Onko Arilla miespuolisia faneja

siis yhtään??

ilmoittautukaa tänne jos on .

56

2295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustaa

      jonku kerhon vai miks utelet??

    • No totta kai.

      Sillähän on niin hintin ääni.

    • myspace-sivusto,

      siellä on paljon miespuolisia ystäviä.

    • tulko tähän ketjuun jos ootte

      akkoja, tää on miesten ketju ;) miehet ilmoittautukaa

      • sano yksikin

        hyvä syy??


      • vittu tieteellistä tutkimusta
        sano yksikin kirjoitti:

        hyvä syy??

        eiku en teekkään. Täää nyt on miespuolisten ari fanien oma ketju missä puhutaan miesten asioita joten älkää nyt naiset tulko pilaa tätä ketjua :D


      • kun äänikin

        kuulostaa niin käheältä.


      • mies vai
        vittu tieteellistä tutkimusta kirjoitti:

        eiku en teekkään. Täää nyt on miespuolisten ari fanien oma ketju missä puhutaan miesten asioita joten älkää nyt naiset tulko pilaa tätä ketjua :D

        ????????????


      • isäntämies
        vittu tieteellistä tutkimusta kirjoitti:

        eiku en teekkään. Täää nyt on miespuolisten ari fanien oma ketju missä puhutaan miesten asioita joten älkää nyt naiset tulko pilaa tätä ketjua :D

        kerro mistä keskustellaan? mitä ne miesten asiat on.?


      • lähinnä keskustellaan
        isäntämies kirjoitti:

        kerro mistä keskustellaan? mitä ne miesten asiat on.?

        ari koivusen musiikista näin miesnäkökulmasta, naisten mielipiteet on tällä palstalla on jo saatu hyvin kuuluville. Toki jos muut vaatii niin juttuahan voi jatkaa vaikka moottorin rassauksesta, raveihin ja kaikkeen äijämeininkeihin mut pääjuttu on tietenkin ari koivunen ja musiikki. ei mitään naisten kotkotuksia


      • kaksi äijää
        lähinnä keskustellaan kirjoitti:

        ari koivusen musiikista näin miesnäkökulmasta, naisten mielipiteet on tällä palstalla on jo saatu hyvin kuuluville. Toki jos muut vaatii niin juttuahan voi jatkaa vaikka moottorin rassauksesta, raveihin ja kaikkeen äijämeininkeihin mut pääjuttu on tietenkin ari koivunen ja musiikki. ei mitään naisten kotkotuksia

        tämä on tämä ari koivunen- ketju eikä mikään moponrassausvoorumi. mee sinne jonnekki kertomaan niitä mopojuttujas ja ravejas joihinki hevosurheilu ja totopalstalle ja muualle helkatin nevadaan. Et oo mitään koivusesta puhunu joten mikä sullakin peelo oikein rassaa? taidat olla homppeli, ja etit jotain rehviseuraa tälleen. et osaa ees mopoas tankata, örkki.


    • ilmoittaa

      ainakin kolme joista en oo yksikään, eli vakkareita täällä on hese ja se vanhempi perheellinen hevari ja sit ainakin välillä käy joku nuori kaveri joka peräänkuulutti muita miespuolisia faneja kuten aloittaja. Muista ei oo mitään tietoa ja itse oon mitä milloinkin huvittaa.

      • tietty ite ilmottautua

        muutenhan jokanen voi ilmottaa minkä tahansa serkun kaiman veljen isän tänne eikä sillon tuu mitään keskustelua meidän miespuolisten fanien kesken. mut naiset pysykää poissa, men only ;)


    • valssaaja konepajalla

      Onko sulla joku idea tässä takana? vähän ku ekaluokan pojat kieltää tyttöjä tulemasta hiekkalaatikolle? Moniko kehtaa sanoa olevansa henkisesti noin rajoittunut siis sinua lukuunottamata? sitten kun joku miespuolinen ilmoittautuu olevansa arin fani niin hän onkin mielestäs sitten homo? hihi kuinka hauskaa... tuskin niitä yli 70 000 levyä on pelkästään tytöt ostanu.

      kyllä harmittaa, kun ari menestyy, eiks vaan?

      • on miespuolisten arifanien

        oma ketju missä voi miehet keskustella arin musiikista , ja jos tämä sinua häiritsee niin perusta oma naispuolisille tai sit ole avaamatta tätä ketjua. helppoa eikö. tässä mitään homoja olla, mistä tuli sekin mieleesi.


      • kukkahattusetä
        on miespuolisten arifanien kirjoitti:

        oma ketju missä voi miehet keskustella arin musiikista , ja jos tämä sinua häiritsee niin perusta oma naispuolisille tai sit ole avaamatta tätä ketjua. helppoa eikö. tässä mitään homoja olla, mistä tuli sekin mieleesi.

        Ja sinäkö täällä forkkapoliisiksi olet alkanut? tarkistatko onko kirjoittajilla munat haarojen välissä? Mulla on. Mutta vain silloin tällöin :D


      • uskotaan jos ukko sanoo ole...
        kukkahattusetä kirjoitti:

        Ja sinäkö täällä forkkapoliisiksi olet alkanut? tarkistatko onko kirjoittajilla munat haarojen välissä? Mulla on. Mutta vain silloin tällöin :D

        naisten kotkotuksilta vapaata ketjua tässä haen. entä onko sinulla sanottavaa arin musiikista vai mitä tästä ketjusta haet.


    • miespuolinen-69

      Uskallanko varmasti kirjoittaa tähän ketjuun? Suurin osa hm... vehkeistäni jäi kotitilan pellolla piikkilanka-aitaan vuonna 1981, joten en tiedä olenko kelvollinen kirjoittamaan ketjuun. Äänikin on vähän kimeä ja käytän värikkäitä kukkakuosisia paitoja enkä juo kaljaa enkä kato formuloita enkä tykkää futiksesta. Kuka tämä Ari Koivunen muuten on?
      Haluaisin todistaa miehekkyyttäni kirjoittamalla tällaiseen tosimiesten ketjuun.

      • jo vain

        eiköhän toi riitä. Seuraavaks sitten vaan kuuntelemaan becomingia ja arvioita antamaan. Löytyy tubesta.


      • jos keskittyisit

        keskustelemaan ari koivusen musiikista. tälläisten naisten kotkotukset ja rönsyilyt pilaavat jokaiset hyvän ketjut, siksi tämä palsta kaipaakin miehille oman alueen ja paikan missä saada äänensä kuuluviin. joten seuraava viesti liittyen musiikkiin kiitos.


    • karvainen karju

      Mää olen mies. Mitä leikittäis? Oo sää vaik Kristiina Prask niin mää olen Kristian Meuremann ja lauletaan yhes toi pop pop pop pop pop popmusiikkia.

      • palstalla

        taso senkun kovenee!!!!!


    • ja miks???

      itsemurhaiskuun wai isyystestiin???

      ihan tarpeeks on ollu kumpaaki wiimeaikoin et kiitti mut en ota osaa.

      joo diggaan mä arin äänest..persoonakaan ei häiritse mua..pitäskö???

      bändin musa ei oo hullumpaa. nythän sitä wast on alkanu kuulumaankin. not bad.

      • mutta tämä keskustelu

        on tarkoitettu miesnäkokulmasta keskusteluun ari koivusen musiikista, jota sinä selvästi et yleensä teet puhut mieluiten esim itsestäsi. Joten sinua ei välttämättä tähän ketjuun kaivata, kiitos ja näkemiin. ps. Perusta oma ketju jos harmittaa mutta nyt au revoir


      • miesnäkökulma
        mutta tämä keskustelu kirjoitti:

        on tarkoitettu miesnäkokulmasta keskusteluun ari koivusen musiikista, jota sinä selvästi et yleensä teet puhut mieluiten esim itsestäsi. Joten sinua ei välttämättä tähän ketjuun kaivata, kiitos ja näkemiin. ps. Perusta oma ketju jos harmittaa mutta nyt au revoir

        tässä yhteydessä oikein tarkoittaa? t: perheellinen mies


      • muka eroo naisnäkökulmast???
        mutta tämä keskustelu kirjoitti:

        on tarkoitettu miesnäkokulmasta keskusteluun ari koivusen musiikista, jota sinä selvästi et yleensä teet puhut mieluiten esim itsestäsi. Joten sinua ei välttämättä tähän ketjuun kaivata, kiitos ja näkemiin. ps. Perusta oma ketju jos harmittaa mutta nyt au revoir

        on kyse musast eikä mistään henkilöpalwonnast..ei ainakaan mun suhteen. kyl mun nähdäkseni suurin osa bändii diggaawist diggaa siit musast waik toki arin äänel on oma merkityksensä mut perusta on tietynlaises hewis ja sen diggaamises. jos bändi weiwais esim. iskelmää niin empä kuuntelis.

        ja mikäs wika on itestään puhumises warsinki jos on jotain puhuttawaa niinku mun tapaukses on???


      • isäntämies
        mutta tämä keskustelu kirjoitti:

        on tarkoitettu miesnäkokulmasta keskusteluun ari koivusen musiikista, jota sinä selvästi et yleensä teet puhut mieluiten esim itsestäsi. Joten sinua ei välttämättä tähän ketjuun kaivata, kiitos ja näkemiin. ps. Perusta oma ketju jos harmittaa mutta nyt au revoir

        etä mistä keskustellaan!ensin jankutat että keskustellaan miesten asioista ja myöhempänä lukee että ari koivusesta. mää en ymmärrä musiiksita enkä koivusista mitään mutta miesten asioista kyllä. ostin tänään uuven deuts-fahrin, asiasta tietämättömille se on traktori ja massey-harris lautasmuokkaimenkin tilasin. Paula koivuniemen tiejän kyllä ja on tullu käytyä seuraintalolla kahtomassa sitä. Et koivuniemeä tarkota?


      • lähipiiri

        älä hese wälitä,diggaile vaan.mä diggaan ainaki ja oon tosi läheltä arii ja tykkään vaik ois saanu mixaa laulun ehkä vähä alemmas ku on !


      • tekevät eikä puhuvat
        muka eroo naisnäkökulmast??? kirjoitti:

        on kyse musast eikä mistään henkilöpalwonnast..ei ainakaan mun suhteen. kyl mun nähdäkseni suurin osa bändii diggaawist diggaa siit musast waik toki arin äänel on oma merkityksensä mut perusta on tietynlaises hewis ja sen diggaamises. jos bändi weiwais esim. iskelmää niin empä kuuntelis.

        ja mikäs wika on itestään puhumises warsinki jos on jotain puhuttawaa niinku mun tapaukses on???

        näin se on. se vika siinä on.


      • tässäki ketjus
        tekevät eikä puhuvat kirjoitti:

        näin se on. se vika siinä on.

        käskien kukaan ei tee mitään ja apartheidii ei onneks kannateta ku etelä-afrikas.


    • kyllä ne on
    • en oo ikinä ollu

      minkään bändin fani..tai nooh ehkä nw:ä aikoinaan mut siitäki on jo walowuosii joten menee teiniangstin piikkiin.

      diggaan kyl monistaki bändeist ku hullu puurost mut se on eri asia. fanittaminen on teinien tai teinimielisten juttu. ei kakskybänen enää mitää fanita ;; itteens korkeintaan.

      • siinä..

        testis kävi? ;)


      • mä haluu kertoo
        siinä.. kirjoitti:

        testis kävi? ;)

        jokatapaukses sellasest ei seuraa muutaku negatiiwist et on parast unohtaa koko asia. mä en ny warsinaisest oo mikään isä-hahmo eikä must sellast koskaan tuukkaan kiitos loistawan perimän ja "kotikaswatuksen".


      • so is
        mä haluu kertoo kirjoitti:

        jokatapaukses sellasest ei seuraa muutaku negatiiwist et on parast unohtaa koko asia. mä en ny warsinaisest oo mikään isä-hahmo eikä must sellast koskaan tuukkaan kiitos loistawan perimän ja "kotikaswatuksen".

        life and so are we...


    • Naikkonen..

      Milloin te siellä herrojen huoneessa pääsette asiaan?

      • joo ;;

        mieluummin ;)

        herrojen huone??? eiks se oo joku uskisten juttu??? wai oliko yksikös??? useempi on aina parempi.


      • oo..
        joo ;; kirjoitti:

        mieluummin ;)

        herrojen huone??? eiks se oo joku uskisten juttu??? wai oliko yksikös??? useempi on aina parempi.

        vähän niinkun uskisjuttu tää Koivunen niin että miten vaan.


    • tyyli kyl muistuttaa

      pahemman kerran mus.krit-laamannia. Se yrittää nyt tällasella niukemmalla ilmaisulla tällä kertaa;)

      • Haki vai nyt sopivaa

        seuraa kaveriksi, että saisi taas herjata.
        Tämä kysely on ollut joskus aiemminkin täällä.


      • on miesten oma
        Haki vai nyt sopivaa kirjoitti:

        seuraa kaveriksi, että saisi taas herjata.
        Tämä kysely on ollut joskus aiemminkin täällä.

        arin fanitusketju ja täts it. On se kumma kun tääkin on tehtävä vaikeammaksi mitä se on! naiset, huoh.


      • levyseppä-kampaaja

        Kyseessä taitaa olla joku naistenvihaaja eli juuri tuo mus.krit., kun kirjoittelee tuonne feminismipalstallekin, ja koettaa etsiä perusteluja muun muassa raamatusta sille, miksi naiset ei voi tehdä mitäkin. Lukeekohan se raamatussa sekin että naiset ei saa kirjoittaa joihinkin viestiketjuihin??? Kysyn vaan että voiko sen perusteella kieltää ihmisiä tekemästä jotain, millainen hormonitoiminta ja kromosomit ihmisellä on eikä tarvi lainkaan huomioida sitä, mikä on esmes älykkyysosamäärä tai edes alkeellinen selviytymistaso elämässä? Riittääkö joillekin tässä elämässä pätevyyden osoitukseksi se että on pallit, vaikka tyyppi olis aivokuollut ja lukutaidoton????? Kysyn vaan.


    • Fren.tri Hemuli von Mozart

      Perustelen lyhyesti miehekkyyteni. Absorptionmuutoksesta sukupuolipäätelmiä voidaan todentaa koetilanteessa esimerkiksi jalkahiki-näytteessä hydrolysaation aiheuttamista muutoksista. Esimerkiksi absorption muutos kertoo dissosiaatiosta eli Ru-CO sidoksen katkeamisesta esimerkiksi rasvaisia juttuja kuunnellessa. Ohessa kaava: 3 = cmIDt3I = crVIDt3I = 4,2 J/g°C × 1,0 g/cm3 × 30 ml × 7,7 °C = 970,2.

      Hydrolyysi tuottaa pahanhajuista jalkahikihappoa ns. aurajuustohappoa). Kun sen
      rasvahapoista yksi hydrolysoituu, saadaan dibutyriinä. Tämä jo todistaa, että olen miesten mies. Mistä argumentoimme?

      • joukossamme

        wiimeks ku tunsin kemistin käwi ikäwäst mut ei ny netis oo sitä waaraa. ihan jees.

        jaa mistäköhän tääl argumentoidaan. sen ku tietäs niin toki kertois.


    • hyvät arin naispuoliset

      pilatko tätä ketjua. Tässä olisi nyt tarkoitus keskustella arin musiikista miesten näkökulmasta, koska miesten maailma on erilainen kuin naisten. Siis eri näkökantaa pelin vaikka arvostankin teidän mielipiteitänne niin sille on oma paikkansa . joten pysytään aiheessa eikä vesitetä ideaa vaikka teitä harmittaisikin jos ette pääse mukaan, perustakaa oma naisten ketju?

      • asiaan sitten

        mikä oli illan aihe?


      • ilmoittautuneita
        asiaan sitten kirjoitti:

        mikä oli illan aihe?

        jotta päästään keskustelemaan. Ei kaksin lähdetä vielä. Aihe liittyy tietenkin musiikkiin, mutta mihin niin ideoita vaan kehiin jos tulee mieleen. Vähän pettynyt olen että tämäkin idea lähti väärälle polulle kuten täällä perisynti mutta odottellaan...


      • Naikkonen..
        ilmoittautuneita kirjoitti:

        jotta päästään keskustelemaan. Ei kaksin lähdetä vielä. Aihe liittyy tietenkin musiikkiin, mutta mihin niin ideoita vaan kehiin jos tulee mieleen. Vähän pettynyt olen että tämäkin idea lähti väärälle polulle kuten täällä perisynti mutta odottellaan...

        Kyllä te ootte oikeita kuhnureita kun ei irtoo mitään asiaa!


      • kumma juttu
        Naikkonen.. kirjoitti:

        Kyllä te ootte oikeita kuhnureita kun ei irtoo mitään asiaa!

        hei! Odotellaan rauhassa ennen kuin tehdään johtopäätöksiä. vahingonilo on liian aikaista. mutta se on kumma että tänne miesten puolelle koko ajan eksytte, ettekä saa omaa ketjua naisille perustettua. Menee tän ketjun idea


      • Fren.tri Hemuli von Mozart

        ...in errore perseverare stultum. Olisit heti avauksessasi ilmoittanut, että tänne on pääsyvaatimuksena xy-tyypin kromosomien lisäksi vielä alle 80 pisteen älykkyysosamäärä (eli sama kuin itselläsi) ja yksisoluisuus tai hankajalkaisuus. Yhtään argumenttia miesten kesken ei ole ollut havaittavissa. Mensan jäsenet tahi ainakin keskiasteen koulutuksen kunnialla selvittäneet älkööt siis vaivautuko. Kyllä harmittaa nyt, kun pitää perustaa kaksijalkaisille ja selkärankaisillekin oma ketju.


      • ihan omia rölliketjuja
        Fren.tri Hemuli von Mozart kirjoitti:

        ...in errore perseverare stultum. Olisit heti avauksessasi ilmoittanut, että tänne on pääsyvaatimuksena xy-tyypin kromosomien lisäksi vielä alle 80 pisteen älykkyysosamäärä (eli sama kuin itselläsi) ja yksisoluisuus tai hankajalkaisuus. Yhtään argumenttia miesten kesken ei ole ollut havaittavissa. Mensan jäsenet tahi ainakin keskiasteen koulutuksen kunnialla selvittäneet älkööt siis vaivautuko. Kyllä harmittaa nyt, kun pitää perustaa kaksijalkaisille ja selkärankaisillekin oma ketju.

        oot perustanutkin saadaksesi huomiota


      • hajontaa ku
        Fren.tri Hemuli von Mozart kirjoitti:

        ...in errore perseverare stultum. Olisit heti avauksessasi ilmoittanut, että tänne on pääsyvaatimuksena xy-tyypin kromosomien lisäksi vielä alle 80 pisteen älykkyysosamäärä (eli sama kuin itselläsi) ja yksisoluisuus tai hankajalkaisuus. Yhtään argumenttia miesten kesken ei ole ollut havaittavissa. Mensan jäsenet tahi ainakin keskiasteen koulutuksen kunnialla selvittäneet älkööt siis vaivautuko. Kyllä harmittaa nyt, kun pitää perustaa kaksijalkaisille ja selkärankaisillekin oma ketju.

        munki pitäis ton mukaan ol ihan omas ketjussani kehumas itteeni. mä en ala "miestenkesken" wehtaamaan ku en oo niit poikii ;\

        mil ötököil niit hankajalkoi muuten on??? tuli wähän lintsattuu bilsanki tunneilt niin et en ollu kai paikal muutaku ötökänkeruuretkil ja niissäki oli hauskint pökkii kamui jorpakkoon.


      • aiheita
        ilmoittautuneita kirjoitti:

        jotta päästään keskustelemaan. Ei kaksin lähdetä vielä. Aihe liittyy tietenkin musiikkiin, mutta mihin niin ideoita vaan kehiin jos tulee mieleen. Vähän pettynyt olen että tämäkin idea lähti väärälle polulle kuten täällä perisynti mutta odottellaan...

        Ite oon keski-ikänen sora-autokuski ja kuuntelen Koivusta. Korkeelta ja kovaa. Tässä tilanteita, joissa eläminen on yhtä helevettiä ja joihin erityisesti tuo lohtua tuo Aakkosen Give me a reason:

        Akka alkaa taas mäkättää siitä, että jätän sukkamunkit sohvan viereen joka ilta. Jalkoja niin kuumottaa. Lisäksi valittaa jatkuvasti, että kaivelen munia ja otan pesemättömillä sormilla suolakurkkuja purkista. Liemi kuulemma samentuu. En oo ite huomannu. Tai kun terotin kaikki talon saksit väärään suuntaan yhen kerran. Yhetkää ei leikannu. Akka siitäki hermostu.


    • Riiver

      mutta en mä nyt mikään fani ole. Enkä fanita mitään muutakaan bändiä vaikka tykkäisin kuunnella ja käydä keikoilla.

    • ne pitää matalampaa

      profiilia ainakin osa. Ne hymistelee ja kuuntelee leyvä omissa oloissaan ; )
      Ne miehet...

      • miespuolisia,

        kai niitä on, mutta ne on enimmäkseen vasta poikasia. Ja nekin naamioituu teinitytöiksi, ettei kukaan tunnista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe