takaapäin rakastelun kipu...?!?

takaapäin jos mahd.

Hei! onkos muilla tullut vastaan kyseistä ongelmaa, elikkä kun nain takaapäin niin useasti kalun pohjaan asti työntäessä nainen tuntee kipua eli ilmeisesti osuu kohdunkaulaan!?! vai? kaluni ei nyt ole mitenkään erikoisen iso/pitkä jotain 17-18cm ja en todellakaan runno kaluani vaan otan naisen huomioon ja teen sitä rauhallisesti ja klitorista hyväillen...

17

9317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

      Minä naisena ainakin olen tuntenut kipua aina takaa päin naitaessa, on takana ollut sitten minkä kokoinen kalu tahansa.

      • "TakaaPäinHaaveilija...

        Meidän makuukammarissa on varmaankin sama ongelma kuin sinulla "nainen".

        Omaan ihan "normaalin" kokoisen vehkeen, mutta nykyisen naiseni kanssa takaapäin homma ei vaan suju.
        Kaikin puolin seksielämämme sujuu loistavasti, kumpikin nauttii siitä ja saadaan tyydytystä riittävästi, ettei sen puoleen ole väliäkään vaikkei kaikki tyylit sujuisikaan, mutta haaveita saa olla... On kokeiltu erillaisia variaatioita aiheesta jne. Mutta makuhan siitä alkaa menemään kun pissalihoja yritetään sovittaa toisiinsa ja lopputulos kuitenkin tiedetään. "Heppini" painaa liikaa peräsuoleen päin.

        Epäilykseni on kohdistunut seuraaviin asioihin - kun homma ei takaapäin onnaa; olen naiseeni nähden liian pitkä (191 cm vaimoni 173 cm), stondikseni on liian kova tai sitten vaimoni sukuelin on vain sen mallinen ettei sinne takaapäin pääse ilman kipua.

        Kirjoitelkaa, jos on (asiallisia) hyviä neuvoja.


      • mä vaan
        "TakaaPäinHaaveilija... kirjoitti:

        Meidän makuukammarissa on varmaankin sama ongelma kuin sinulla "nainen".

        Omaan ihan "normaalin" kokoisen vehkeen, mutta nykyisen naiseni kanssa takaapäin homma ei vaan suju.
        Kaikin puolin seksielämämme sujuu loistavasti, kumpikin nauttii siitä ja saadaan tyydytystä riittävästi, ettei sen puoleen ole väliäkään vaikkei kaikki tyylit sujuisikaan, mutta haaveita saa olla... On kokeiltu erillaisia variaatioita aiheesta jne. Mutta makuhan siitä alkaa menemään kun pissalihoja yritetään sovittaa toisiinsa ja lopputulos kuitenkin tiedetään. "Heppini" painaa liikaa peräsuoleen päin.

        Epäilykseni on kohdistunut seuraaviin asioihin - kun homma ei takaapäin onnaa; olen naiseeni nähden liian pitkä (191 cm vaimoni 173 cm), stondikseni on liian kova tai sitten vaimoni sukuelin on vain sen mallinen ettei sinne takaapäin pääse ilman kipua.

        Kirjoitelkaa, jos on (asiallisia) hyviä neuvoja.

        mulla ongelma on just päinvastainen...eli olen nainen,ja muhun ei todellakaan satu takaapäin rakasteltaessa...päinvastoin!!!sillon tuntuu hyvälle...toisin kun nyt oon alkanu tuntea kipua vain ja ainoastaan miehen ollessa päälläni...riippuu aika paljon ihmisestä,mikä asento sopii parhaiten,luulisin...


      • M22
        mä vaan kirjoitti:

        mulla ongelma on just päinvastainen...eli olen nainen,ja muhun ei todellakaan satu takaapäin rakasteltaessa...päinvastoin!!!sillon tuntuu hyvälle...toisin kun nyt oon alkanu tuntea kipua vain ja ainoastaan miehen ollessa päälläni...riippuu aika paljon ihmisestä,mikä asento sopii parhaiten,luulisin...

        Joitain typyjä on vaan "mahdotonta" paneskella takaapäin. Joillain pimppa tulee "tarjolle" helposti, joillakin sitä ei takaapäin edes juuri näe. Lieneekö tässä kyse siitä "etupillusta"...eroja niissä ainakin tuntuu olevan. Ihme homma.


      • Nusse
        M22 kirjoitti:

        Joitain typyjä on vaan "mahdotonta" paneskella takaapäin. Joillain pimppa tulee "tarjolle" helposti, joillakin sitä ei takaapäin edes juuri näe. Lieneekö tässä kyse siitä "etupillusta"...eroja niissä ainakin tuntuu olevan. Ihme homma.

        Voiskohan ainakin joillain kipuihin vaikuttaa jos naisen virtsarakossa on tavaraa, tai sit peräsuolessa...


      • taina
        Nusse kirjoitti:

        Voiskohan ainakin joillain kipuihin vaikuttaa jos naisen virtsarakossa on tavaraa, tai sit peräsuolessa...

        mulla ei tunnu kipua takaapäin rakasteltaessa,tosin se on asento jossa pilluun menee hirveästi ilmaa!samoin kun tavallinen lähetyssaarnaajakin:(taisin eksyä aiheesta...mutta luulisin että tuo kipu johtuu pillun "asennosta",itselläni se on aika takana...


      • TakaaPäinHaaveilija
        Nusse kirjoitti:

        Voiskohan ainakin joillain kipuihin vaikuttaa jos naisen virtsarakossa on tavaraa, tai sit peräsuolessa...

        Just joo! Meinaatko ettei tällainen asia olis tullut mieleen, emme sentään ole mitään "teinejä".

        En nyt mitään hernettä vedä tästä sinun kommentista nenään, mutta tuntuu tällaiset "asialliset" neuvot kuuluvan osastoon; "työstä tumppuun, mutta ota muna ensin esille!"

        Tosiasiassa tossa yllä oli puhetta "pimpsan" etu-/takapilluisuudesta. Senkin olen itse käytännössä nähnyt ja kokenut, mutta kysyinkin että onko neuvoja miten tällaisen "etupilluisen" naisen kanssa pääsee "dogistyleä" vetämään...


      • Takaa
        "TakaaPäinHaaveilija... kirjoitti:

        Meidän makuukammarissa on varmaankin sama ongelma kuin sinulla "nainen".

        Omaan ihan "normaalin" kokoisen vehkeen, mutta nykyisen naiseni kanssa takaapäin homma ei vaan suju.
        Kaikin puolin seksielämämme sujuu loistavasti, kumpikin nauttii siitä ja saadaan tyydytystä riittävästi, ettei sen puoleen ole väliäkään vaikkei kaikki tyylit sujuisikaan, mutta haaveita saa olla... On kokeiltu erillaisia variaatioita aiheesta jne. Mutta makuhan siitä alkaa menemään kun pissalihoja yritetään sovittaa toisiinsa ja lopputulos kuitenkin tiedetään. "Heppini" painaa liikaa peräsuoleen päin.

        Epäilykseni on kohdistunut seuraaviin asioihin - kun homma ei takaapäin onnaa; olen naiseeni nähden liian pitkä (191 cm vaimoni 173 cm), stondikseni on liian kova tai sitten vaimoni sukuelin on vain sen mallinen ettei sinne takaapäin pääse ilman kipua.

        Kirjoitelkaa, jos on (asiallisia) hyviä neuvoja.

        Olen nainen, jolla seksi takaapäin ei ole niitä nautinnollisimpia kokemuksia. Minulla endometrioosi on saanut kudokset niin aroiksi, että kipu on sietämätöntä, muuten kipu olisi varmasti aivan inhimillistä, jopa nautinnollista.

        Takaapäin mies pääsee tökkimään kohdun (taka)seinämää. Kohdussa on tuntohermoja sekä kipuhermoja (synnytyskivut). Kohtu ei erityisemmin tykkää mistään ylimääräisestä tökkimisestä ja toisilla naisilla se on vielä herkempi kipeytymään. Jos kohdun asento on vielä sellainen, että siihen on helppo osua, kipuja on vaikea aina täysin välttää. Jos naisellasi on kuukautiskipuja, hän varmaan on huomannut, että yhdyntäkipujen jälkimainingit ovat samankaltaista kipua kuin kuukautiskivutkin.

        Terve kohdunkaula ei aiheuta kipuja. Jos se aiheuttaa niitä, ongelmai olisi asennossa kuin asennossa, jossei miehen vehje ole sitten pieni (alle 10 cm). Kohdunkaula tuntuu emättimessä kiinteänä pallukkana etusormen syvyydessä (kokeilepa!), joten siihen osuu väkisinkin. Kohdunkaula tuntee kipua venytyksessä (synnytys, papa). Terve suolistokaan ei pieneen tuuppimiseen reagoi. Kovinkin seisokki on kuitenkin suolistolle niin tylppä ja pehmeä, ettei se sitä tunne. Emättimen asenon sinänsä ei pitäisi aiheuttaa kipua, sillä normaalisti emätin on toisesta päästään lähinnä irtonaiseksi luokiteltava. Se on lisäksi suunnattoman joustava elin. Muuten emättimeen ei se keskivertokalu sopisi, jossei keskivertovehje sitten ole 10-13 cm.

        Minä pystyn seksiin myös takaapäin kahdessa asennossa. Joko makaan tiukasti masullani jalat yhdessä tai lusikka-asennossa, kunhan emme ole kauhean koukussa. Saan näin 'pidennettyä' emätintä reisilläni ja takapuolellani, jolloin mies ei ylety pohjaan asti.

        Toivottavasti sait tästä jotain irti. Helliä hetkiä teille! Ja naisena kiitos sinulle, että huomioit naisesi kivun.


      • TakaaPäinHaaveilija
        Takaa kirjoitti:

        Olen nainen, jolla seksi takaapäin ei ole niitä nautinnollisimpia kokemuksia. Minulla endometrioosi on saanut kudokset niin aroiksi, että kipu on sietämätöntä, muuten kipu olisi varmasti aivan inhimillistä, jopa nautinnollista.

        Takaapäin mies pääsee tökkimään kohdun (taka)seinämää. Kohdussa on tuntohermoja sekä kipuhermoja (synnytyskivut). Kohtu ei erityisemmin tykkää mistään ylimääräisestä tökkimisestä ja toisilla naisilla se on vielä herkempi kipeytymään. Jos kohdun asento on vielä sellainen, että siihen on helppo osua, kipuja on vaikea aina täysin välttää. Jos naisellasi on kuukautiskipuja, hän varmaan on huomannut, että yhdyntäkipujen jälkimainingit ovat samankaltaista kipua kuin kuukautiskivutkin.

        Terve kohdunkaula ei aiheuta kipuja. Jos se aiheuttaa niitä, ongelmai olisi asennossa kuin asennossa, jossei miehen vehje ole sitten pieni (alle 10 cm). Kohdunkaula tuntuu emättimessä kiinteänä pallukkana etusormen syvyydessä (kokeilepa!), joten siihen osuu väkisinkin. Kohdunkaula tuntee kipua venytyksessä (synnytys, papa). Terve suolistokaan ei pieneen tuuppimiseen reagoi. Kovinkin seisokki on kuitenkin suolistolle niin tylppä ja pehmeä, ettei se sitä tunne. Emättimen asenon sinänsä ei pitäisi aiheuttaa kipua, sillä normaalisti emätin on toisesta päästään lähinnä irtonaiseksi luokiteltava. Se on lisäksi suunnattoman joustava elin. Muuten emättimeen ei se keskivertokalu sopisi, jossei keskivertovehje sitten ole 10-13 cm.

        Minä pystyn seksiin myös takaapäin kahdessa asennossa. Joko makaan tiukasti masullani jalat yhdessä tai lusikka-asennossa, kunhan emme ole kauhean koukussa. Saan näin 'pidennettyä' emätintä reisilläni ja takapuolellani, jolloin mies ei ylety pohjaan asti.

        Toivottavasti sait tästä jotain irti. Helliä hetkiä teille! Ja naisena kiitos sinulle, että huomioit naisesi kivun.

        Suurkiitos sinulle! Tässä oli loistava esimerkki hyvästä ja asiallisesta vastauksesta! Juuri tuollaista olen itsekkin ajatellut, mutta en ole pyytänyt vaimoani käymään lääkärissä tutkituttamassa "paikkojansa", vaan lähdin selvittämään että voiko asia johtua jostain muusta seikasta (kuten itsestäni).

        Olen todennut että täällä on vaikea saada asiallista keskustelua aikaiseksi, hyvin helposti tulee vastauksia ja vinkkejä tyylin; "tuo vaimosi tännen niin kyllä minä neuvon miten dogistyle-onnistuu".

        Tälle palstalle kirjoittelevat miehet (miksei myöskin osa naisista) jotka ajattelevat helpommin jalkojen- kuin korvienvälillä...
        Tuossa yksi herra oli jättänyt naisensa sen takia kun takaapäin-asento ei sujunut, mihin tämä maailma vielä menekään, kysympähän vaan!?

        Kuten tuossa yhdessä meilissä mainitsinkin, niin meillä seksi sujuu kaikesta huolimatta loistavasti, vaikkei kaiken näköisiä temppuja pystykkään toteuttamaan. Minun mielestä parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin rakastelu/seksi, mitä vanhemmaksi tulemme (kuusi vuotta yhdessä, kolme ihanaa naperoa) sitä helpommin seksiin kuuluu kaikennäköistä muuta kivaa kuin tämä itse akti.
        Mutta edelleenkään en ole vaimoni mielestä romanttinen ;=) Jospa sitä vanhenmuutta oppi olemaan vielä romanttinenkin ;=)


    • kipu

      johtuu vaimoni kohdun kallistumasta...oliko se nyt eteen vai taaksepäin, mutta kuitenkin takaapäin on turha yrittää. Kipu on sellainen, ettei voi panna vaikka kuinka varovasti yrittää.
      Kulli tuntuu tökkivän johonkin, varmaan kohdunkaulaan.
      Lusikka-asento onnistuu kyllä. Eli vika voi olla elimellinen kuten meillä, jonka on gyne myös todennut. Seksi on kyllä ollut erittäin hyvää ja nautittavaa ilman tätä yhtä asentoakin.

      • Kaitsu

        Itselläni on vuosien varrella tullut vastaan kaksi naista, joiden kanssa takaa ei onnistunut.
        Itselleni se on kuitenkin must, josta en tingi.
        Kumpikin nainen halusi yrittää päästä ongelmasta eroon. Toinen kokeili kaikkea ja päätyi lopulta hypnoositerapiaan - ja se auttoi!
        Hänellä oli ollut joku kammo takaatulemista kohtaan ja se saatiin kahdeksalla hypnoosi-istunnolla kokonaan parannettua.
        Toinen nainen myöskin kokeili kaikkea, kunnes lopulta kahden lääkärin lausunnon perusteella totesi, ettei rakenteellisista seikoista johtuen voi harrastaa seksiä takaa.
        Minä sanoin, että ymmärrän ja lähdin, niin tärkeää minulle on saada takaa. Nykyään saan, enkä vaihda :-)


    • babe

      usko pois et se sattuu muutenkin! six naiset ei oikein pidä takaapäin rakastelust..

      • Amelie

        Mua ei kyllä satu, jos mies ei tule ihan perälle asti. Tietty, jos se tökkii kohdunkaulaa mennen tullen, niin sattuu. Mut ei miehenkään tarvi tulla ihan perälle asti saadakseen nautintonsa.

        Meitä on monen laisia ja mallisia naisia. Kipu riippuu tapauksesta.

        Itse nautin takaapäin-asennosta.


    • Lilli

      tunnen myös kipua, mutta en joka kerta. Syy tähän on *vikani* eli endometrioosi. Hakekaa tietoa endometrioosista niin tiedätte mikä *sairaus* *vika* miksi voi kutsua on. Todella ikävä juttu :(

    • Jalmarkunttala

      ON teillä ongelmat,ihme on ettei olla kuoltu sukupuuttoon? jos se lapsenteko NOIN vaikeeta on...

    • ookko.pöljä

      Tässä ei ole kysymys lapsenteosta vaan tietystä asennosta.

    • Mullemulle

      Hei! Mä tykkään itse takaapäin(nainen olen siis).Kipuun auttaa mulla kun mies painaa kämmenellä voimakkaasti alaselkää.Ihan just tuosta mihin kohdasta mihin peppuvako loppuu.Pieni kipu on musta vaan nautinnollista.AAh ihanaa takaapääiinnn..

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe