mistä te olette löytäneet juhliin puvun raskaana ollessanne? kyse on hyvän ystäväni häistä, missä olen kaasona, eli juhlava pitää olla. netistä ole mitään löytänyt, todella rumia ja tylsiä mekkoja vaan. onko siis jollain antaa vinkkejä/hyviä nettisivuja mistä löytäisin? haluaisin olla ajoissa, mutta eihän sitä tiedä kuinka paljon vatsa kasvaa, eli aika myöhäseksi menee se hankkiminen. häät ovat jo neljän viikon kuluttua, ja viikkoja silloin on 32.
juhlamekko häihin?
7
2687
Vastaukset
- rv37
Hei,
Riippu paljonkin siitä millaista mekkoa olet vailla ja paljonko se saa maksaa?
Netissä on noita äitiysvaatesivuja, joissa on mekkoja.
Nykyajan muoti on sellaista, et mahtuu noi aika normaalitkin mekot päälle vaikka on raskaana. Itse olin häissä viikolla 34 ja löysin ihanan kesäisen, mutta juhlavan menko ihan henkalta ja maukalta. Ja mulla oli/on tosi iso maha, muuten muuten en oo paisunut =)
Ite oon paljon käyttänyt ihan normaaleja vaatteita, vaikka kiloja tullu 15 lisää ja mahan ympärys se 107cm...muoti suosii meitä raskaana olevia...
Eli varmaankin riippuu sun tyylistä ja siitä millaisen mekon haluat häihin. - odottavajaana
Oletko koskaan tutustunut MissyMom:in äitiysvaatteisiin. Niiden nettikaupasta löytyy muutamia kohtuullisen hienoja mekkoja juuri odottaville. Itse löysin ihan vaan googlen kautta. Olisikohan ollut www.missymom.net? Eikä ollut mitkään aivan kamalat toimitusajatkaan. Kokeile sieltä...
- SIELTÄ MIE
LÖYSIN ITSELLENI IHANAN ÄITIYSMEKON VIIKOLLE 35. JA KAIKKI IHASTELI MEKKOA;) SIELLÄ ON KAIKEN TYYLISIÄ JA NÄKÖISIÄ...
- mammamekko
Hei!
Oletko käynyt katsomassa www.belua.fi? - ...
Haloselta ihan normaalin juhlamekon (siis ei äitiys) sellasen jossa kirein kohta on heti rintojen alla eli ei kiristelly masua....ideana siis, että voin käyttää mekkoa myös tulevaisuudessa ...vei toki aikaa sellasen löytyminen mutta löytyipä kuitenkin:)
- Amma X
Vastaanpa tänne, vaikka kysymys olikin jo vanha, juhla äitiysmekkoja ei nimittäin meinannut löytyä mistään, mutta mamamia nettikaupasta löytyi tosi monta juuri sen näköistä äitiysmekkoa jota olin etsiskellyt: http://www.mamamia.fi/category/59-aitiysmekot-aitiyshameet.aspx
- Anni754
Ihania äitiysmekkoja ja muitakin juhliin sopivia äitiysvaatteita löytyy verkkokaupasta www.prettymum.fi. Kannattaa käydä katsomassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024780Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2103541Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1222987Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562952Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis522889Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos542372Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132367Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742243En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132055Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu562039