mistä te olette löytäneet juhliin puvun raskaana ollessanne? kyse on hyvän ystäväni häistä, missä olen kaasona, eli juhlava pitää olla. netistä ole mitään löytänyt, todella rumia ja tylsiä mekkoja vaan. onko siis jollain antaa vinkkejä/hyviä nettisivuja mistä löytäisin? haluaisin olla ajoissa, mutta eihän sitä tiedä kuinka paljon vatsa kasvaa, eli aika myöhäseksi menee se hankkiminen. häät ovat jo neljän viikon kuluttua, ja viikkoja silloin on 32.
juhlamekko häihin?
7
2652
Vastaukset
- rv37
Hei,
Riippu paljonkin siitä millaista mekkoa olet vailla ja paljonko se saa maksaa?
Netissä on noita äitiysvaatesivuja, joissa on mekkoja.
Nykyajan muoti on sellaista, et mahtuu noi aika normaalitkin mekot päälle vaikka on raskaana. Itse olin häissä viikolla 34 ja löysin ihanan kesäisen, mutta juhlavan menko ihan henkalta ja maukalta. Ja mulla oli/on tosi iso maha, muuten muuten en oo paisunut =)
Ite oon paljon käyttänyt ihan normaaleja vaatteita, vaikka kiloja tullu 15 lisää ja mahan ympärys se 107cm...muoti suosii meitä raskaana olevia...
Eli varmaankin riippuu sun tyylistä ja siitä millaisen mekon haluat häihin. - odottavajaana
Oletko koskaan tutustunut MissyMom:in äitiysvaatteisiin. Niiden nettikaupasta löytyy muutamia kohtuullisen hienoja mekkoja juuri odottaville. Itse löysin ihan vaan googlen kautta. Olisikohan ollut www.missymom.net? Eikä ollut mitkään aivan kamalat toimitusajatkaan. Kokeile sieltä...
- SIELTÄ MIE
LÖYSIN ITSELLENI IHANAN ÄITIYSMEKON VIIKOLLE 35. JA KAIKKI IHASTELI MEKKOA;) SIELLÄ ON KAIKEN TYYLISIÄ JA NÄKÖISIÄ...
- mammamekko
Hei!
Oletko käynyt katsomassa www.belua.fi? - ...
Haloselta ihan normaalin juhlamekon (siis ei äitiys) sellasen jossa kirein kohta on heti rintojen alla eli ei kiristelly masua....ideana siis, että voin käyttää mekkoa myös tulevaisuudessa ...vei toki aikaa sellasen löytyminen mutta löytyipä kuitenkin:)
- Amma X
Vastaanpa tänne, vaikka kysymys olikin jo vanha, juhla äitiysmekkoja ei nimittäin meinannut löytyä mistään, mutta mamamia nettikaupasta löytyi tosi monta juuri sen näköistä äitiysmekkoa jota olin etsiskellyt: http://www.mamamia.fi/category/59-aitiysmekot-aitiyshameet.aspx
- Anni754
Ihania äitiysmekkoja ja muitakin juhliin sopivia äitiysvaatteita löytyy verkkokaupasta www.prettymum.fi. Kannattaa käydä katsomassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398