Löytyisikö keltään RAY:n pelaamoon tunnuksia, jotka voisi jakaa minulle? En vaihda kenenkään salasanoja tai muita tietoja, sellainen ei kuulu tapoihini. Lähinnä vain pelaan, sillä parempi on pelata leikkirahalla kuin oikealla. Jos voit jakaa minulle tunnuksesi, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos jo etukäteen.
RAY:n tunnuksia
8
4700
Vastaukset
- tarjoillaan
http://www.pelaamo.ray.fi/
Ylhäältä valitaan kohta "Liity jäseneksi". Mikäli tuo ainoa jäsenyysehto ei täyty, kannattaa sovinnolla kokeilla jotain muuta sivustoa automaatipelien pelaamiseen.- Tomaatto
hei! minäkin pelailin ennen pelaamossa, mutta nyt siellä ei voi enää pelata ilman tunnusta, voiko pelit ladata koneelle jos on kirjautuneena pelaamoon. jos tiedät jonkun tunnuksen sinne olien kiitollinen :). vastaa nnin pian kun voit.
- .Kampela2
Tomaatto kirjoitti:
hei! minäkin pelailin ennen pelaamossa, mutta nyt siellä ei voi enää pelata ilman tunnusta, voiko pelit ladata koneelle jos on kirjautuneena pelaamoon. jos tiedät jonkun tunnuksen sinne olien kiitollinen :). vastaa nnin pian kun voit.
Mikä osuus tunnuksen luomisessa on hankalaa? Jos kerrot, niin varmaan apua löytyy.
- tomaatto
.Kampela2 kirjoitti:
Mikä osuus tunnuksen luomisessa on hankalaa? Jos kerrot, niin varmaan apua löytyy.
en oo ihan täysi ikäinen ja henkilötunnus ei kelpaa jos ei oo täysi ikäinen
- .Kampela2
tomaatto kirjoitti:
en oo ihan täysi ikäinen ja henkilötunnus ei kelpaa jos ei oo täysi ikäinen
On sulla vielä täysikäisenä aikaa pelata niillä peleillä. Nyt kannattaa ehkä yrittää etsiä itselleen muunlaisia harrastuksia.
- anlagfdnjg
.Kampela2 kirjoitti:
No laitappa mulle satunnainen toimiva henkilötunnus [email protected] nii oon kiitollinen sulle.
- hokimies
anlagfdnjg kirjoitti:
No laitappa mulle satunnainen toimiva henkilötunnus [email protected] nii oon kiitollinen sulle.
mulle voi pistää myöskin jonku tunnuksen [email protected]
- 300% tuotto
RAY onkin ainoita pelinjärjestäjiä joka ei paljo tunnuksiaan? jakele. Se tarkottaakin et RAY:n peleistä ne isoimmat voitot otetaan, 15v. lähinnä Pokeri-automaatilla keskim. 3500euron kk tuotot. Mut jos ei ole 50egel alottaa, jolla jo voitolle pääsee pitkässsä juoksus, ni kannattaa tosiaan pelata vaan niillä AfrikanTähti-rahoilla. Myös ihan terveyskeskuksesta saa apua, kannattais harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on767481- 737349
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1555924Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544877En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204139Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53850- 313477
- 383442
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris862875Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092532