"Voi vittu mitä paskaa!"
Tapani Maskula, TS
"Elämää suurempi, jopa valtaisa elokuva."
Leffatykki
"4.8/10"
IMDB
Vain aniharvoin sitä tulee jo ensimmäisen minuutin aikana selväksi se kaikki mitä elokuvalla on tarjottavana, ja usein kun näin käy on seurauksena pettymys ja halu kääntää kelloa taaksepäin se pakollinen tunti ja kolkyt, näin ei käynyt tällä kertaa, sillä jollain tapaa elokuva nollasi aivoni sitä mukaan kuin nauha pyöri edessäni.
Aneemistakin aneemisempi, kliseistä kuin kliseis... , lattea, ontto, kaksiulotteinen, tylsä, ennalta-arvattava, kuolleena syntynyt hevonen jota sietääkin hakata, kovaa!
Hyvä Pete ota pieni riski ja näytä taas se hissikuiluun syttyy valot, hissikuiluun sammuu valot kikka - sitähän ei käytetty ihan puhki vielä Trierin Riget -minisarjassa - ja se tuo todella elokuvaan lisää kosketuspintaa.:D
Koko elokuvan vain odotin Alice Cooperin esiinmarssia, jota koko leffa pohjimmiltaan vain pohjusti, alitajuntaisesti.;)
Cooper syö Lordien palleja aamiaiseksi!
No, ehkä mä olen vaan kateellinen kun mulla ei ole hyrjiä hirviömaskeja kuten Univiisuvoittajilla.
Lord kuppaneineen teki rikoksen maskeissa henkilönsä salaten Euroviisuissa ja toisti sen nyt elokuvameikeissä - eikö olisi aika viheltää pilliin ja ynnätä 1 1=3? - Ei hitto eihän tää edes naurata!
No, ihan hyvä promoamaan uutta Lordi-peliä Wii -konsolille - pääosassa itse herra Lordi, ja Mikki Hiiri.
*
Dark Floors
5
427
Vastaukset
- Melamiinisoiro
Nyt kun olet siinä, niin kerroppa jgthyub, kun aikoinaan mainostit jotain vampyyrielokuvaa, ilmeisesti vanhempaa ja kehuit sitä parhaaksi vampyyrielokuvaksi joka on kuunaan tehnyt niin voisitko kertoa että mikä se olikaan ja laittaa vaikkapa youtube-linkin siitä?
Nosferatua on tullut monasti kehuttua tällä foorumilla.
http://www.youtube.com/watch?v=MEOsb6CRvNU&feature=related- Melamiinisoiro
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Nosferatua on tullut monasti kehuttua tällä foorumilla.
http://www.youtube.com/watch?v=MEOsb6CRvNU&feature=relatedSe oli jokin toinen siinä oli joku nuori mies muistaakseni vampyyrina ja trailerissa oli jokin makuuhuone ja kuvauksen valaistus oli aika vaalea...
Melamiinisoiro kirjoitti:
Se oli jokin toinen siinä oli joku nuori mies muistaakseni vampyyrina ja trailerissa oli jokin makuuhuone ja kuvauksen valaistus oli aika vaalea...
Martin.
http://www.youtube.com/watch?v=8me_I94blLE
Tätäkin vampyyrileffaa on tullut mainostettua täällä pariin otteeseen.
Ei ehkä Nosferatun kaltainen jykeväjalkainen klassikko, mutta siltikin pirun kiinnostava ja omaperäinen kulttiteos George Romerolta.
http://www.imdb.com/title/tt0077914/- Melamiinisoiro
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Martin.
http://www.youtube.com/watch?v=8me_I94blLE
Tätäkin vampyyrileffaa on tullut mainostettua täällä pariin otteeseen.
Ei ehkä Nosferatun kaltainen jykeväjalkainen klassikko, mutta siltikin pirun kiinnostava ja omaperäinen kulttiteos George Romerolta.
http://www.imdb.com/title/tt0077914/Todellakin on kiinnostava elokuva, tuo pitää kyllä nähdä, Romero-fanikin jonkin sortin kun olen. Kiitoksia paljon, Martinhan se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602