peluri vaan olet tavallaan opetellut ja rakentanut itsellesi sen ulkokuoren? Auttaa käsittelemään pettymyksiä rakkaudessa, joita valitettavan usei tulee... ja niitä tulee jos ei tahdo tyytyä siihen mitä saa. Tästä voi syntyä noidankehä, jossa mikään ei enää riitä ja pahimmillaan; ei tunnukaan enää miltään. Olen hyvin lähellä tätä tilannetta ja se hirvittää toisinaan... miksi rima on noussut niin korkealle? Harmi.

        "I don't know where I'm going, but I sure know where I've been."

        Lisäisin vielä listaasi naisen herkkyys ja tietty rohkeus..Mikään ei sytytä niin paljon kuin hyvin autolla ajava nainen..

        "Ja tähän loppuun vielä kysyisin että peitätkö sitä herkkää puoltasi niillä pelimiehen maneereilla? Et ole pohjimmiltasi peluri vaan olet tavallaan opetellut ja rakentanut itsellesi sen ulkokuoren? Auttaa käsittelemään pettymyksiä rakkaudessa, joita valitettavan usei tulee... ja niitä tulee jos ei tahdo tyytyä siihen mitä saa. Tästä voi syntyä noidankehä, jossa mikään ei enää riitä ja pahimmillaan; ei tunnukaan enää miltään. Olen hyvin lähellä tätä tilannetta ja se hirvittää toisinaan... miksi rima on noussut niin korkealle? Harmi. " bullman30v 28.6.2008 klo 18.22

        Itselläni on juuri tälläinen tilanne päällä ollu kaksivuotta ja syy on ollut juuri isot pettymykset rakkaudessa...mutta onneksi olen päässyt tästä asiasta ja yllätys yllätys olen kohdannut naisen jonka kanssa haluaisin elää loppuelämän..johtopäätöksenä voi pitää pelailu ei kannata koskaan..eikä sovi loppupeleissä herkälle härälle


      • tasoisesi..
        joihin kirjoitti:

        olet rakastunut, ovat jo menneisyyttä? Miksiköhän? Pitäisikö rakastua seuraavan kerran ihmiseen joka on ulkonäöltään tasoisesi ja luonteeltaan sopiva..

        Ulkonäöltään tasoisesi ja luonteeltaan sopiva..

        Toivottavasti tuossa oli pientä ...ironiaa. Luonteeltaan sopiva, siis toinen peluri. Aijai, toivottavasti härkämies löytää sellaisen ja joutuu maistamaan omaa lääkettään.


      • sydämein härkä vei
        härkämies-75 kirjoitti:

        Lisäisin vielä listaasi naisen herkkyys ja tietty rohkeus..Mikään ei sytytä niin paljon kuin hyvin autolla ajava nainen..

        "Ja tähän loppuun vielä kysyisin että peitätkö sitä herkkää puoltasi niillä pelimiehen maneereilla? Et ole pohjimmiltasi peluri vaan olet tavallaan opetellut ja rakentanut itsellesi sen ulkokuoren? Auttaa käsittelemään pettymyksiä rakkaudessa, joita valitettavan usei tulee... ja niitä tulee jos ei tahdo tyytyä siihen mitä saa. Tästä voi syntyä noidankehä, jossa mikään ei enää riitä ja pahimmillaan; ei tunnukaan enää miltään. Olen hyvin lähellä tätä tilannetta ja se hirvittää toisinaan... miksi rima on noussut niin korkealle? Harmi. " bullman30v 28.6.2008 klo 18.22

        Itselläni on juuri tälläinen tilanne päällä ollu kaksivuotta ja syy on ollut juuri isot pettymykset rakkaudessa...mutta onneksi olen päässyt tästä asiasta ja yllätys yllätys olen kohdannut naisen jonka kanssa haluaisin elää loppuelämän..johtopäätöksenä voi pitää pelailu ei kannata koskaan..eikä sovi loppupeleissä herkälle härälle

        ...onneksi olet päässyt yli ja selvemmile vesille. Rakastuin kerran härkään ja uskoisin hänkin minuun.Avainsana:Saavuttamaton rakkaus. Kaipaus kesti ja kesti vuosia kunnes kivun kanssa vihdoin loppui ja ei tuntunut enää miltään. Päätin unohtaa ja unohdin vaikka uskoin etten koskaan unohtaisi...enkä ole unohtanut mutta nyt olen rauhassa. Uskon vielä aitoon rakkauteen vaikka samanlaista en ole kohdannut...kohtaanko koskaan.


    • skorpion..........

      Hei minulla on myös ''haavissani'' tällainen härkämies. Hän on ihana ja meidän suhteemme on todella alkuvaiheessa..(vasta ihastumisvaiheessa). Kuuluuko härkien käytökseen tällainen edestakaisin meneminen. Välillä olemme todella in love toisiimme, mutta sitten jos itse heitän huomioinnin vähän vähemmälle myös hän heittää ja on kuin ei olisi koskaan tuntenutkaan mitään minua kohtaan. Selventäkää minulle tätä käytösta. Yleensä ymmärrän ihmisiä todella paljon, mutta tämän kohdalla alkaa ymmärrys ja pinna loppua. Ärsyttää tämä jatkuva kissa ja hiiri- leikki. Miten voisin toimia nyt tässä tilanteessa? Pliis härät vastatkaa mulle, tarviin pikasta tulkintaa tämän käytöksestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      272
      2687
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1728
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1071
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      70
      800
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe