Minulla on ollut jo yli kolme kuukautta, limaista yskää.
Olen syönyt jo kolme erilaista antibioottikuuria (Amorion, Doximycin ja Tavanic),jotka ovat kylläkin vähäksi aikaa helpottaneet, mutta jokaisen kuurin jälkeen yskä taas jatkuu... Myös Singulair-astmalääke on käytössä. Lääkäri sanoi, että hengitysäänet on kerheat. Onko muilla kokemusta vastaavasta tänä keväänä??? Onko jotain hyviä "luontais hoitoja" yskään?
Pitkittynyt limainen yskä
6
5256
Vastaukset
- kutittava yskä, limaa tulee
myös. Talvesta asti ollut,nyt sulfa-kuuri, saas
nähdä tehoaako, mulla myös poskiontelotulehdus.- Edellinen kirjoittaja
Seitsemän päivää lääkekuuria takana, 3 edessä vielä
ja tauti entisellään. Limaa irtoaa, mutta sitä riittää, kutittavaa yskää ja sairas olo. Todella masentavaa! - Miten on
Miten sun yskä-vieläkö vaivaa?
- Nimetön
keuhkokuvat ?? Eräällä naisystäväni oli sama juttu. Tulos:keuhkosyöpä. Ikää 58 , eikä ikinä tupakoinut. HÄnelläkin on astma. Melko järkyttävää. Toivottavasti sinulla ei ole tuota tautia. Käy kuitenkin kuvissa,että saa taudin kiinni mahd. pian, jos sittenkin on kasvain.
- Testaa ja lue
hoito ohje. Luontainen yskänlääke löytyy bakteereista-lue (opettava tarina) kirjeenvaihto potilaan kanssa.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html - toinen samanlainen
Hei!
Joko sinun yskä on parantunut? Voitko kertoa mikä auttoi ja kuinka pian?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416