Sain huhtikuussa parkcomilta pysäköintivirhemaksun. Tein reklamaation heidän nettisivujen kautta, että en aio maksaa (vantaan käräjäoikeuden päätös). Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään. Onko jollekulle vastattu reklamaatioon?
ParkComista reklamointi
6
906
Vastaukset
- djhfdjfh
Kun tulee, viittaa Vantaan käräjäoikeuden päätökseen, ja muistuta, että heidän lappunsa eivä ole perintäkelpoisia. Toivota lopuksi, että käräjillä nähdään, niin eivät vaivaa enempää. Saattavat vielä lähettää monisteen, jossa varaavat mahdollisuuden kutsua käräjille. Vaan eipä taida kutsua tulla.
saatuani "maksun" 2005, reklamoin aiheettomasta laskusta johon vastasivat että maksa vaan, en maksanut. Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.
- SVEA PERINTÄ
ottaa asiakkaakseen laittomia firmoja, mie vaan ihmettelen syvästi, pitäskö laittaa reklamatsiooni myös svean perintään?
- loppuu se perintä
Svea keskeyttää perinnän heti, kun maksusta reklamoi viitaten Vantaan käräjäoikeuden tuomioon.
OK-perintähän luopui jo kokonaan laittomien valelaskujen perinnästä, siksi ParkCom käyttää nyt Sveaa.
Perintä siis kyllä keskeytetään niitten osalta, jotka ymmärtävät reklamoida. Varsin härskinä pidän sitä, että tietämättömiltä yritetään kuitenkin vielä nyhtää rahat pois.
Rehellistä ja suoraselkäistä parkkifirmojen osalta olisi, jos ne luopuisivat maksuvaatimusten esittämisestä kokonaan, kunnes laillisuuskysymys on lainvoimaisella tuomiolla ratkaistu. Mutta mikäs valelaskuttajasta nyt yhtäkkiä rehellisen tekisi. - Hovi Parkki
loppuu se perintä kirjoitti:
Svea keskeyttää perinnän heti, kun maksusta reklamoi viitaten Vantaan käräjäoikeuden tuomioon.
OK-perintähän luopui jo kokonaan laittomien valelaskujen perinnästä, siksi ParkCom käyttää nyt Sveaa.
Perintä siis kyllä keskeytetään niitten osalta, jotka ymmärtävät reklamoida. Varsin härskinä pidän sitä, että tietämättömiltä yritetään kuitenkin vielä nyhtää rahat pois.
Rehellistä ja suoraselkäistä parkkifirmojen osalta olisi, jos ne luopuisivat maksuvaatimusten esittämisestä kokonaan, kunnes laillisuuskysymys on lainvoimaisella tuomiolla ratkaistu. Mutta mikäs valelaskuttajasta nyt yhtäkkiä rehellisen tekisi....perustuu juuri tähän tietämättömyyteen, perintäfirmojen pelkoon ja ettei uskalleta vastustaa vaan päästään helpommalla kun maksetaan näille huijareille.
Jos kukaan ei maksaisi, firmat olisi kaatuneet jo ajat sitten... Mutta ennen Vantaan päätöstä 70% maksoi maksun...
- _jouko
Joo ensin tulee 2-3 perintälaskua, sitten n. puolenvuoden päästä se paksu valkoinen kirjekuori..Aina reklamointi, joka kirjeen jälkeen. Reklamaatioihin eivät vastaa luonnollisestikaan koska kyseessä on laiton bisnes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716