upein ääni, mitä ikinä oon naisartisteilta kuullu! Toivottavasti hän pitää oman linjansa biisien valinnoissa! Ja säilyttää linjansa myös julman median suhteen..
Annalla on
5
375
Vastaukset
- girl.
SIIS TOI VIESTI OLI YHELTÄ YOUTUBESSA JOKA SANOI NOIN OOPS UNOHDIN SANOO SEN TOSSA HIHIH NIIN SIIS MÄ EN OLLU TUOTA MIELTÄ VAA JOKU YOUTUBESSA
- kovinkaan paljon.
Levy-yhtiö haistoi, että nyt on oikea aika tuoda Annan kaltaisen julkisuuden ja ns tehdä jotain uutta.
Sori. Annan musiikki on sitä kaupallista paskaa, mitä Britneyt yms on jo yhden vuosikymmenen suoltaneet julkisuuteen.- tietää
mikä sun mielestä sit ei ole kaupallista paskaa? :)
- najad
oot Britneytäkään tavannu koskaan, saati et oikein tuntisit? Musa nyt yleensäkin on kaupallista, vai millä muulla metodilla kuvittelet levyjä julkaistavan?
Kyse oli ANNAN äänestä. Sillä äänellä nimenomaan saa aikaan vielä vaikka mitä!
- Musiikin maisteri
Ette kai te hyvät ihmiset voi olla noin kuuroja, ja sokeita?
Annako muka osaa laulaa?
- Ei, ei, ja EI Annalla on vielä todella paljon opittavaa kaikessa joka liittyy laulamiseen. Annan hengitystekniikka on aivan väärä, ja ääni ei tule koko kehosta, vaan kurkusta. Katsoin televisiosta sen Tampere live konsertin ja mulla kävi oikein sääliksi Annaa.
Anna näyttää kärsivän aina, kun hän laulaa.
Ja tiedän että televisio väärentää ääntä jne.. mutta olen nähnyt Annan myös livenä, ja se oli mulle jotain aivan kamalaa kuunneltavaa. Miksi Anna laulaa biisejä jotka ovat Annan äänialalle aivan liian korkeita?
- Ihmettelen suuresti sitä, että miksi idols tuomarit eivät puuttuneet Annan hengitystekniikkaan, ja kurkku laulantaan.
Eivät taida aivan ammattilaisia olla nämä idols tuomaritkaan.
LAULUTUNNEILLE MARS,MARS!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764