Annan työ on musiikki.

Missä keskustelut niistä?

On se kumma. Nuori nainen, jonka ura on aluillaan ja mahdollisuudet vaikka mihin. Siksi en ymmärrä!

Koulu on se pääasia, mutta typykkä saisi ottaa enemmän riskejä ja vähentäisi noita tyhjänpäiväisiä haastatteluja.

Milloin viimeksi esimerkiksi tällä palstalla on keskusteltu hänen musiikista, muutenkin hänen artistin puolesta?

Anna ei todellakaan tulee elättämään musiikilla, vaan näiden turhien haastattelujen ansiosta!

7

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katkeruuden lisäksi

Mainitsepa joku muu artisti ja kerro minkälaista keskustelua hänen musiikistaan käydään vuosi sen jälkeen kun edellinen ja ainoa levy on ilmestynyt.

Mistä asioista tarkkaan ottaen haluaisit keskustella?

Mutta sinähän oletkin se surullinen tapaus, joka on katkera Annalle siitä, kun kaikki lehdet ovat kiinnostuneita Annan sanomisista siinä missä surullisen tapauksen höpinöistä ei kukaan ole kiinnostunut :)

• nyt hieman

Annan äiti. Mainitsepa,todistapa ja lässynlässyn. Olisi sinunkin pitänyt jättää se Portugalin piikomisreissu väliin niin ei tarvitsisi nyt olla noin huolissaan.

• :.Anna-fani.:

No juuri näin!! Katkerat ihmiset ne täällä valittaa vaan, aina vaan, uudestaan. Minusta on hienoa, että saamme tietää Annan kuulumisista. Puheenaiheet loppuisivat, jos aina jauhaisimme levyn biiseistä.
        Ja sitä paitsi, kun asenteesi haastatteluihin on tuo, niin enpä usko sinua Annan musiikinkaan kiinnostavan tuon enempää!

• rakentavasta

kritiikistä. Sitä ei tällä palstalla tunnu liiemmälti olevan:) Pissikset kirkuu täällä kun Anna-kääpiö selittää lehdessä milloin mitäkin.

Anna saisi ottaa enemmän riskejä, mutta harmi ettei hänellä riitä lahjakkuutta siihen. Ei laulajana, lauluntekijänä tai live-esiintyjänä. Joten..

• luuletko

tosiaan että Anna Abreu yrittää olla oikea artisti? Hih! En usko ennen kuin nään!

• ArvoSurvo

Että Annan musiikissa ei ole mitään keskusteltavaa. Sen verran mitäänsanomatonta tuubaa hänelle valmiina esitettäväksi tuotetaan.

• Levy ilmestynyt vuosi sitten

Pelkän suunsoiton sijaan voisit mainita nimeltä jonkin muun suomalaisen artistin ja kerroa minkälaista keskustelua hänen musiikistaan käydään vuosi sen jälkeen kun hänen edellinen ja ainoa levynsä on ilmestynyt.

Mistä asioista tarkkaan ottaen haluaisit keskustella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe