Pitäsi vaihdattaa jarrulevyt ja -palat 2000 vuoden A3:een. Ajettu n. 100.000 km. Ajattelin vaihdattaa ne jossain "nyrkkipajassa" ja käydä ostamassa itse valmiiksi ne palat ja levyt. Mutta mistäs ne kannattaisi ostaa pääkaupunkiseudulta? Ei tarvitse olla mitään Audin alkuperäisosia, mutta ei nyt sellaisiakaan, jotka menee vuoden kuluttua vaihtoon....
A3 jarrulevyt ja -palat
5
726
Vastaukset
- saat sen mitä
tulit hakemaan: Osta alkuperäisosat mutta Skodan paketissa. Hintaa on puolet mutta tavara aivan samaa, näppärää ;)
- Antsa
Eihän noi uudet etulevyt ja palat maksa kuin noin 200 euroa asennettuna audi-liikkeessä.
Kestävät noin 100000 kilometriä - ainakin mulla.
Kannattaako ostaa jotain huonompaa ?
jarrut on aika tärkeä osa kuitenkin.- TDI96kw
Olen noita jarrujen kestoa ihmetellyt. Itsellä uutena ostettu -01 A3. Mittarissa 170tkm ja etulevyt ja palat alkuperäiset. Pintaa vajaa sentti paloissa vielä. Takapalat piti uusia kun palojen metalliset taustalevyt ruostuivat ja jarrut jäi laahaamaan. Tiedän myös -00 Astran alkuperäisellä omistajalla jossa n.260tkm mittarissa eikä vielä ole jarruihin koskettu.
- meidän rekkafirmassa
TDI96kw kirjoitti:
Olen noita jarrujen kestoa ihmetellyt. Itsellä uutena ostettu -01 A3. Mittarissa 170tkm ja etulevyt ja palat alkuperäiset. Pintaa vajaa sentti paloissa vielä. Takapalat piti uusia kun palojen metalliset taustalevyt ruostuivat ja jarrut jäi laahaamaan. Tiedän myös -00 Astran alkuperäisellä omistajalla jossa n.260tkm mittarissa eikä vielä ole jarruihin koskettu.
ajetaan kaikilla vehkeillä ruohonleikkurista jumbojettiin 770000000000km ja niille ei tehdä mitään koskaan....
buahhahhaaaaaaa....idiootti.
ps.se että jollain on 500tkm ajettu auto ei tarkoita että siihen ei olisi joskus vaihdettu osia, vitun peelo. - asiassa
meidän rekkafirmassa kirjoitti:
ajetaan kaikilla vehkeillä ruohonleikkurista jumbojettiin 770000000000km ja niille ei tehdä mitään koskaan....
buahhahhaaaaaaa....idiootti.
ps.se että jollain on 500tkm ajettu auto ei tarkoita että siihen ei olisi joskus vaihdettu osia, vitun peelo.Tarkistin asian kun alkoi itseäkin mietityttää... Ko. Astralla on ajettu ensimmäisen omistajan toimesta nyt 267tkm eikä jarruja ole tarvinnut vielä lainkaan huoltaa/korjata. Paljon muuta kylläkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793