LeijonaN ja HärkäM ?

_jellona_

Niin elikäs sopiiko teidän mielestä Härkä ja Leijona yhteen? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn :D
Et millasia kokemuksia teillä Leijonat on Häristä?Ja toisin päin, Härillä Leijonista? :D

33

3160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

      ei, ei ja ei. Ja vielä kerran EI!

      • Veronica_Caya

        Tuleeko yhtä tiukka ei vesinaisen ollessa kyseessä? ;)


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        Tuleeko yhtä tiukka ei vesinaisen ollessa kyseessä? ;)

        kyllä lähempi tietämykseni kyseisestä merkistä on varsin puutteellista. Pahoittelen ja pyrin korjaamaan tilanteen mitä pikimmin ;)


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        kyllä lähempi tietämykseni kyseisestä merkistä on varsin puutteellista. Pahoittelen ja pyrin korjaamaan tilanteen mitä pikimmin ;)

        on markkinat :)

        Ties mitä olet menettänyt... tai jättänyt menettämättä. Hienoa että aiot paneutua asiaan ;)

        *odottelee uteliaana tuloksia*


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        on markkinat :)

        Ties mitä olet menettänyt... tai jättänyt menettämättä. Hienoa että aiot paneutua asiaan ;)

        *odottelee uteliaana tuloksia*

        vain! Tapanani on tarttua kaikkin annettuihin tehtäviin mitä suurimmalla tarmokkuudella ;) Ja eihän tehtävä epämiellyttävä luonteeltaan olekaan! Päinvastoin! Tuskin maltan odottaa että pääsen suorittavalle tasolle..........


      • Lionman35
        Lionman35 kirjoitti:

        vain! Tapanani on tarttua kaikkin annettuihin tehtäviin mitä suurimmalla tarmokkuudella ;) Ja eihän tehtävä epämiellyttävä luonteeltaan olekaan! Päinvastoin! Tuskin maltan odottaa että pääsen suorittavalle tasolle..........

        eikös Veronica caya ole kukka?


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        eikös Veronica caya ole kukka?

        Vai sitä on jo googletettu :)
        Vastasitkin jo itse.....


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        Vai sitä on jo googletettu :)
        Vastasitkin jo itse.....

        uteliaisuus se kissan tappoi :) Toisaalta asiasta oli aavistus ilman kaikki voipaa nettiäkin, äläkä vaan kysy miksi! Tuo toinen nimimerkki tällä palstassa taitaa taas viitata, hmm, erääseen tiettyyn lehteen. Varma en asiasta ole. Netti pilaa kaiken huvin näistä asioista :( Tylsääääääääää.............


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        uteliaisuus se kissan tappoi :) Toisaalta asiasta oli aavistus ilman kaikki voipaa nettiäkin, äläkä vaan kysy miksi! Tuo toinen nimimerkki tällä palstassa taitaa taas viitata, hmm, erääseen tiettyyn lehteen. Varma en asiasta ole. Netti pilaa kaiken huvin näistä asioista :( Tylsääääääääää.............

        No jäähän jäljelle loput 8 henkeä....
        Vai aavistus...hmmm...
        Voinen kuvitella ettei viittaus liittyisi mihinkään kukkaislehteen....eikä...hmmm...tuhmat lehdet pois mielestä heti alkuunsa!


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        No jäähän jäljelle loput 8 henkeä....
        Vai aavistus...hmmm...
        Voinen kuvitella ettei viittaus liittyisi mihinkään kukkaislehteen....eikä...hmmm...tuhmat lehdet pois mielestä heti alkuunsa!

        kyllä sitä nyt hyvän asian tähden voi aina henkensä uhrata ;) Kuullostipa jo niin tramaattiselta että... no, leijona mikä leijona :) Joo, mä en tiedä kukista hölkäsen pöläystä. Sen niistä tiedän että kiva niitä on antaa :) Toi teikäläisen nimimerkki vaan " tuoksu" siihen suuntaan. Vai tuhmia lehtiä? No nekin voi myös olla jonkun mielestä kauniita...


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        kyllä sitä nyt hyvän asian tähden voi aina henkensä uhrata ;) Kuullostipa jo niin tramaattiselta että... no, leijona mikä leijona :) Joo, mä en tiedä kukista hölkäsen pöläystä. Sen niistä tiedän että kiva niitä on antaa :) Toi teikäläisen nimimerkki vaan " tuoksu" siihen suuntaan. Vai tuhmia lehtiä? No nekin voi myös olla jonkun mielestä kauniita...

        tuoksui :) Tosiaan,leijonillahan on loistava hajuaisti,haistaa kaukaakin....
        Tarkemmin ajatellen yksi lehti on mielessä :) aina kauppareissuilla saattaa tulla selailtua muiden (kukkaislehtien) ohessa....


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        tuoksui :) Tosiaan,leijonillahan on loistava hajuaisti,haistaa kaukaakin....
        Tarkemmin ajatellen yksi lehti on mielessä :) aina kauppareissuilla saattaa tulla selailtua muiden (kukkaislehtien) ohessa....

        Kyllä tässä kukat haistetaan kauempaakin ;) Mikäs vesinaisen on pistänyt miettimään suhdetta leijonamerkkiin?


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        Kyllä tässä kukat haistetaan kauempaakin ;) Mikäs vesinaisen on pistänyt miettimään suhdetta leijonamerkkiin?

        vastata,vielä kun osaisi pukea sanoiksi ajatukset :)
        Ja suhteesta en aivan puhuisi,se kun on vähän niinkuin lonkalla onko vai eikö...tässä kun ei ajatustenlukijoita olla ;)

        Että mikäkö? Ihan ne perinteiset asiat:)


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        vastata,vielä kun osaisi pukea sanoiksi ajatukset :)
        Ja suhteesta en aivan puhuisi,se kun on vähän niinkuin lonkalla onko vai eikö...tässä kun ei ajatustenlukijoita olla ;)

        Että mikäkö? Ihan ne perinteiset asiat:)

        no sen verran voin sanoa että kyllä itselläni noitten tulimerkkien kanssa vain parhaat jutut on ollut. Mutta ei kait noihin horoskooppimerkkeihin nyt kannata tuijottaa, jos homma toimii niin se toimii. Ei tossa sen ihmeempää. Toi mitä häristä sanoin on vain mun mielipide. Jollekin saattaa sopiakin. Itse elämän härän kanssa luokittelen helvettiä vastaavaksi olotilaksi jossa yhtään mikään ei toimi. Jos leijonan haluat niin sun on oikeesti todistettava että olet sen arvonen, se ei se helpoin homma ole. Suurin osa leijonista on varsin sosiaalista porukkaa ja ystäväpiiri on melkonen. Mutta sisäpiiriin pääseminen onkin sitten ihan oma juttunsa.


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        no sen verran voin sanoa että kyllä itselläni noitten tulimerkkien kanssa vain parhaat jutut on ollut. Mutta ei kait noihin horoskooppimerkkeihin nyt kannata tuijottaa, jos homma toimii niin se toimii. Ei tossa sen ihmeempää. Toi mitä häristä sanoin on vain mun mielipide. Jollekin saattaa sopiakin. Itse elämän härän kanssa luokittelen helvettiä vastaavaksi olotilaksi jossa yhtään mikään ei toimi. Jos leijonan haluat niin sun on oikeesti todistettava että olet sen arvonen, se ei se helpoin homma ole. Suurin osa leijonista on varsin sosiaalista porukkaa ja ystäväpiiri on melkonen. Mutta sisäpiiriin pääseminen onkin sitten ihan oma juttunsa.

        kannata tuijottaa,näin ajattelin joskus ja kantapään kautta opin että on niissä kuitenkin vinha perä. Joitain merkkejä suorastaan juoksen karkuun opittuani kantapään kautta jotain oleellista. Härkiä vältän,ovat niin puistattavia jo kaukaakin.Ja kauriita. Ja rapuja.

        Muutamia leijonia on kaveripiirissäni,tosiaankin sosiaalisia,yltiöhauskoja vekkuleita ovat,ja hurmaavia!

        Leijonathan varmaan tykkäävät vastaanottaa yllätyksiä,eikö totta? ;)


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        kannata tuijottaa,näin ajattelin joskus ja kantapään kautta opin että on niissä kuitenkin vinha perä. Joitain merkkejä suorastaan juoksen karkuun opittuani kantapään kautta jotain oleellista. Härkiä vältän,ovat niin puistattavia jo kaukaakin.Ja kauriita. Ja rapuja.

        Muutamia leijonia on kaveripiirissäni,tosiaankin sosiaalisia,yltiöhauskoja vekkuleita ovat,ja hurmaavia!

        Leijonathan varmaan tykkäävät vastaanottaa yllätyksiä,eikö totta? ;)

        no, kait sitten. Ite kyllä olen hangoitellut näitä horoskooppi asioita vastaan, mutta kyllä mä helkkarin ylpeä olen että merkki on leijona, kröhöm, (Rintaa röyhistää):) Sekin on sanottu lähipiiristä että ei voi enää enempää olla merkkinsä mukainen, kröhöm ( ja rinta röyhistyy entisestään) AI ylläreitä?!? JOO, kivat yllärit on kivoja! Kerro heti mikä se on?!? Siis oli se kelle vaan niin ei saa pitää jännityksessä, KERRO!


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        no, kait sitten. Ite kyllä olen hangoitellut näitä horoskooppi asioita vastaan, mutta kyllä mä helkkarin ylpeä olen että merkki on leijona, kröhöm, (Rintaa röyhistää):) Sekin on sanottu lähipiiristä että ei voi enää enempää olla merkkinsä mukainen, kröhöm ( ja rinta röyhistyy entisestään) AI ylläreitä?!? JOO, kivat yllärit on kivoja! Kerro heti mikä se on?!? Siis oli se kelle vaan niin ei saa pitää jännityksessä, KERRO!

        samaa mieltä,tietyt piirteet oikein paistaa kilsan päähän ;) parhaat nimittäin,huonoistahan minen tiedä...

        Eihän se enää ylläri olisi jos kertoisin :)


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        samaa mieltä,tietyt piirteet oikein paistaa kilsan päähän ;) parhaat nimittäin,huonoistahan minen tiedä...

        Eihän se enää ylläri olisi jos kertoisin :)

        mitkä "huonot"? Nyt en kyllä ymmärrä.......


      • Veronica_Caya
        Veronica_Caya kirjoitti:

        samaa mieltä,tietyt piirteet oikein paistaa kilsan päähän ;) parhaat nimittäin,huonoistahan minen tiedä...

        Eihän se enää ylläri olisi jos kertoisin :)

        jätän "huonot" mainitsematta kokonaan. Toisinsanoen en vielä ole sellaisia keksinyt ;)


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        samaa mieltä,tietyt piirteet oikein paistaa kilsan päähän ;) parhaat nimittäin,huonoistahan minen tiedä...

        Eihän se enää ylläri olisi jos kertoisin :)

        sitähän minäkin, kröhöm, piti jo melkein alkaa heristellä korviaan että mistä puhutaan.....huonoja puolia......on kyllä aika paha...melkein mahdoton....ai jai kylläpä nyt....


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        no sen verran voin sanoa että kyllä itselläni noitten tulimerkkien kanssa vain parhaat jutut on ollut. Mutta ei kait noihin horoskooppimerkkeihin nyt kannata tuijottaa, jos homma toimii niin se toimii. Ei tossa sen ihmeempää. Toi mitä häristä sanoin on vain mun mielipide. Jollekin saattaa sopiakin. Itse elämän härän kanssa luokittelen helvettiä vastaavaksi olotilaksi jossa yhtään mikään ei toimi. Jos leijonan haluat niin sun on oikeesti todistettava että olet sen arvonen, se ei se helpoin homma ole. Suurin osa leijonista on varsin sosiaalista porukkaa ja ystäväpiiri on melkonen. Mutta sisäpiiriin pääseminen onkin sitten ihan oma juttunsa.

        ja tahtoo,mutta tuollainen kelpaamisen todistelu ei oikein ole vesinaisen heiniä,siis omana itsenä tähänkin asti pärjännyt elämässä.
        Ehkäpä sellainen näkyisi sitten normaalissa arjessa,joka todennäköisesti olisi vähän muuta kuin normaalia :D
        Ja välimatkaa ollessa hankalampikin toteuttaa päivittäisessä elämässä,vaikkei välimatka sinänsä ole haitannut korkeintaan hidastanut :)
        Ehkä siinä on jotain hyvääkin.

        Sisäpiiriin?


      • Lionman35
        Veronica_Caya kirjoitti:

        ja tahtoo,mutta tuollainen kelpaamisen todistelu ei oikein ole vesinaisen heiniä,siis omana itsenä tähänkin asti pärjännyt elämässä.
        Ehkäpä sellainen näkyisi sitten normaalissa arjessa,joka todennäköisesti olisi vähän muuta kuin normaalia :D
        Ja välimatkaa ollessa hankalampikin toteuttaa päivittäisessä elämässä,vaikkei välimatka sinänsä ole haitannut korkeintaan hidastanut :)
        Ehkä siinä on jotain hyvääkin.

        Sisäpiiriin?

        omana itsenään tuleekin elää. En mä tuolla todistelulla sitä tarkottanut. Vaan sitä että pystyy osoittamaan olevansa sitä mitä on. Eli aito oma itsensä. Rehellisyys on kovaa valuuttaa leijonien maailmassa.


      • Veronica_Caya
        Lionman35 kirjoitti:

        omana itsenään tuleekin elää. En mä tuolla todistelulla sitä tarkottanut. Vaan sitä että pystyy osoittamaan olevansa sitä mitä on. Eli aito oma itsensä. Rehellisyys on kovaa valuuttaa leijonien maailmassa.

        siis oikeilla jäljillä. Kiitos :)
        Tästä on hyvä lähteä (0,5% todennäköisyydellä) :))


      • hä-n.

        onks leijonamies ja härkänainen kuin hyvä yhdistelmä?:-)


      • Lionman35
        hä-n. kirjoitti:

        onks leijonamies ja härkänainen kuin hyvä yhdistelmä?:-)

        huono.


    • (((Q)))

      Vahvistan Leijonamiehen mielipiteen leijonanaisena!

    • ja tiedä..sitten..

      Mutta härkä- ja oinas mies- ovat minun kohtaloni..en vaan osaa päättää ..kumpaa rakastan enemmän:)
      Oinas vetoaa herkyydellä ja vilkkaudella
      härkä rauhallisuudella ja päättäväisyydellä:)

      huonot puolet härässä itsepäisyys
      oinaassa jatkua vilinä ja vilkkaus:)

      • Lionman35

        ota oinas! Vipinää piisaa joka sektorilla ;)


      • Lionman35
        Lionman35 kirjoitti:

        ota oinas! Vipinää piisaa joka sektorilla ;)

        komento takas! Ota kumpikin, vipinää piisaa vielä enemmän :D


    • häristä

      Kokemusta on härkämiehistä useammasta. Leijonanainen rakastuu kyllä härkämieheen, mutta härkämies ei leijonanaiseen. Todennäköisesti me leijonat haisemme pahalta;)

      Unohda siis koko juttu, jos vaan pystyt!

      • että.........

        Kyllä muissakin merkeissä on pelureita, mutta suurin osa näistä pelureista on kuitenkin jollain tapaa avoimia ja sosiaalisia (jousimiehet, oinaat, kaksoset..).

        Härkämies on niin sisäänpäinkääntynyt ja epäsosiaalinen, että ei osaa ottaa huomioon naisia ihmisinä. Eivät välitä ihmisistä yleensä.
        Eivät myöskään sitten välitä paljastaa juuri mitään itsestään, eivät siis osaa antaa, osaavat vain ottaa.


    • AMA-74

      Mulla on ollut härkämies jo 17 vuotta. Nyt tosin en ole varma jatkuuko yhteiselomma vielä..

    • yhteiseloa takana

      2 lasta. Just mentiin naimisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe