millaisia vaatteita

tulisi käyttää

jos on ns.omenalihavuutta..joka alkaa jo rintojen alta ja sillai..kokoa on xxxl

7

693

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -säkki

Ruskea perunasäkki voisi sopia vartaloosi hyvin. Myös musliminaisten käyttämät synnytyssäkit voisivat olla kivoja ja sexyjä ylläsi.

• tile1

suosi paljon tunikoita eli paitoja jotka lähtee levenemään heti rinnan alta..

• Kannattaja

Joo, tunikat sopivat laihoille ja myös lihaville, kuitenkin myös kauniita. :)

• Muotibongari_

Itsekkään en ole kovin laiha. Oikeastaan olen aika ylipainoinen, mutta en pidä itseäni liian lihavana. Suosittelen v-aukkoisia kaula-aukkoja ja naisellisia vaatteita. Yleensä sanotaan, että pyöreille sopii pillifarkut, mutta itse olen eri mieltä asiasta. Joten niistä mun mielipiteeni on EI. Yleensä sanotaan, että pyöreille sopii myös hyvin istuvat vaatteet. Ei siis telttoja/´´äitiyspaitoja´´. EIKÄ AINAKAAN LEGGINSSEJÄ.

• Muotibongari_

Lisäys siis vielä tunikoista.
      Itse olen huomannut, että mitä väljempiä vaatteita käytän sitä lihavammalta näytän.
      Käytin ennen kamalia kaapuja, mutta nykyään istuvempia ja ihonmyötäisempiä. ÄLÄ KUITENKAAN SORRU KIRISTÄVIIN JA PURISTAVIIN VAATTEISIIN KOSKA NE VAIN KOROSTAVAT PAHOJA KOHTIA. Nykyään vaatteitani voidaan sanoa silloin tällöin jopa hienoiksi toisin kuin ennen. Toivottavasti neuvoista on hyötyä. :)

• niillä saat pituutta...

ja ne hoikistaa, joten aloita ainakin siitä että korkkarit. Jos sääresi on hoikat/hoikahkot niin korosta niitä eli hameet/mekot tai tunika kapeiden housujen kanssa. Älä käytä vaatteita missä pieniä kuvioita, mielellään yksivärisiä kuoseja, mutta jos kuvioita niin isoja. Korosta itsestäsi parhaita puolia, oli ne sitten hiukset tai silmät tai kynnet tai mitä ne ikinä ovatkin... : ) Jos olet isokokoinen, niin muista myös asusteiden kanssa valita samaa paria itsesi kanssa isolle iso laukku ja koru kun taas pienelle pienet... iso nainen kovin pienen pussukan kanssa näyttää hassulta ja pieni ison säkin kanssa hassulta...

• Jaaha?

Mitä ihmettä, enpä ole kyllä ennen moisia vinkkejä kuullut?? "samaa paria itsesi kanssa" ja katin kontit! Eiköhän se laukku kuulu valita sen perusteella, mitä muuta päällänsä pitää, mikä on käytännöllinen, mistä tykkää jne. Sama juttu koruissa, en ole kyllä lainkaan samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3995
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2657
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      107
      1688
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1681
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1519
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      52
      1510
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1420
    9. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1270
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1172
    Aihe