Itselleni tuli viime viikolla esimieheltä ehdotus, että eihän minulla ole mitään sitä vastaan, että työnantajani laittaa nyt syksyllä hakemuksen vetämään minun poistamisekseni reserviläisten listalta tärkeiden siviilitehtävieni takia.
Silloin ei tarvitsisi ikinä mennä kertausharjoituksiin, ja kriisi/sotatilanteessa sijoituspaikkani olisi nykyinen työpaikkani.
Pitivät selvänä että suostuisin. Piruuttani kieltäydyin luopumasta palvelusvelvoitteestani.
Siksikö vietin vuoden armeijassa että sen voisi nyt työnantajan paperilla vetää vessasta alas?
Ymmärrän kyllä, että Suomen armeija haluaa saada edes paperilla reservinsä näyttämään pienemmältä. Hurjimmillaan se taisi olla 700 000 miestä ja kokoluokassaan Euroopan suurimpia.
Työnantaja ehdotti nakkisuojaa
4
969
Vastaukset
- vemppa77
Mä ottaisin heti tollasen paperin....Ei tarvis miettiä kertauskutsuihin tekosyitä...
- Nakkisuojattuko?
Jos niin on asia. miksi ylipäätään kävit armeijan?
Olisit mennyt suoraan sivariksi, jos kerran kertausharjoituksia pelkäät niin että mikä vain tekosyy kelpaa. - ajaa humalassa metsätiellä
jonkun mökkiläisen ojaan, niin sitten soittavat polliisit ja puhalluttavat parin rosentin rommillet ja kun saa viideksi vuodeksi törkeän rattijuopumusmerkinnän rekkariin, niin eipä tartte sitten mennä kertausharjoituksiin ainakaan aliupseeri-, upseeri- tai sotilaspoliisitasoilla!
Kerrassaan nerokas keino päästä kertausharjoituksista, vai mitä???
- voithan
saada harjoituksista vaikka lisää joulukuusen koristeita. Mitäs jos työnantaja vetää "vessasta"
alas epälojaalin työläisensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993