Kyseessä lienee rikkakasvi, jonka tänäkesänä jätin repimättä.
Se on hento. Lehdet ja varsi kuin koiranputkella, mutta paljon ohuempi ja hennompi.
Kukka on nyt nupussa ja se näyttää pilveltä. Hieman vaaleaa roosaa pilkistää esiin. Ei muistuta minkään kasvin kukan nuppua, mutta veikkaan kukan olevan sellainen putkikasvin kukan tyyppinen, mutta hyvin tiheä. yksi iso nuppu keskellä ja ihan vieressä toinen.
Kukka on n.50cm pitkä ja lehdet yltää ihan nuppuun asti ja niitä lehtiä on paljon.
Nyt tulee kinkkinen kasvi
7
669
Vastaukset
- sarita
Voisko olla preeria-angervo ?!
http://images.google.fi/images?gbv=2&hl=fi&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=preeria angervo&spell=1 - Töyhtötiainen
Vai olisko virmajuuri, Valeriana?
- sormi suussa
Ei nyt tärpännyt vieläkään. Mutta katellaan, kun kukka aukeaa, tai jos saan kuvia tänne.
- hillahukka
Mahtaisiko olla karhunjuuri. Tuoksuva, ohutlehtinen, koiranputken sukulainen.
- sormi suussa
Kukka alkoi avata nuppuansa lisää, ja sieltä kurkistikin sinistä.
Aloin tosissaan hakea kuvia kukista ja...
se oli HUNAJAKUKKA.
Minä tyhmä olin joka alku kesä repinyt sen pois, luullen rikkakasviksi. Nytkin olin jo karsinut niitä aika paljon pois, mutta onneksi jätin muutaman yksilön rauhaan.
Kaunis kukka.- leviää siemenistä
Se on sitten kesäkukka, eikä perenna
- sormi suussa
leviää siemenistä kirjoitti:
Se on sitten kesäkukka, eikä perenna
että, mistä nämä hunajakukat ovat pihalleni kulkeutuneet, kun aina olen irti repinyt, enkä yhdenkään nähnyt kukkivan, joten ei uusia siemeniä. Multaa tilasin edelliskesänä kuormallisen, että ehkä sitten sen mukana ja itäminen ollut epätasaista kai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902