Mitä hän tahtoo?

Päiväunelmia-88

Olen varattu nainen. Vähän yli vuoden ajan mulla on ollut vipinää skorpparimiehen kanssa, enimmäkseen netissä mutta muutaman kerran ollaan myös tavattu kiihkeissä merkeissä. En ole ihan varma olenko onnellinen nykyisessö suhteessani. Joskus mielessäni käy tuo skorpioni..

Olen kysynyt että mitä hän oikeasti minusta haluaa kun en ole tapaamisillakaan seksiä antanut, pettingiä on ollut, ja hän vastaa että "siut, haluun siut ihan kokonaan omakseni". Hän sanoo, että vielä joskus varastaa minut itselleen. Sitten hän tahtoo tietää mitä haluan, ja olen sanonut suoraan etten oikein tiedä. Hän ei yritä tyrkyttää itseään mutta tiedän että jos soittaisin hänelle keskellä yötä että tule hakemaan minut, hän lähtisi, ja ajomatkaa on välilämme lähes 4 tuntia.

Puhalsin itse pelin poikki muutamaksi kuukaudeksi mutta välillä hän ilmoitteli olemassaolostaan. Nyt pidämme jälleen kiinteämmin yhteyttä. En vain voi unohtaa häntä. Mutta voiko hän haluta minua, varattua naista, ihan oikeasti omakseen?

Olenhan kuullut, että miehissä jotka tykkää varatuista naisista, on jotain vikaa... Tässäkin kapinallisessa skorpparissa on paljon sellaista minkä minä, säntillinen toimiston tyttö luokittelisin "viaksi" ja silti se on juuri tuo erilaisuus joka viehättää..

21

2417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparitar

      Mä ajattelen näin, ettei ole tärkeää mitä hän haluaa, vaan mitä sinä haluat.
      Olen itse ollut samantyypisessä tilanteessa. Olin parisuhteessa ja toinen kiinnosti ihan hirveästi. Minä mietin asian näin: pitää erota nykyisestä parisuhteesta jos tuntuu ettei pysty olemaan kumppanin kanssa, ei siksi ettei kykene olemaan ilman sitä "toista miestä". Ihastumisia tulee pitkässä parisuhteessa, mutta tärkeintä on mitä sen kanssa tekee. Useimmin parempi on ettei tee mitään, vaan antaa sen ihastumisen kuihtua vähitellen.
      zemppiä sinulle tunteittesi kanssa ;)

      • Päiväunelmia-88

        Kiva kuulla että täältä löytää jopa kohtalontovereita :)

        Itsekin nyt mietin, että voi jos olisimme alun perinkim pitäneet tämän kaiken vaan nettisöpöilynä emmekä olisi koskaan tavanneet livenä, se kun tuo asiaan ihan uuden puolen. Nyt on sitä myöhäistä katua.

        Oma suhteeni omaan mieheeni on hyvin tasainen mutta mieheni on ns "hyvä mies" kaikin puolin ja suurin osa asioista toimii. Hän vain on ensimmäiseni ja sekin vaivaa.. Ihastumisia minulla on ollut tämänkin suhteen aikana, mutta pysyneet vain minun tiedossa ja täysin platonisina, ja ovat myös kuituneet. Omassa suhteessani on kuitenkin paljon yksinäisyyttä, vaikka mies onkin useimmiten fyysisesti läsnä. Tietokone kun on niin tärkeä, ollut jo vuosia, alusta asti.

        Nyt jos taas puhailtaisin skorpparin kanssa pelin poikki, hän kuitenkin loukkaantuisi ja syyttäisi minua jälleen hänen hylkäämisestään, enkä todellakaan tiedä haluanko/pystynkö vain olemaan ilman häntä. Tuskinpa hänkään on mikään unelmamies mutta ainakin henkisellä tasolla me kohtaamme :) ja siitä mä pidän!


      • skorparitar
        Päiväunelmia-88 kirjoitti:

        Kiva kuulla että täältä löytää jopa kohtalontovereita :)

        Itsekin nyt mietin, että voi jos olisimme alun perinkim pitäneet tämän kaiken vaan nettisöpöilynä emmekä olisi koskaan tavanneet livenä, se kun tuo asiaan ihan uuden puolen. Nyt on sitä myöhäistä katua.

        Oma suhteeni omaan mieheeni on hyvin tasainen mutta mieheni on ns "hyvä mies" kaikin puolin ja suurin osa asioista toimii. Hän vain on ensimmäiseni ja sekin vaivaa.. Ihastumisia minulla on ollut tämänkin suhteen aikana, mutta pysyneet vain minun tiedossa ja täysin platonisina, ja ovat myös kuituneet. Omassa suhteessani on kuitenkin paljon yksinäisyyttä, vaikka mies onkin useimmiten fyysisesti läsnä. Tietokone kun on niin tärkeä, ollut jo vuosia, alusta asti.

        Nyt jos taas puhailtaisin skorpparin kanssa pelin poikki, hän kuitenkin loukkaantuisi ja syyttäisi minua jälleen hänen hylkäämisestään, enkä todellakaan tiedä haluanko/pystynkö vain olemaan ilman häntä. Tuskinpa hänkään on mikään unelmamies mutta ainakin henkisellä tasolla me kohtaamme :) ja siitä mä pidän!

        Minunkin mieheni oli "hyvä mies" ja ensimmäiseni (lisää yhtäläisyyksiä :) Minä kuitenkin loppeenlopuksi erosin hänestä. Ahdisti niin hirveän paljon. En kuitenkaan koskaan mennyt yhteen sen ihastukseni kanssa, oli liikaa mutkia matkassa. Aloin sitten seurustelemaan sosiopaatin kanssa ja se sitten oli aikamoista elämää verrattuna siihen "hyvään mieheen". Mutta olen onnellinen et olin kuitenkin hänen kanssaan, sillä siinä suhteessa minä kehityin henkisesti todella paljon. Nyt voin paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Nyt olen jo jättänyt hänetkin taakseni.
        Haluan tällä ilmaista, että asiat ei aina ole järjellä selitettävissä, joskus alitajunta kertoo mitä täytyy tehdä jotta pääsee eteenpäin itsessään. Mutta minun mielestä ratkaisut kannataa tehdä niin, ettei myöhemmin tarvitse katua. Siis niin et tuntuu ettei sillon ole muuta vaihtoehtoa. Sitten myöhemmin, tapahtui mitä tahansa, ei kaduta, vaan jatkaa elämää eteenpäin..


      • Päiväunelmia-88
        skorparitar kirjoitti:

        Minunkin mieheni oli "hyvä mies" ja ensimmäiseni (lisää yhtäläisyyksiä :) Minä kuitenkin loppeenlopuksi erosin hänestä. Ahdisti niin hirveän paljon. En kuitenkaan koskaan mennyt yhteen sen ihastukseni kanssa, oli liikaa mutkia matkassa. Aloin sitten seurustelemaan sosiopaatin kanssa ja se sitten oli aikamoista elämää verrattuna siihen "hyvään mieheen". Mutta olen onnellinen et olin kuitenkin hänen kanssaan, sillä siinä suhteessa minä kehityin henkisesti todella paljon. Nyt voin paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Nyt olen jo jättänyt hänetkin taakseni.
        Haluan tällä ilmaista, että asiat ei aina ole järjellä selitettävissä, joskus alitajunta kertoo mitä täytyy tehdä jotta pääsee eteenpäin itsessään. Mutta minun mielestä ratkaisut kannataa tehdä niin, ettei myöhemmin tarvitse katua. Siis niin et tuntuu ettei sillon ole muuta vaihtoehtoa. Sitten myöhemmin, tapahtui mitä tahansa, ei kaduta, vaan jatkaa elämää eteenpäin..

        Olet varmasti oikeassa.. Jos vielä epäilenkin nykyisestä suhteestani lähtemistä, johtuu se juuri siitä, etten ole varma, ettenkö katuisi päätöstäni myöhemmin.. Sinulla on ollut vivahteikas elämä ja uskon että siinä on ollut paljon kasvukokemuksia. Itse tunnen, että vaatisin kasvamiskokemuksia lisää. "Hyvä" mieheni kun pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, suojelee ehkä liikaakin kaikelta, päättää asioista..

        Tällä hetkellä tuntuu, että tuon skorpparin kanssa ainakin elinikäinen ystävyys olisi mahdollista ja sitä ainakin toivon. Mieheni on turhaan yrittänyt vaatia että heittäisin skorpparin ulos elämästäni. Arvailee kai, että meidän välillä tapahtuu jotain, kun harvoin nähdään.. Ei hyvä tilanne tämä kenellekkään.. Yritän ottaa rennosti kaikesta huolimatta, ja musta tuntuu, että skorpparikin on nyt vähän vähemmän painostavasti mukana kun vuosi sitten. Antaa mulle tilaa miettiä tätä asiaa rauhassa ja elää samalla omaa elämää.. Typerää olisi, jos olisin mustasukkainen.. Jälleennäkeminen on aina ihana :)


    • änimöl

      Sinä haluat elää, eikä sitä hänelle kuulu kertoa, vaan itselles. GOOD DAY SUNSHINE! ja nimittäin annatko maailman olla sinun iloa vastaan... Iloa olla elinvoimainen... heitä ne kummatkin miehet menemään jos ne arvelluttaa.. hehe.. se olis hyvä veto, mutta kysehän on hyvinvoinnista. Onko kyseessä muutakin kuin kiihkeys? koska... tuo kiihkeyden tuli ei elä aina vain uteliaisuudesta... Itse asiassa uteliaisuus vie vaan syvemmälle pimeyteen jos on taipumusta turhautua kun ei tapahdu uutta... Kaikki suhteet ovat erilaisia ja tämä kuva haiskahtaa siltä. "tell me that you've heard every sound there is, and your bird can swing." -beatles

      • Päiväunelmia-88

        Todellakin haluan elää, hmm, skorpparinikin taitaa sen tietää jopa suuremmissa määrin kuin minä itse. :) Hän oli minulle aluksi vain seikkailu ja kiihkeyden kohde, nyt tuntuu, että vaikka hän on välillä(mun mielestä) vähän hankala persoonallisuus, että kohtaamme kuitenkin henkisellä tasolla, toisin kuin nykyiseni kanssa.

        Hmm... sanoin skorppariNI, vaikka eihän hän minun ole :D Mutta musta tuntuu, että jos joskus olisi, tää suhde vaatis multa paljon työtä ja tavallaan omistautumista ja kenties jollain tapaa skorpparin elämästä huolehtimista. Hän on aika huolimaton esim. raha-asioissa ja muutenkin boheemi ja aatteellinen ihminen (siis aivan ihana) mutta minun lähes täydellinen vastakohta.

        Entäs jos, skorppari onkin tarkoitettu minulle vain hetken iloksi, ja ehkä vauhdittamaan päätöstä, haluanko erota nykyisestäni. Ei kai kaiken pidä olla kerta heitolla vakavaa. Utelias kyllä olen hänen suhteen ja on paljon kysymysmerkkejä joihin tiedän, etten saa vastausta koskaan, en vaikka olisin hänen omansa. Ja SE on todella hienoa!


      • änimöl
        Päiväunelmia-88 kirjoitti:

        Todellakin haluan elää, hmm, skorpparinikin taitaa sen tietää jopa suuremmissa määrin kuin minä itse. :) Hän oli minulle aluksi vain seikkailu ja kiihkeyden kohde, nyt tuntuu, että vaikka hän on välillä(mun mielestä) vähän hankala persoonallisuus, että kohtaamme kuitenkin henkisellä tasolla, toisin kuin nykyiseni kanssa.

        Hmm... sanoin skorppariNI, vaikka eihän hän minun ole :D Mutta musta tuntuu, että jos joskus olisi, tää suhde vaatis multa paljon työtä ja tavallaan omistautumista ja kenties jollain tapaa skorpparin elämästä huolehtimista. Hän on aika huolimaton esim. raha-asioissa ja muutenkin boheemi ja aatteellinen ihminen (siis aivan ihana) mutta minun lähes täydellinen vastakohta.

        Entäs jos, skorppari onkin tarkoitettu minulle vain hetken iloksi, ja ehkä vauhdittamaan päätöstä, haluanko erota nykyisestäni. Ei kai kaiken pidä olla kerta heitolla vakavaa. Utelias kyllä olen hänen suhteen ja on paljon kysymysmerkkejä joihin tiedän, etten saa vastausta koskaan, en vaikka olisin hänen omansa. Ja SE on todella hienoa!

        Samanlaisessa suhteessa naisen kanssa ja olen itse tuo kuvailemasi boheemi. Sanon sulle tämän vilpittömimmin, että tämä ihminen ilman sinun intoa suhdettanne kohtaan, ei osaa kertoa kiitollisuudestaan muuten, kuin vasta sitten kun olette HEllästi toisianne vasten. Nyt tulee itku silmään, kun olen itse mokannut tuon suhteen. Mutta kyyneleeni kuuluu jakaa koko maailmalle. Joten pysy ihanana.


      • Päiväunelmia-88
        änimöl kirjoitti:

        Samanlaisessa suhteessa naisen kanssa ja olen itse tuo kuvailemasi boheemi. Sanon sulle tämän vilpittömimmin, että tämä ihminen ilman sinun intoa suhdettanne kohtaan, ei osaa kertoa kiitollisuudestaan muuten, kuin vasta sitten kun olette HEllästi toisianne vasten. Nyt tulee itku silmään, kun olen itse mokannut tuon suhteen. Mutta kyyneleeni kuuluu jakaa koko maailmalle. Joten pysy ihanana.

        Yritän ainakin. Ehkä tällaiset ihmissuhteet ovat yleisempiä, kun tulemme joskus ajatelleeksikaan. Hän on minulle ainutlaatuinen ja toivon ja uskonkin, että minä olen hänelle. Olemme kumpikin toisellemme kuin pala aivan vieraasta maailmasta. Päivänsäde ja menninkäinen :)

        Mikä boheemia nuorta miestä viehättää tällaisessa hyvin hoidetussa ja tasaista elämää viettävässä pikku barbissa?


      • änimöl
        Päiväunelmia-88 kirjoitti:

        Yritän ainakin. Ehkä tällaiset ihmissuhteet ovat yleisempiä, kun tulemme joskus ajatelleeksikaan. Hän on minulle ainutlaatuinen ja toivon ja uskonkin, että minä olen hänelle. Olemme kumpikin toisellemme kuin pala aivan vieraasta maailmasta. Päivänsäde ja menninkäinen :)

        Mikä boheemia nuorta miestä viehättää tällaisessa hyvin hoidetussa ja tasaista elämää viettävässä pikku barbissa?

        >ja niin hauras kadotakseen "silmistä". Sinun sielu. Se energian kulkutie joka tekee sinusta ainutlaatuisen. Hän on sinulle sen navigoija.., luottamus ja tieto valheesta sinussa on avain kaiken ylitykseen... Tämän takia rakkaus kuuluu sinun ja hänen lisäksi myös kaikille muille, Joka on pyhin asia maailmassa.


    • toukokuu11

      mieti tarkasti mikä on oikein ja mikä väärin , ainahan seikkailu on jännää, selvitä omat tunteet tarkasti. sit toimi jos on aihetta. skopu tekee kaikkensa et saa, saa

      • Päiväunelmia-88

        Siis mitä tarkoitat tuolla että skopu tekee kaikkensa että saa, saa? Siis seksiä vaan vai sitä mitä nyt sattuukaan haluamaan?

        What is right and what is wrong... Tiedän että jo se mitä teen ja tunnen on hyvin väärin. Omista tunteista en meinaa saada tolkkua. Järki sanoo toista kun tunteet.. Järjellä yleensä olen pelannut ja nyt on aika ristiriitainen fiilis kaikin puolin.

        Kysyn skorpparilta joka päivä tykkääkö hän musta varmasti ja onko vakavissaan, ja aina sanoo että joo. Mutta välillä tuntuu, että häntä jo loukkaa mun jatkuva epäily hänen tunteita kohtaan, eikä kai häntä voi siitä moittia..


      • tara
        Päiväunelmia-88 kirjoitti:

        Siis mitä tarkoitat tuolla että skopu tekee kaikkensa että saa, saa? Siis seksiä vaan vai sitä mitä nyt sattuukaan haluamaan?

        What is right and what is wrong... Tiedän että jo se mitä teen ja tunnen on hyvin väärin. Omista tunteista en meinaa saada tolkkua. Järki sanoo toista kun tunteet.. Järjellä yleensä olen pelannut ja nyt on aika ristiriitainen fiilis kaikin puolin.

        Kysyn skorpparilta joka päivä tykkääkö hän musta varmasti ja onko vakavissaan, ja aina sanoo että joo. Mutta välillä tuntuu, että häntä jo loukkaa mun jatkuva epäily hänen tunteita kohtaan, eikä kai häntä voi siitä moittia..

        minun nykyinen mieheni on scorppari ja hän sanoi ihan alussa kun tapasimme että haluaa miut kokonaan...ja nyt ollaan oltu naimisissa 7vuotta.enkä ole katunut päivääkään;)ja itse olen vesimies....


      • Päiväunelmia-88
        tara kirjoitti:

        minun nykyinen mieheni on scorppari ja hän sanoi ihan alussa kun tapasimme että haluaa miut kokonaan...ja nyt ollaan oltu naimisissa 7vuotta.enkä ole katunut päivääkään;)ja itse olen vesimies....

        Niin minäkin olen vesimies! :) Ehkä kaikkea ei ole vielä menetetty..


    • tara

      no ompas yhteen sattuma:)oletko minä päivänä syntynyt,entä scorppari?(ei tarvia vuosi lukua)

      • Päiväunelmia-88

        Minä olen 27.1 ja skorppari 17.11... Miten niin? :)


      • tara
        Päiväunelmia-88 kirjoitti:

        Minä olen 27.1 ja skorppari 17.11... Miten niin? :)

        ei mitään erikoista:)ajattelin vaan että meniskös nekin yksiin.aurinkoita kesää sinulle ja onnea elämän valinnoissa:)ilmoittelehan kuulumisiasi.


    • Päiväunelmia-88

      Nyt tätä asiaa on eletty taas eteen päin ja vaikuttaa siltä, että hän tosiaan haluaa ihan kaiken. Ja minusta on alkanut tuntua, että minäkin haluan hänen kanssaan. Nyt vaan yritän ottaa järkeä käteen ja miettiä tätä asiaa, asiaa jota ei kyllä järjellä ratkaista... :)

      • Lodra

        Hola,

        Näistä viesteistähän on aikaa, mutta jos todella tähtimerkkien mukaan pelaa niin nehän on ajattomia. Suhde vaatii aina tilanteessa kuin tilanteessa hoivaa ja tasapainoa, oli sitten kyse skorpionista tahi ei. Jopa ystävyys vaatii hoivaa, rakkaus on ystävyyttä parhaimmillaan. Kun toista alkaa pitää itsestäänselvyytenä eikä arvosta tai yritä ymmärtää tai avata keskustelua niin suhde tulehtuu.

        Kuten tunnettua ja aiemminkin jo todettua, me skorpionit tunnemme täysillä kun jotain tapahtuu. Laidasta laitaan paiskoudutaan. Luottamus on avainsana. Sitä vaaditaan jopa siihen intohimon sytyttämiseen. Kun rakastaa niin se on maailman hienoin ja antavin voima, mutta kun asiat käyvät tylsiksi tai tulee vastoinkäymisiä niin niitä tuntuu ylivoimaiselta selvittää.

        Eipä meillekään kahdelle skorpionille hyvin käynyt. Kaikki kävi nopeasti, äkkipikaisuus on myös meitä. Tutustuminen kannattaa ennen kuin tekee suuret päätökset. Minä en kadu periaatteessa vaikka kävikin huonosti, sillä kaikki opettaa ja kasvattaa.

        Ensirakkauteni oli suuri, myrskyisä, katkera, intohimoinen, täynnä rakkautta ja vihaa sekä iloa. Riemua ja rauhaa. Ja skorpioniin. Eikä se rakkaus todennäköisesti ikinä häviä, mutta vaikeudet oli liian vaikeita ja uuvuttavia. Etäisyys tekee ihmeitä.

        Kaksi skorpionia toimii jos osaa ja on jalat maassa. Skorpioni toimii myös toisen merkin edustajan kanssa jos toinen tietää mihin lähtee.

        Päiväunelmia-88, käytä myös järkeä. Skorpioni menee usein tunteella niin toisen pitää pitää ajatuksia kasassa. Älä kuitenkaan liikaa :)

        Onnea matkaan!


      • änimöl
        Lodra kirjoitti:

        Hola,

        Näistä viesteistähän on aikaa, mutta jos todella tähtimerkkien mukaan pelaa niin nehän on ajattomia. Suhde vaatii aina tilanteessa kuin tilanteessa hoivaa ja tasapainoa, oli sitten kyse skorpionista tahi ei. Jopa ystävyys vaatii hoivaa, rakkaus on ystävyyttä parhaimmillaan. Kun toista alkaa pitää itsestäänselvyytenä eikä arvosta tai yritä ymmärtää tai avata keskustelua niin suhde tulehtuu.

        Kuten tunnettua ja aiemminkin jo todettua, me skorpionit tunnemme täysillä kun jotain tapahtuu. Laidasta laitaan paiskoudutaan. Luottamus on avainsana. Sitä vaaditaan jopa siihen intohimon sytyttämiseen. Kun rakastaa niin se on maailman hienoin ja antavin voima, mutta kun asiat käyvät tylsiksi tai tulee vastoinkäymisiä niin niitä tuntuu ylivoimaiselta selvittää.

        Eipä meillekään kahdelle skorpionille hyvin käynyt. Kaikki kävi nopeasti, äkkipikaisuus on myös meitä. Tutustuminen kannattaa ennen kuin tekee suuret päätökset. Minä en kadu periaatteessa vaikka kävikin huonosti, sillä kaikki opettaa ja kasvattaa.

        Ensirakkauteni oli suuri, myrskyisä, katkera, intohimoinen, täynnä rakkautta ja vihaa sekä iloa. Riemua ja rauhaa. Ja skorpioniin. Eikä se rakkaus todennäköisesti ikinä häviä, mutta vaikeudet oli liian vaikeita ja uuvuttavia. Etäisyys tekee ihmeitä.

        Kaksi skorpionia toimii jos osaa ja on jalat maassa. Skorpioni toimii myös toisen merkin edustajan kanssa jos toinen tietää mihin lähtee.

        Päiväunelmia-88, käytä myös järkeä. Skorpioni menee usein tunteella niin toisen pitää pitää ajatuksia kasassa. Älä kuitenkaan liikaa :)

        Onnea matkaan!

        Tulipa tässä mieleen, et oletko tyttö... vai nainen? Minua vähän alkoi herättää tuo sun tekstin rakenne. Tuntuu toisaalta hölmöltä kysyä mitään, mutta missä päin asut? Tämä on vaatimaton viesti, olen vain kiinnostunut fiksuista naisista.


      • et sinä mitään
        änimöl kirjoitti:

        Tulipa tässä mieleen, et oletko tyttö... vai nainen? Minua vähän alkoi herättää tuo sun tekstin rakenne. Tuntuu toisaalta hölmöltä kysyä mitään, mutta missä päin asut? Tämä on vaatimaton viesti, olen vain kiinnostunut fiksuista naisista.

        ole vailla kuin pillua!


      • änimöl
        et sinä mitään kirjoitti:

        ole vailla kuin pillua!

        ...kuule naisen silmät sun pillus eteen, siinä kaikki, mitä on sanottavaa. Ääliö.. Älä väheksy olemassaoloamme.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe