Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jouskari välttelee?

huolestunut..

Oon tavannu ihanan jousimies-miehen.. Se vei multa jalat alta heti ensi treffeillä.. sekin anto ymmärtää et muhun tykästy.. ja aina ku ollaan tavattu se on todella huomaavainen ja hellä mua kohtaan, halaa, pitää kädestä kiinni yms. ja mun mielestä tosi vahvaa kemiaa meidän välillä.. nyt nää pari viimesintä kertaa ku ollaan nähty ni se on ollu jotenki tosi poissa oleva ja alakulonen... eikä hellyydestä tietookaan.. hyvä et yhen pusun oon saanu ku ollaa nähty.. oon jotenki häkeltyny ku tää alko niin lupaavasti ja nyt yhtäkkii onki toinen ääni kellossa.. en oo mielestäni antanu mitään "kahlitsevaa" iilimato kuvaa itestäni ja mies ite alusta asti sanonu et ihan kunnollisen parisuhteen haluaa eikä mitään pelleilyä.. nyt tuntuu et se on ite se joka tässä pelleilee.. :(
oon tosi ihastunu tähän mieheen, mietinpä vaan et mikä mättää, onks mun peli menetetty vai haluukos se vaan hitaasti edetä.. vaikeeta.. mitä mieltä muut jouskarit ootte?

17

4194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku iipeli

      Olen kyllä vesimies mutta pitässä suhteessa jouskarin kanssa. Törmäsin suhteemme alkukuukausina samaan ilmiöön. Tapailimme aika harvakseltaan ja tuntui että hän testasikin mua jollain tavalla. Olin vaan oma itseni, ja siitä se suhde sitten luonnistu enemmänkin.

      Paha sanoa mistä kiikastaa kun en ole merkin edustaja. Mutta jouskarin kanssa yhdessä olevana voin sanoa että normaalilta kuullostaa eikä peliä olla välttämättä menetetty. Älä painosta, kyllä se siitä.

    • jouskari-66

      Saattaa olla että sun joukarimiehellä on henkilökohtaisia ongelmia, murheita ja huolia jonka vuoksi on etäisempi, sillä vaikka ollaan sosiaalisia ja puheliaita luonteita meistä löytyy myös suuri yksityinen henkinen syvyys joka on vähemmän tunnettu. Usein kestää pitkänkin aikaa ennenkun vilautetaan sisintämme jollekin, siihen vaaditaan aikaa ja luottamusta. Neuvoksi sinulle; ole vain oma itsesi, voit osoittaa pienillä eleillä ylimääräistä hoivaa ja huolenpitoa, mutta älä tässä vaiheessa utele.

    • gemini5

      Noin 4 v seurustellut jouskari miehen kanssa ja tuo kuulostaa ihan normalilta. Peli ei ole välttämättä menetetty. Kunhan et ala liikaa kyselemään ja painostamaan. Kyllä se taas iloksi muuttuu..

      Aurinkoista kesää

      • huolestunut..

        Helpottavaa kuulla että käytös on "normaalia" jousimieheltä... täytyy sit vaan antaa aikaa ja kattoo jos se siitä taas piristyis ja huomiois mut entiseen tapaan..


    • mielipide...

      tulee tässä. Olen nainen ja taas voinen ajatella eri tavalla kuin miehet. Tapasin erittäin mukavan miehen, elättelin jo toiveita jopa yhteisestä tulevaisuudesta. Tapasimme ja meillä oli oikein kivaa yhdessä, ehkä pientä flirttiäkin puoleltani. Ei suukkoa tai kädestä pitämistä, mutta halattiin kun tavattiin ja erottiin. Tapailimme muutamia kertoja ihan frendeinä ja mies alkoi enemmän ja enemmän kyselemään mun tunteita. Mitä enemmän hän kyseli, sitä enemmän menin taaksepäin. Viimeisin tapaamisemme oli mielestäni katastrofi, vaikka hän oli puolestaan ajatellut tehdä kaikkea sellaista mikä siinä hetkessä oli tuntunut oikealta. Hän yritti suudella mua puoliväkisin ja kyse ei ole enää mistään teineistä, olemme kolmekymppisiä. Musta se oli äärimmäisen ahdistavaa ja teki mieli paeta koko paikalta ja teinkin sen. Meni muutama päivä ja mies ihmeissään kyseli, missä olin kun en vastannut viesteihin ja vaikka se tapaaminen oli ollut niin ihana. En saanut sanotuksi, että musta se oli ollut todella epämiellyttävää ahdistaa nainen nurkkaan ja yrittää väkisin suudella. Mies kertoi jossain viestissään, että oli ollut vähällä syödä mut, ajattelin, että sananmukaisesti.... No, se meidän juttu vähän niin kuin tuntui lopahtavan siihen puoleltani ja olin ajatellutkin, etten enää halua häntä nähdä. Joka tapauksessa mies on kuitenkin pommitellut ja pommitellut viesteillään ja pikkuhiljaa alan antamaan myöten. Tuosta tapaamisesta on kulunut aikaa jo kait kuukausi. Silti tiedän, ettei meistä mitään ystävyyttä kummempaa tule, sen olen sanonutkin hänelle, silti hän viimeisimmässään viestissä taas kysyi, uskonko meidän yhteiseen tulevaisuuteen, mutta toivoi, etten vastaisi heti, vaan pohtisin asiaa ensin. Tiedän, ettei tule, mutten saa sitä hänelle enää suoremmasti sanottua...olen sanonut aiemmin ja taas ollaan lähtötilanteessa. Me jouskarit ollaan sellaisia, ettei tahdota loukata toista, vaan vetäydytään pois toisen luota kun tarkoitamme, että pitää vähän hengähtää tai oletamme, että toinen ymmärtää siitä, ettei halua olla tekemisissä. Mutta toisaalta me taas lepytään todellakin ja ollaan taas alussa kiertämään se sama kehä.

      Että näin, ehkei tästä ollut mitään hyötyä, mutta tulipahan kerrottua, kun tuli mieleeni tuo meidän viimeisin tapaaminen.

      • jouskarinainen

        Pitää niin munkin kohdalla paikkansa tuo mitä kirjoitit...


    • Ninni11

      Mäkin oon ihastunut jousimieheen joka ei tunne mun kaksosen luonnetta. Sille pitää olla tosi tiukka ja periksiantamaton. Se kunnioittaa naista jolla näitä taitoja on...

    • Sinä joka kirjoitit siitä että jouskari etenee hitaasti, niin se pitää paikkansa. älä sinä hermostu, kyllä se siitä etenee ja saat tuntea itsesi turvalliseksi. älä hosu jouskarin kanssa!!!!!!!

      • kaksosnainen

        Jouskari todella haluaa edetä hitaasti,niin myös tämä minun jouskari.
        Eipä tässä minullakaan kiirettä ole,
        mutta enemmän varmuutta suhteen kestävyyteen kaipaan,
        ettei se hidastelu johdu sitten jostain muusta.
        ???


      • härkämies-75
        kaksosnainen kirjoitti:

        Jouskari todella haluaa edetä hitaasti,niin myös tämä minun jouskari.
        Eipä tässä minullakaan kiirettä ole,
        mutta enemmän varmuutta suhteen kestävyyteen kaipaan,
        ettei se hidastelu johdu sitten jostain muusta.
        ???

        ei enään koskaan jouskareita...ne ovat aluksi niin vakuuttitavia ja ihania..mut tapailevat siinä sivussa monia muitakin ihmisiä..oleppa varovainen kaksonen..


      • oinaskonainen
        härkämies-75 kirjoitti:

        ei enään koskaan jouskareita...ne ovat aluksi niin vakuuttitavia ja ihania..mut tapailevat siinä sivussa monia muitakin ihmisiä..oleppa varovainen kaksonen..

        näin on...jousimies ei vain pysty olemaan uskollinen...
        Sopivin ammatti naispuoliselle taitaisi olla se vanhin ammatti.
        Mikähän olisi miehelle sopiva ammatti?


      • jouskar-nainen
        oinaskonainen kirjoitti:

        näin on...jousimies ei vain pysty olemaan uskollinen...
        Sopivin ammatti naispuoliselle taitaisi olla se vanhin ammatti.
        Mikähän olisi miehelle sopiva ammatti?

        ystävä (oinas-nainen) joka sopii kuvaukseesi, joten eihän yleistetä... ;))))))


      • Nameka
        oinaskonainen kirjoitti:

        näin on...jousimies ei vain pysty olemaan uskollinen...
        Sopivin ammatti naispuoliselle taitaisi olla se vanhin ammatti.
        Mikähän olisi miehelle sopiva ammatti?

        Oinasmies, joka petti, kalamies joka petti, rapumies joka petti ja neitsytmies joka oli sitä mieltä että petän kun hänen ex-kin petti???
        Olen minäkin pettänyt.Kun mua on ensin petetty. Kosto elää ja voi hyvin... Merkki ei petä vaan ihminen. Moinen ajattelu on vaan typerä selitys, ihan kuin se olis merkin vika et on tehnyt tyhmyyksiä... "ei se oo mun syy, mä kun oon vaan sen merkkinen"... hah.


      • jouskari nainen minäki
        härkämies-75 kirjoitti:

        ei enään koskaan jouskareita...ne ovat aluksi niin vakuuttitavia ja ihania..mut tapailevat siinä sivussa monia muitakin ihmisiä..oleppa varovainen kaksonen..

        Älä yleistä.Itse Jouskarina oon takuu varma
        uskollinen kumppanille.Suhteessa olevana,en koskaan
        oo pettäny kumppania,olen todellaki luottamuksen
        arvoinen.Kaksonen on pettäjä luonnostaan.
        Suhteeni ovat päättyneet miehen pettäessä.
        Leijona,Rapu,Härkä...ei se oo merkistä kii.


      • a**
        oinaskonainen kirjoitti:

        näin on...jousimies ei vain pysty olemaan uskollinen...
        Sopivin ammatti naispuoliselle taitaisi olla se vanhin ammatti.
        Mikähän olisi miehelle sopiva ammatti?

        Just jooooo... Harmi vaan, että tuo maailman vanhin ammatti ei oikein sovi jouskarin moraaliin; vinkkinä sulle


    • lilyan

      itse jouskari naisena tuollainen käytös minulta tarkoittaisi sitä, että on edetty liian pitkälle liian nopeasti ja on alkanut ahdistaa. Yritän saada itselleni lisää tilaa ajatella ja hengittää ja välimatkaa toiseen. Silloin kannattaa antaa jousimiehen olla. Liika kysely vaan pahentaa tilannetta ja ahdistusta. Kyllä sieltä taas sitten kuuluu ja näkyy kun asiat on ok.

      Tosin, eihän sama kaava päde todellakaan kaikkiin ihmisiin.

    • sata olla että olet halunut edetä nopeamin kun tämä yksilö olisi olut valmis vaikka haluakin kunon suhten niin voi olla että tämä yksilö halua edetä hitasti sillä kanataa muistaa että jokainen jousimis on omanlaisensa yksilö joten ei voi yleistä että olenme sitä tai tättä sillä en tunne toista samankaltaista jousimiestä mitä itse olen vaikka melko lähelle joku sattaa pästä joten muista kysyä seuravaksi kun tapat oman yksilösi niin kyssy suoraan mitä hän halua ja miten hän koke parisuhten siis sen mitä sen pitä molenmille tarjota?sillä ylenssä kun kyssy suoran saa myös suoran vastauksen suran kysymyksen mutta ällä pety jos hän vasta jotain mitä et ole osanut odotta sillä meitä on monen junnan ja ossa on näitä pinalisempia ja ossa tas usko ikuisen rakkauten mutta kysy kumpan ryhmän sinun yksilösi kullu sillä siten on myösnäitä jousimiehiä joille parisuhde on katastroffin verratava asia joko uran harastuksen elämäntavan tai mailmankatsomuksenvuoksi joten selvitä tämän yksilösi arvot ennen kun katsot pelin voitetuksi tai hävityksi juri tun yksilön kohdalla sillä vain siten tiedät mistä tuo hengähdystauko jouhtu vai johtuko se vain sittä että hännellä on muita ongelmia jotka vaikuttavat myös hänen elämässän kun teistä johtuvia niin minä tuo näkisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe