Dark Floors

"Voi vittu mitä paskaa!"
Tapani Maskula, TS

"Elämää suurempi, jopa valtaisa elokuva."
Leffatykki

"4.8/10"
IMDB

Vain aniharvoin sitä tulee jo ensimmäisen minuutin aikana selväksi se kaikki mitä elokuvalla on tarjottavana, ja usein kun näin käy on seurauksena pettymys ja halu kääntää kelloa taaksepäin se pakollinen tunti ja kolkyt, näin ei käynyt tällä kertaa, sillä jollain tapaa elokuva nollasi aivoni sitä mukaan kuin nauha pyöri edessäni.

Aneemistakin aneemisempi, kliseistä kuin kliseis... , lattea, ontto, kaksiulotteinen, tylsä, ennalta-arvattava, kuolleena syntynyt hevonen jota sietääkin hakata, kovaa!

Hyvä Pete ota pieni riski ja näytä taas se hissikuiluun syttyy valot, hissikuiluun sammuu valot kikka - sitähän ei käytetty ihan puhki vielä Trierin Riget -minisarjassa - ja se tuo todella elokuvaan lisää kosketuspintaa.:D

Koko elokuvan vain odotin Alice Cooperin esiinmarssia, jota koko leffa pohjimmiltaan vain pohjusti, alitajuntaisesti.;)
Cooper syö Lordien palleja aamiaiseksi!

No, ehkä mä olen vaan kateellinen kun mulla ei ole hyrjiä hirviömaskeja kuten Univiisuvoittajilla.

Lord kuppaneineen teki rikoksen maskeissa henkilönsä salaten Euroviisuissa ja toisti sen nyt elokuvameikeissä - eikö olisi aika viheltää pilliin ja ynnätä 1 1=3? - Ei hitto eihän tää edes naurata!

No, ihan hyvä promoamaan uutta Lordi-peliä Wii -konsolille - pääosassa itse herra Lordi, ja Mikki Hiiri.

*

5

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melamiinisoiro

      Nyt kun olet siinä, niin kerroppa jgthyub, kun aikoinaan mainostit jotain vampyyrielokuvaa, ilmeisesti vanhempaa ja kehuit sitä parhaaksi vampyyrielokuvaksi joka on kuunaan tehnyt niin voisitko kertoa että mikä se olikaan ja laittaa vaikkapa youtube-linkin siitä?


      • Melamiinisoiro
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Nosferatua on tullut monasti kehuttua tällä foorumilla.

        http://www.youtube.com/watch?v=MEOsb6CRvNU&feature=related

        Se oli jokin toinen siinä oli joku nuori mies muistaakseni vampyyrina ja trailerissa oli jokin makuuhuone ja kuvauksen valaistus oli aika vaalea...


      • Melamiinisoiro kirjoitti:

        Se oli jokin toinen siinä oli joku nuori mies muistaakseni vampyyrina ja trailerissa oli jokin makuuhuone ja kuvauksen valaistus oli aika vaalea...

        Martin.

        http://www.youtube.com/watch?v=8me_I94blLE

        Tätäkin vampyyrileffaa on tullut mainostettua täällä pariin otteeseen.
        Ei ehkä Nosferatun kaltainen jykeväjalkainen klassikko, mutta siltikin pirun kiinnostava ja omaperäinen kulttiteos George Romerolta.

        http://www.imdb.com/title/tt0077914/


      • Melamiinisoiro
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Martin.

        http://www.youtube.com/watch?v=8me_I94blLE

        Tätäkin vampyyrileffaa on tullut mainostettua täällä pariin otteeseen.
        Ei ehkä Nosferatun kaltainen jykeväjalkainen klassikko, mutta siltikin pirun kiinnostava ja omaperäinen kulttiteos George Romerolta.

        http://www.imdb.com/title/tt0077914/

        Todellakin on kiinnostava elokuva, tuo pitää kyllä nähdä, Romero-fanikin jonkin sortin kun olen. Kiitoksia paljon, Martinhan se oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe