Viljakäärmeeni loi nahan, ja ihme ja kumma mä tyhmä omistaja unohin tarkastaa sen ;(, ja sitte ku äske tarkastin, vanhaa nahkaa oli jääny kii, ja mä sit yritin kosteen wc-paperil, mut ei onnistunu, ja tuntuu että se ois jotenki kipeeki käärmeelle se kohta, onko konsteja miten nahan saa pois?
Vaiko lääkäriin?
Apua..
fffkk66
4
547
Vastaukset
- nahkaa on jäänyt?
oletko kokeillu wet boxia terraan, tai laitat käärmeen kosteaan astiaan hetkeksi. Ja sen jälkeen koitat irrottaa nahkaa varovasti.
- alkuperänen kirjks
Olen kokeillut, ei toiminy, ja nahkaa jäänyt selkään..
- jos sit irtoo
alkuperänen kirjks kirjoitti:
Olen kokeillut, ei toiminy, ja nahkaa jäänyt selkään..
...elä laita.. anna sen olla ihan rauhas nyt.s kyllä irtoo pikkuhiljaa sielt
Omalla viljikselläni jäi joskus myös nahkaa selkään. Sain se melko helposti pois ku laitoin kärmyn haaleaan veteen joksikin aikaa lilluttelemaan. sitten kun otin sen pois niin hieroin kädellä hellästi kohtaa johon sitä oli jäänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511798Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.884753Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364085- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j93680Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei503042