Olen jo jonkin aikaa harkinnut vanhan 90-luvun minin ostamista, nyt kun niitä on alkanut tulla enemmän markkinoille (Saksasta tuotuja). Onko kokemuksia sen ikäisen minin kunnosta tai tuontiauton veroprosessista ? Onko suositella paikkoja, joista saisi luotettavasti ostettua kyseisiä menopelejä ?
kokemuksia 90-luvun mineistä ?
12
2170
Vastaukset
- jas
www.mcff.net/suomi/index.html ja sieltä ostetaan myydään palsta. siellä oli vielä pari päivää sitten uudempi vanha mini joten käys kattoon.
- jarski
Katopa Paradisecars.com myös, Ekillä on autoja Suomessa tai tuo tilauksesta, itselle tuli 96 Cooper, hieno peli
- anne
...olen käynyt tutustumassa kyseisen firman sivuihin.. jos olet ostanut minisi lähiaikoina, niin silloin olet varmaan nähnyt siellä tälläkin hetkellä kai myynnissä olevan mustan, valkokattoisen vuoden 1990 minin.. osaatko kertoa siitä jotain,,tai siitä toisesta, samanikäisestä ei-vakokattoisesta ministä ? ..entä oliko siellä muita minejä näytillä/myynnissä, kun mistä nettisivuilla kerrotaan ?? ..ja olit tyytyväinen firmaan ??
- pRESIDENT
anne kirjoitti:
...olen käynyt tutustumassa kyseisen firman sivuihin.. jos olet ostanut minisi lähiaikoina, niin silloin olet varmaan nähnyt siellä tälläkin hetkellä kai myynnissä olevan mustan, valkokattoisen vuoden 1990 minin.. osaatko kertoa siitä jotain,,tai siitä toisesta, samanikäisestä ei-vakokattoisesta ministä ? ..entä oliko siellä muita minejä näytillä/myynnissä, kun mistä nettisivuilla kerrotaan ?? ..ja olit tyytyväinen firmaan ??
itse kun asuin Saksassa joku viitisen vuotta sitten niin Miniä moitittiin käytettynä johonkin Poloon tai Ibizaan verrattuna siitä, että Minissä tuppasi olemaan melko paljon pikkuvikoja eli ei niin huolettomia kilometrejä.
Plussapuolena taas se, että vähänajettuja, hyvin varusteltuja autoja on saatavilla ja ne ovat persoonallisia tuolla liikenteessä. - jas
eli mites on talviominaisuudet vai onko vain kesäkäytössä? ja mites menee verotus noissa kun ei taida olla uusia joihin hintaa verrata?
- jjs
mites on talviajot ja verot?
- janne
jos sinä ostit sen paradisecarsin vihreän cooperin -96 jossa airbag yms. otahan yhteyttä niin sovitaan hinta ja ostan sen sinulta pois=)
laita mailia [email protected]
- Ministeri
Tämä miellytti ainakin omaa silmääni:
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=54423 - MPi
Omistan muutamia -90 lukuisia minejä ja olen todella tyytyväinen niihin. Ovat paljon hiljaisempia kuin vanhat ja ruiskukoneet tuntuvat toimivan hyvin. Voin vain suositella semmoista. Kyllä niitä on aina välillä kaupan Suomessa ovat vain aika kalliita.
- SPi
90 lopun Rover Mini. Jos kiinnostaa ilmoitelkaa.
- Anne
..voitko laittaa lisätietoja (väri, malli, kunto, hinta, sijainti..)
- spi
Anne kirjoitti:
..voitko laittaa lisätietoja (väri, malli, kunto, hinta, sijainti..)
Auto on Sportpack Mini 1998. Kunto on erittäin hyvä, moitteeton. Ajettu 20 tkm.
Laitatko sähköpostiosoitteesi tänne: [email protected] niin voidaan keskustella asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875