fiksuhuuto on huijausta!

kyllästynyt...................

fiksuhuudossa on käytössä huutoautomaatti (rekisteröityneille käyttäjille) joka korottaa automaattisesti edellistä huutoa viimeisen kolmen sekunnin aikana jos yrittää huutaa jotain niin ei voi voittaa mikäli jollain on huutoautomaatti käytössä.

Tässä ote automaatin toiminnasta;
Huutoautomaatti korottaa huudoistasi kohdetta kun alle 3 sekuntia on aikaa jäljellä jolloin kohde ei ehdi katketa kun et ole paikalla. Jos kohteella on useita huutoautomaatteja niin huuto annetaan sattumanvaraisesta automaatista ellei ko. automaatilla ole jo voittava huuto.

Voit koska vain perua huutoautomaatin toiminnan jolloin jäljelle jääneet huudot palautetaan tilillesi.

Kohteen katketessa ja automaatin voittaessa palautetaan jäljelle jääneet huudot automaatin asettajalle.

Koska kyseessä on uusi ominaisuus on järjestelmä tehty siten, että jos kohde kuitenkin jostain syystä sulkeutuu niin kaikkien vielä aktiivisten huutoautomaattien käyttämättömät huudot palautetaan asettajalleen. Pyydämme kuitenkin ilmoittamaan tämän tyyppisestä tapahtumasta asiakaspalveluumme jotta voimme kehittää järjestelmäämme siten että huutoautomaattien toiminta olisi 100% varmaa.

Päivitys: Usean huutoautomaatin ollessa aktiivisena kohteella, otetaan huuto sattumanvaraisesta automaatista. Tällä takaamme paremmin tasavertaiset mahdollisuudet jokaiselle automaatille. Lisäksi työskentelemme taukoamatta parantaakseemme huutoautomaatin käyttövarmuutta ja kiitämme asiakkaitamme heidän kärsivällisyydestään mahdollisissa ongelma tapauksissa.

Lopputulos : KUKAAN ei voi voittaa mitään niin kauan kun on automaatti vastassa.

Jos tämä on laillista niin ihmettelen.

23

4038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nekin

      vain haluu...täyttä sontaa sanon minä.

    • Tuuba.

      ollut tiedossa pitkään. Vain höperö laittaa rahojaan tuollaiseen? Järjen käyttö olisi sallittua tässäkin asiassa. Mutta, toki monet eivät ymmärrä tämän "huutokaupan" kieroutta. Juuri nuo mainitsemasi automaatit pilaavat koko ajatuksen reilusta meiningistä. Fiksua olisi olla tukematta tuollaista humpuukifirmaa, vai mitä? Itse laitoin yhden huudon ajattelemattomuuttani ja sen jälkeen vasta aloin miettiin asiaa tarkemmin ja se oli viimeinen huuto tuontapaisiin rahankeräyksiin....

    • Rahan keruuta

      Sisäministeriölle voi kirjoittaa sähköpostia senttihuutokauppojen esim. Fiksuhuudossakin tulleista huomioista kuten huutoautomaatista tai vastaavista.

      Onhan hullua pistää rahojaan tuonne, mutta hullua on seurata kun automaatit huutavat keskenään.

      Ei se minun mielestä ainakaan tunnu rehelliseltä huutokaupalta, jos koneet huutaa minkä numeron nyt sattvatkin sieltä arpomaan.
      Ja minusta se on arpajaiset silloin, kun ei koskaan tiedä kenen numeron tai nimen kone arpoo viimeiseksi huudoksi siis voittajahuudoksi, jos ne joku päivä sattuvat sulkeutumaan.

    • koodaajaxxx.

      tehdä tästä korotusautomaatista II vaiheinen,ja todennäköisesti se onkin käytössä.
      Eli vaihe I, kone arpoo jokun korotusautomaattin jätetyn vedon ja nostaa hintaa sentillä. Vaihe II, jos kukaan ei korota ja korotusautomaatissa ei ole vetoja odottamassa niin kone käyttää järjestäjän tätä varten varattuja (hätä)numeroita ja korotta sillä hintaa, jolloin saadaan taas lisäaikaa ja uusia vetoja. Näitä numeroita voi olla varstossa useita, välillä näkyy numero, välillä joku nimi. Kaikki vaatii vain pientä koodausta ja homma toimii.

    • eikovinjännittävääenää

      Näin juuri. Fiksuhuuto ei ole kovin jännittävä kauppapaikka, koska huutoautomaatit käyvät kilpaa, kuten Bemarin kohdalla.

      Täytyy vain toivoa, ettei oma huutoautomaatti tule koskaan arvotuksi korotuksen tekijäksi.

      • FIKSUHUUTOONHUIJAUS

        Voitin marraskuun aikana walkie talkiet, kun ajattelin, että jos pystyn voittamaan ne halvalla (0.60e) ja tulee vielä perillekkin, niin voisin ajatella huutavani lisää ja uskoa sivustoon, että toimii ja luotettava..


        MUTTA EIVÄTPÄ OLE TULLEET PERILLE!!! Olen moneen kertaan asiakaspalvelusta kysynyt tuotteiden perään ja millon on syynä lumisade (eivät pysty kuljettamaan tuotteita?!?!?) WHAT A FUCK. Kauppoihinkin tulee jatkuvasti lisää tavaraa kotimaasta, että ulkomailta.. EI OLE LUMISATEESTA KIINNI. Ja millon on syynä järjestelmän sekoaminen, että kaikki tuotteet pitää manuaalisesti laittaa eteenpäin ym.. HOHHOIJAA JA PLÄÄPLÄÄ. Oli firma mikä tahansa, tollaset järjestelmä jutut hoidetaan saman päivän, viimeistään saman viikon aikana. Nyt on mennyt jo 3-4kk (marras-maalis). ELI TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!

        Tietenkin olin itsekkin tyhmä kun lähdin kokeilemaan, vaikka mietin että onko luotettava. Mutta huudoista en maksanut onneksi. No oli tylsä päivä, toista kertaa en tollasia kokeile. JA vielä yksi juttu, niillä on pokkaa laittaa sähköposteja ja kerran jopa txt viestejä, että nyt on sitä ja sitä huudettavana ja olet saanut ilmaisia huutoja plööplöö.. No joo tietysti postituslistalla, mistä muuten menenkin saman tien poistumaan.


      • tapsa_2
        FIKSUHUUTOONHUIJAUS kirjoitti:

        Voitin marraskuun aikana walkie talkiet, kun ajattelin, että jos pystyn voittamaan ne halvalla (0.60e) ja tulee vielä perillekkin, niin voisin ajatella huutavani lisää ja uskoa sivustoon, että toimii ja luotettava..


        MUTTA EIVÄTPÄ OLE TULLEET PERILLE!!! Olen moneen kertaan asiakaspalvelusta kysynyt tuotteiden perään ja millon on syynä lumisade (eivät pysty kuljettamaan tuotteita?!?!?) WHAT A FUCK. Kauppoihinkin tulee jatkuvasti lisää tavaraa kotimaasta, että ulkomailta.. EI OLE LUMISATEESTA KIINNI. Ja millon on syynä järjestelmän sekoaminen, että kaikki tuotteet pitää manuaalisesti laittaa eteenpäin ym.. HOHHOIJAA JA PLÄÄPLÄÄ. Oli firma mikä tahansa, tollaset järjestelmä jutut hoidetaan saman päivän, viimeistään saman viikon aikana. Nyt on mennyt jo 3-4kk (marras-maalis). ELI TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!

        Tietenkin olin itsekkin tyhmä kun lähdin kokeilemaan, vaikka mietin että onko luotettava. Mutta huudoista en maksanut onneksi. No oli tylsä päivä, toista kertaa en tollasia kokeile. JA vielä yksi juttu, niillä on pokkaa laittaa sähköposteja ja kerran jopa txt viestejä, että nyt on sitä ja sitä huudettavana ja olet saanut ilmaisia huutoja plööplöö.. No joo tietysti postituslistalla, mistä muuten menenkin saman tien poistumaan.

        Olen aivan samaa mieltä, Voitin jouluaattona 3 tuotetta, huusin kyllä että tuli ne tuotteet maksettua, vaan eipä ole kuulunut tuotteita, lienee paljon muitakin kokemuksia, itse otan yheteyttä kuluttajaviranomaisiin, jos he osaisivat neuvoa mitä tehdä, viimeksi kun kyselin, toivoivat parasta ja laittoivat 3 huuota tililleni mitkä olisi pitänyt käyttää saman päivän aikana arvaa käytinkö? En varmaan enää tee huudon huutoa tuosa paikassa. Alussa selitykset oli, että joudutaan manuaalisesti käymään kaikki läpi pllää plää, uskokoo n ken huvittaa, ihmettelen vain miten siellä nuita huutajia riittää, nythän ruosi huutaa samassa, saahan ne huijattua vielä pitkän aikaa, riittää niitä asiaikkaita. Minun kanssa tuli loppu, eikä hanaa salola tarvitse postia laittaa, pitääkin lopettaa se lista.


      • Ne kusee silmään
        tapsa_2 kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä, Voitin jouluaattona 3 tuotetta, huusin kyllä että tuli ne tuotteet maksettua, vaan eipä ole kuulunut tuotteita, lienee paljon muitakin kokemuksia, itse otan yheteyttä kuluttajaviranomaisiin, jos he osaisivat neuvoa mitä tehdä, viimeksi kun kyselin, toivoivat parasta ja laittoivat 3 huuota tililleni mitkä olisi pitänyt käyttää saman päivän aikana arvaa käytinkö? En varmaan enää tee huudon huutoa tuosa paikassa. Alussa selitykset oli, että joudutaan manuaalisesti käymään kaikki läpi pllää plää, uskokoo n ken huvittaa, ihmettelen vain miten siellä nuita huutajia riittää, nythän ruosi huutaa samassa, saahan ne huijattua vielä pitkän aikaa, riittää niitä asiaikkaita. Minun kanssa tuli loppu, eikä hanaa salola tarvitse postia laittaa, pitääkin lopettaa se lista.

        Tehkää kaikki huijatuksi tulleet rikosilmoitus

        Nykyisin rikosilmoituksen voi tehdä sähköisesti kirjoittamalla vaikka googleen "rikosilmoitus" suora linkki avautuun ylimmäksi sähköisen rikosilmoituksen täyttöön. Tein rikosilmoituksen ja liitin mukaan laskut, sähköiseen rikosilmoitukseen siis voi liittää omia tiedostoja. Ei vaadi poliisiasemakäyntiä. Koko operaatioon kului n:15 min.


      • juska50
        Ne kusee silmään kirjoitti:

        Tehkää kaikki huijatuksi tulleet rikosilmoitus

        Nykyisin rikosilmoituksen voi tehdä sähköisesti kirjoittamalla vaikka googleen "rikosilmoitus" suora linkki avautuun ylimmäksi sähköisen rikosilmoituksen täyttöön. Tein rikosilmoituksen ja liitin mukaan laskut, sähköiseen rikosilmoitukseen siis voi liittää omia tiedostoja. Ei vaadi poliisiasemakäyntiä. Koko operaatioon kului n:15 min.

        Moi!
        Tein myös poliisilaitoksella rikosilmoituksen kun maksamaani tuotetta ei ole toimitettu. Huudettu ja maksettu huhtikuussa 2010. Jokin tässä kuitenkin mättää, kun asialle ei ole tapahtunut mitään. Eikö poliisi saa mitään aikaan?


    • ....................

      VITUN PERSEESTÄ! VITTUUN VAAN KOKO SAATANAN FIRMA!

    • oikeutta kaloille

      Jos kyseinen järjestelämä toimiin noin, on kyse onnen peleistä ja sitä ei saa myöskään ....... jne... on rikkomus jos noin toimii

      • dderre

        no kun kerran joka halavatun keskustelupalstalla jauhetaan fiksuhuudosta niin kysympä vaan,että montako teitä jurnuttajia oikeesti on?mun laskelmien mukaan kourallinen kun meitä "pelaajia" on kahdeksankymmentä kourallista,eli miettikääs nyt.teidän voitot ei tuu,voi voi,tarttiko sinne asiakaspalveluun mennä jurnuttaa ja uhkailemaan?NO EI VARMANA TUU VOITOT!sitten te pällit puratte pahaa mieltänne joka saakurin keskustelupalstalla eri nimillä...ymmärtämättömille tiedoksi siis,nämä samat pellet on myöskin siellä samalla keskustelupalstalla jota juuri luit.kun yksi " aivo reinonen" ei saa vammasia kuulokkeitaan viikossa,hän tekee rikosilmoituksen ja odottaa hymy naamallaan saavansa kuulokkeensa,jotka kaupassa maksavat 5,90e.aika hiljasta.yksi "jorma jurnuttaja" uhkailee fiksuhuudon asiakaspalvelua kovalla kädellä,mm.hengenlähdöllä ym.ja on selvittänyt jo asiakaspalvelijan perhetilanteen,asuinpaikan ja talon ym.sairasta sanon minä!ja tämäkin jurnu odottaa kieli pitkällä vielä tämän jälkeen kännykkäänsä jonka oli huutanut,jaa joka kaupassa maksaa 9,90e.on se hemmetin outoa...mä ainakin huudan ja kerään halvalla voitot teidän jurnujen nokan edestä ja nautin voitoistani kotona kun te yritätte parantaa mahdollisuuksianne täällä...enjoy ja pitkää odotusta=)


      • narinarinnarin
        dderre kirjoitti:

        no kun kerran joka halavatun keskustelupalstalla jauhetaan fiksuhuudosta niin kysympä vaan,että montako teitä jurnuttajia oikeesti on?mun laskelmien mukaan kourallinen kun meitä "pelaajia" on kahdeksankymmentä kourallista,eli miettikääs nyt.teidän voitot ei tuu,voi voi,tarttiko sinne asiakaspalveluun mennä jurnuttaa ja uhkailemaan?NO EI VARMANA TUU VOITOT!sitten te pällit puratte pahaa mieltänne joka saakurin keskustelupalstalla eri nimillä...ymmärtämättömille tiedoksi siis,nämä samat pellet on myöskin siellä samalla keskustelupalstalla jota juuri luit.kun yksi " aivo reinonen" ei saa vammasia kuulokkeitaan viikossa,hän tekee rikosilmoituksen ja odottaa hymy naamallaan saavansa kuulokkeensa,jotka kaupassa maksavat 5,90e.aika hiljasta.yksi "jorma jurnuttaja" uhkailee fiksuhuudon asiakaspalvelua kovalla kädellä,mm.hengenlähdöllä ym.ja on selvittänyt jo asiakaspalvelijan perhetilanteen,asuinpaikan ja talon ym.sairasta sanon minä!ja tämäkin jurnu odottaa kieli pitkällä vielä tämän jälkeen kännykkäänsä jonka oli huutanut,jaa joka kaupassa maksaa 9,90e.on se hemmetin outoa...mä ainakin huudan ja kerään halvalla voitot teidän jurnujen nokan edestä ja nautin voitoistani kotona kun te yritätte parantaa mahdollisuuksianne täällä...enjoy ja pitkää odotusta=)

        dderre taitaa olla fiksuhuudon asiakaspalvelussa töissä
        http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.com/


      • kusipäistä
        dderre kirjoitti:

        no kun kerran joka halavatun keskustelupalstalla jauhetaan fiksuhuudosta niin kysympä vaan,että montako teitä jurnuttajia oikeesti on?mun laskelmien mukaan kourallinen kun meitä "pelaajia" on kahdeksankymmentä kourallista,eli miettikääs nyt.teidän voitot ei tuu,voi voi,tarttiko sinne asiakaspalveluun mennä jurnuttaa ja uhkailemaan?NO EI VARMANA TUU VOITOT!sitten te pällit puratte pahaa mieltänne joka saakurin keskustelupalstalla eri nimillä...ymmärtämättömille tiedoksi siis,nämä samat pellet on myöskin siellä samalla keskustelupalstalla jota juuri luit.kun yksi " aivo reinonen" ei saa vammasia kuulokkeitaan viikossa,hän tekee rikosilmoituksen ja odottaa hymy naamallaan saavansa kuulokkeensa,jotka kaupassa maksavat 5,90e.aika hiljasta.yksi "jorma jurnuttaja" uhkailee fiksuhuudon asiakaspalvelua kovalla kädellä,mm.hengenlähdöllä ym.ja on selvittänyt jo asiakaspalvelijan perhetilanteen,asuinpaikan ja talon ym.sairasta sanon minä!ja tämäkin jurnu odottaa kieli pitkällä vielä tämän jälkeen kännykkäänsä jonka oli huutanut,jaa joka kaupassa maksaa 9,90e.on se hemmetin outoa...mä ainakin huudan ja kerään halvalla voitot teidän jurnujen nokan edestä ja nautin voitoistani kotona kun te yritätte parantaa mahdollisuuksianne täällä...enjoy ja pitkää odotusta=)

        Ei fiksuhuuto oikeestikkaan lähetä voitettuja tuotteita ,kuin pitkän valitus prosessin jälkeen ja miksi helvetissä pitäis tyytyä odottaan kuukausi tolkulla tuotteita jotka on maksanu?


      • jkhgfhd
        dderre kirjoitti:

        no kun kerran joka halavatun keskustelupalstalla jauhetaan fiksuhuudosta niin kysympä vaan,että montako teitä jurnuttajia oikeesti on?mun laskelmien mukaan kourallinen kun meitä "pelaajia" on kahdeksankymmentä kourallista,eli miettikääs nyt.teidän voitot ei tuu,voi voi,tarttiko sinne asiakaspalveluun mennä jurnuttaa ja uhkailemaan?NO EI VARMANA TUU VOITOT!sitten te pällit puratte pahaa mieltänne joka saakurin keskustelupalstalla eri nimillä...ymmärtämättömille tiedoksi siis,nämä samat pellet on myöskin siellä samalla keskustelupalstalla jota juuri luit.kun yksi " aivo reinonen" ei saa vammasia kuulokkeitaan viikossa,hän tekee rikosilmoituksen ja odottaa hymy naamallaan saavansa kuulokkeensa,jotka kaupassa maksavat 5,90e.aika hiljasta.yksi "jorma jurnuttaja" uhkailee fiksuhuudon asiakaspalvelua kovalla kädellä,mm.hengenlähdöllä ym.ja on selvittänyt jo asiakaspalvelijan perhetilanteen,asuinpaikan ja talon ym.sairasta sanon minä!ja tämäkin jurnu odottaa kieli pitkällä vielä tämän jälkeen kännykkäänsä jonka oli huutanut,jaa joka kaupassa maksaa 9,90e.on se hemmetin outoa...mä ainakin huudan ja kerään halvalla voitot teidän jurnujen nokan edestä ja nautin voitoistani kotona kun te yritätte parantaa mahdollisuuksianne täällä...enjoy ja pitkää odotusta=)

        Olipa aiheeton kommentti. Se, että odottamiseen kyllästyneet ihmiset jakavat täällä mielipiteitään tuskin vaikuttaa siihen, kuinka nopeasti saamme maksamamme tuotteet. Uhkailua ym. toimintaa en minäkään hyväksy, mutta nyt yli vuoden voittojani odottaneena ja asiallisesti Fiksuhuudon asiakaspalvelun kanssa asioineena minullakin alkaa kärsivällisyys loppua.


    • eräkoira

      Olen nyt odottanut 9 kuukautta tammikuussa tilaamaani tuotetta eikä vielä ole näkynyt! Olen lähettänyt sähköpostia niille vähän välia ja ennen jopa vastattiin, luvattiin toimittaa tuotteet seuraavan kuukauden sisällä, eikä vaan ole näkynyt. Lähetin sähköpostia viimeksi pari viikkoa sitten ja uhkasin poliisilla ja eivät sen jälkeen ole vastanneet. lähetin uudestaan ja mitään ei ole kuulunut. VAROITUS! ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO SIELTÄ MITÄÄN, TÄYTTÄ HUIJAUSTA!

      • ex huutaja

        Tein rikos ilmoituksen poliisille, ainut tapa mahdollisesti saada rahat pois sieltä on jos riittävän moni tekee ilmoituksen ja sitä tytkitaan kansainvälisesti, jos ei riittävän moni tee ilmoitusta niin rahat jää sinne. ELI TEHKÄÄ ILMOITUS............


      • ilmoitin jo nordeaan
        ex huutaja kirjoitti:

        Tein rikos ilmoituksen poliisille, ainut tapa mahdollisesti saada rahat pois sieltä on jos riittävän moni tekee ilmoituksen ja sitä tytkitaan kansainvälisesti, jos ei riittävän moni tee ilmoitusta niin rahat jää sinne. ELI TEHKÄÄ ILMOITUS............

        ruetkaa kirjottamaan luottoyhtiöille ja pankeille, fiksuhuudon toiminnasta niin jos he eivät haluakaan tehdä tuollaisten firmojen kanssa yhteistyötä niin ainakin rahanmeno sinne loppuisi, tod.näköisesti uusille asiakkaille lähettävät muutaman tuotteen ja sitten loppuu tuotteiden lähetys,,ei anneta vielä periksi.


      • pahasti pettynyt
        ilmoitin jo nordeaan kirjoitti:

        ruetkaa kirjottamaan luottoyhtiöille ja pankeille, fiksuhuudon toiminnasta niin jos he eivät haluakaan tehdä tuollaisten firmojen kanssa yhteistyötä niin ainakin rahanmeno sinne loppuisi, tod.näköisesti uusille asiakkaille lähettävät muutaman tuotteen ja sitten loppuu tuotteiden lähetys,,ei anneta vielä periksi.

        Olen voittanut fiksuhuudosta tuotteen joulukuussa 2009 ja en edelleenkään ole voittoani sieltä saanut. Olen kysellyt voittoni perään useita kertoja ja aina on luvattu n. kuukauden sisällä toimittaa tuote. Firma lupaa sivuillaan toimitusajaksi 1-5 viikkoa. Viikot pitäisi muuntaa varmaan vuosiksi... Älkää hyvät ihmiset laittako rahojanne tähän huijauskseen!!!! Ei sieltä mitään vastinetta rahalle saa!!!


    • fiksu!

      Ovat laittaneet kaiken maailman viestejä ilmaisista huudoista yms. mutta en pääse edes kirjautumaan tililleni, jotta voisin käyttää näitä saamiani huutoja tai bonuspelejä.
      Laitoin asiasta viestiä jo ennen joulua, mutta en ole saanut vieläkään vastausta.

      Taitaa olla parasta unohtaa KOKO PASKA!

    • Vitu....

      Rahat meni. Tuotteita odotettu jo toista vuotta ja mitään ei oo tullunna. Pitäs olla puhelinta,grilliä, kirvestä, telkkaria, soitinta ja jne. 800€ meni kankkulan kaivoon. Viranomaiset ei voi mitään ku pojat on siirtäneet firman Cyprokselle!!! Täyttä huijausta koko paska!!!

      • Kuule niin on käynyt monelle muullekkin myös minulle, yhtään tuotetta en ole fiksuhuudosta saanut, vaikka olen voitttanut muutamia. rikosilmoituksen olen tehnyt, mutta eivät ala tutkimaan koko asiaa, koska se on niin kallista.


    • JP200

      Itse en ole saanut 01.11.2009 voittamaani tuotetta vieläkään.
      Aina tulee sama vastaus että kohta tulee tavarat .... Huijausta koko Fiksuhuuto

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe