Olisin halukas tietämään nousevan merkkini ja miten se minuun vaikuttaa.Olen syntynyt 30.11.66 Heinolassa klo.12.05 .Kiitos jos joku viitsii vastata.
Nouseva merkkini
3
675
Vastaukset
- Utelias jouskari-tyttö
Vielä kysyisin mikä tämä aurinkomerkki on ja mikä se minulla olisi.Kiinalaisessa olen tulihevonen.Kiitän jälleen.
- Jouskari tässä
Sinun
Aurinko; Jouskari
Nousumerkkisi; Kauris
Kuu; Rapu
Aurinko Jousimiehessä
Jousimies on hyvä, idealistinen ja lämminsydäminen. Hän on itsenäinen ja pitää matkustamisesta ja vapaudesta.
Heikkoudet: Jousimies on seikkailuhaluinen ja ottaa liikaa riskejä. Riskien otto johtaa yleensä ongelmiin, mutta hän ottaa kaiken liian leikkimielisesti.
AC (nousu)Kauriissa
Jos Kauris lapsuudessaan ja nuoruudessaan ei ole kasvanut perheessä/ympäristössä jossa opiskelu ja kaikenlainen oppiminen on merkinnyt paljoakaan, hän opiskelee loppuelämänsä pistäen siihen kaiken aikansa.
Kuu Ravussa
Rapu on pidetty ja sosiaalinen. Hän välittää todella paljon ympäristöstään. Hän pitää kodista, tavoista, mukavuudesta ja omasta pienestä maailmastaan. Rapu on suurperheen tyyppiä.
Heikkoudet: riippuvainen perheestään, laiska, veltto. Altis vaikutuksille ja liian herkkä. Perheongelmia.- utelias-jouskarityttö
Kiitos kun jaksoit vastata,nyt tiedän tämänkin itsestäni.Mukavaa kesää sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 119935
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788