Tulipas ostettua nordnetistä Paradox Entertainmentin (omistaa Conan nimen) ..osakkeita 9,40kr/kpl hintaan, koska uusi verkkopeli Conan oli juuri ilmestymässä ja käyrän nousu oli kuulemma 'varmaa' ..no peli on ilmestyny jotain 2kk sitten, ja kurssi on ehtiny siinäajassa laskea 5,40kr arvoiseksi.. oivoi, mistäköhän moinen mahtaa johtua? ja kauanko tuommosiin menee ennen kuin tekijänoikeuksia ja muita juttuja kilisee paradoksin tilille.. Alla linkkinä paradox käyrää:
https://www.nordnet.fi/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=67110536&marketid=13
Paradox Entertainment
3
827
Vastaukset
- Mies-25
Peli on arvosteluiden mukaan vielä kovin keskeneräisen tuntuinen. Tilanne saattaa vielä parantua jos firma saa pelin puutteet kondikseen ja myynti alkaa vetämään.
Itse vähän pelkään ettei tästä mitään WoW:n kaltaista rahasampoa koskaan synny, mutta jos luotat siihen että nousu vielä tulee niin ei muutakuin lisää osakkeita vaan salkkuun. Onhan ko. peli saanut kehujakin, joten mahdollisuudet on kuitenkin olemassa.- käyräjalka
Eipä tässä auta muuta kuin odotella ainaki vuoden vaihteeseen.. Jostakin löyty paradoksin sivuilta omaa juttua, ettei loppuvuodelle ole luvassa mitään ihmeellistä.. ja sanottiin, että rahojen odottelua conan pelistä loppuvuodelle.. Ilmeisesti siitä ei vielä oo ehtiny tulla centtiäkään.. Omilleen kun pääsis, niin äkkiä pois:) Kiitos vastauksesta Mies-25
- käyräjalka
Osakkeen arvo enää 0,40kr Salkun arvo olematon! Taidan myydä kaikki pois ja ostaa pätkän paksua köyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068