onko kokemuksia bilteman aurinko tuuletus venttiilistä ?? onko ehkä paras pysyä erossa koko vekottimesta ? mahtaisko pitää veden ulkopuolella vai toimiiko hyvänä suppilona
biltema
6
815
Vastaukset
- peli.
ei muuta.
- rihkamaa
koko laite, kesti melkein koko kesän. Köyhällä ei oo vara ostaa halpaa ...
- snygi
Mulla toimi edellisessä veneessä ainakin 2 kautta ennen veneen myyntiä. Kaverilla sellainen on ollut jo useamman vuoden. Ainoa ongelma on että laakeri rupeaa pitämään pientä kitinää ajan mittaa.
Se tietysti voi harmittaa jos se nitisee korvan vieressä viideltä aamulla. kaveri tosin herkkäunisena peittää sen hupulla illalla :) 2 kuukauden kokemuksen mukaan ok. Vesi ei ole tullut sisään vaikka aalto on tullut nokalle muutamia kertoja. Äänen juuri ja juuri kuulee. Olen vain ruvennut jälkikäteen miettimään, että varmaan venttiili ilman liikkuvia osia ajaa saman asian. Tuskin tuo hirveästi ilmanvaihtoa tehostaa? Onkohan mitään mittaustuloksia...
- mä taas
vene mökillä äijä duunissa ois kiva kun ilma vähän liikkuis jos liikkuu
- -Mika-
Niitä taitaa olla useampaa mallia. Se rosterinenja kalliimpi on ihan sama kuin Maritimissakin on myynnissä. Siis identtinen. Toimii myös yhtä hyvin. Mulla oli edellisessä veneessä jo ostettaessa sellanen ja toimi vielä kun myin veneen. Oli mulla siis 3 vuotta ja tuli mulle jo muutaman vuoden ikäisenä.
Äänihaitta siinä saattaa todellakin olla joidenkin vuosien jälkeen, mutta aikas lievä se äänikin on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139