Eli on tehty taulu php:llä taulukko.txt taulukko on rivettäin jossa on solut nimi aika teksti haku1 ja haku2. Nyt sitten haluasin saada tulostettua rivit jotka täyttävät muuttujien $otsikko ja $aika siltävät arvot nämä on aktiivisena sivulla.
Osaan tulostaa nuo rivit tai tietyn rivin, mutta en millää saa tehtyä että tutkis ensin taulun ja sieltä tulostettaisiin vain ehdot täyttävät rivit.
Toivottavasti joku voisi ystävällisesti valottaa tätä asiaa.
taulusta tarkistus ja oikeiden rivien tulostus
3
441
Vastaukset 3
- keksa
Lue tiedosto läpi ja pistä vain ehdon täyttävät rivit uuteen taulukkoon.
Siten lopuksi tulostat taulukon- apua
Just tuohon tyyliin oon kokeillu mut ei taidot oo riittäny en oo onnistunu. Ois esimerkki varmaan paikallaan.
- Toni
Tein ton sun viestis pohjalta tälläisen esimerkin:
***ohjelma.php
***tiedot.txt
28.06.2008|Otsikko1
27.06.2008|Otsikko2
Esimerkissäni käytetään ehtona, että päivämäärän pitää olla 28.06.2008, niin se tulostaa ne otsikot. Tohon on nyt sitten helppo lisätä kaikki kentät mitä siinä sun taulukossa tulisi olla. Minulla ainakin ohjelma toimi, toivon mukaan sinullakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528