Miksi tuo Lipposen naama ...

oivahärkönen

... tulee aina vastaan kun avaa tämän saitin?

10

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä juttu

Vaikket Suomen Kuvalehteä enää luekaan, niin juhannuksen alla ilmestyneessä lehdessä oli aika hyvä Lipposen kirjoitus aluepolitiikasta - kuvan kanssa. ;-)))

• Kok.-Lip.

Se tulee vain sinulle. Jostain syystä?

• esillä keinolla

millä hyvänsä.

• Valtiomies Paavo Lipponen on itsenäisen Suomen historian paras pääministeri, joka nosti Suomen lamasta ja nosti Suomen EU:n sisäpiireihin.

Valitettavasti Paavo Lipposen jälkeiset pääministerit ovat tuhonneet hänen perintönsä. Nyt Suomi on "Mr Nobody" EU:ssa ja kansantalouskin on menossa kovaa vauhtia kohti lamaa.

Lipposen seuraajista Anneli Jäätteenmäki erosi jäätyään kiinni valehtelusta ja Matti Vanhanen on kulkenut katastrofista toiseen. Viime aikoina myös Vanhanen on jäänyt kiinni valehtelusta.

• yrittäisit...

todistaa itsellesi, että Lipponen on hyvä?
        Kukaan ei usko tuota ja minä luulen, että sinä et itsekkään ole asiasta aivan varma.

• on hyvä
        yrittäisit... kirjoitti:

todistaa itsellesi, että Lipponen on hyvä?
        Kukaan ei usko tuota ja minä luulen, että sinä et itsekkään ole asiasta aivan varma.

Älä epäile! Paavo ei ole Jumala, mutta hän edustaa "Tuntematonta" Suomessa.

• on valtiomies
        on hyvä kirjoitti:

Älä epäile! Paavo ei ole Jumala, mutta hän edustaa "Tuntematonta" Suomessa.

Siinä tapauksessa jos valtiomiesmäisyys mitataan sillä kuka eniten on kansanrahoja onnistunut kuluttamaan.Paavo lipponen on tuolla mittarilla mitattuna omassa luokassaan, panssarimersut ym,joista Sauli Niinistön aikakaudella luovuttiin liian kalliina ja täysin tarpeettomina.Toiseksi kallein nilkki veronmaksajille tulee muuten samasta puolueesta?
        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1307083

• Sonnimies

eli virasto-Lipponen, on parhaimmillaan silloin, kun hän kasvaa koiranputkea kirkkomaan kiviaidan vieressä. Hoh hoh hoooo, niin on punikki-kokkare näreet.

• PUNAkone,,
    • 876543

Lipponen ajoi pois eduskunnasta omanpuoleen naisen Arjan,näin sitä tekee tiktaattori,opiksi oli toisille tekää niin kuin miä määrään vaikka vilippiä teen ja -askaa puhun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe