Eli olen 23-vuotias miehen alku Helsingistä. "Ongelmana" minulla on se, etten ole koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. En ole oikeastaan ennen kuin nyt tuntenut seurusteluun todellista tarvetta/halua. Vaikka minulla on aina ollut tosi paljon kavereita/ystäviä, olen tuntenut vastapainoksi tarvetta viettää aikaa yksin. Viime aikoina olen vaan huomannut, etten enää nauti tiettyjen asioiden tekemisestä yksin samoin kuin ennen. Eli oikeastaan viimeisen puolen vuoden aikana olen alkanut tuntea, että haluaisin löytää jonkun mukavan tytön.
Olen oikeastaan aina ollut kaikin puolin tyytyväinen itseeni sekä ulkonäkööni ja olen saavuttanut oikeastaan kaiken, mitä olen halunnutkin. Opiskelen yliopistossa ja valmistun tässä lähi aikoina. Tykkään tosi paljon liikunnasta ja olen harrastanut/harrastan useita eri lajeja. Harrastan myös musiikin soittamista ja tykkään seurata politiikkaa. Pyrin aina olemaan ihmisiä kohtaan ystävällinen ja avulias.
Muutama kuukausi sitten rupesin oikeastaan ensimäistä kertaa elämässäni tosissani etsimään tyttöystävää. Nyt olen käynyt muutaman kerran treffeillä erittäin mukavan ja viehättävän tytön kanssa ja minusta tuntuu, että olen jo täysin ihastunut häneen.
Nyt emme ole tavanneet reilu viikkoon, koska hän on ystäviensä kanssa reissussa Lapissa. Tässä viimeisen viikon aikana minua on todella ruvennut ahdistamaan se asia, etten ole koskaan aikaisemmin seurustellut tai harrastanut seksiä. Tajusin, että kokemukseni/tietämykseni tällaisissa elämän perus asiassa on täysin olematon. Olen oikeastaan aina omasta mielestäni ollut hyvä oikeastaan kaikessa mihin olen ryhtynyt. Tunnen, etten ole oikeastaan koskaan epäonnistunut missään tärkeässä asiassa. Tosin olen kyllä tehnyt aina hirveän määrän työtä asioiden eteen, jotka olen kokenut itselleni tärkeiksi. Lähinnä tästä syystä todennäköisesti ole nyt niin ahdistunut, koska tunnen, että olen todella huono asioissa, joita nyt todellakin haluaisin.
Minua pelottaa varmaan eniten se, että mitenkä tämä tyttö reagoi tähän asiaan. Tiedän, että hänellä on ainakin yksi vakava suhde "pohjalla", joten hänen tietämyksensä ja komuksensa seurustelusta ja seksistä on ihan eri luokkaa kuin minulla.
Haluaisin saattaa kokemattomuuteni hänen tietoisuutensa mahdollisimman pian, koska se todennäköisesti helpottaisi ainakin minun ahdistusta. Minua vaan pelottaa tosi paljon mitenkä hän reagoi tähän asiaan. Että haluaako hän lähteä edes yrittämään mitään juttua ihmisen kanssa, jonka lähtökohdat seurusteluun ovat aivan erilaiset. Minä vaan todella haluaisin tutustua tähän tyttöön paremmin ja katsoa miten käy. Oikeastaan olen valmis panostamaan kaiken ajan ja valmis tekemään melkeimpä mitä vaan tämän tytön eteen, koska tunnen, että olen saavuttanut jo oikeastaan kaiken muun elämässäni tässä reilu 23-vuoden aikana, mitä tällä hetkellä haluankin.
Mitäs meinaatte, teenkö minä nyt vaan itse päässäni tästä asiasta paljon isomman ongelman, mitä se todellisuudessa on, vai voiko kokemattomuuteni tällä ikää oikeasti olla este seurustelusuhteen aloittamiselle.
Kiitos kaikille lukeneille ja hyvä kesän jatkoa!
Kokematon 23-vuotias pyytää mielipidettä
3
1761
Vastaukset
- Oikeastaan
Heh, rupesi lukiessa huvittamaan sinun OIKEASTAAN sanan käyttö, toistakymmentä kertaa esiintyi noin lyhyessä tekstissä.
No, joskus vain "oikeastaan" jää joku sana päälle. Ei kai siinä.
Mutta kuulostat vilpittömältä kaverilta, ja neuvoksi annan että ota rennosti ja rauhallisesti vain. Kunnon suhteessa voi keskustella asioista ja sitä kautta onnistuu paremmin muukin eläminen.
Ei siitä seksistä kannata huolehtia liikaa, menkää naimisiin ja harrastaa sitten vaikka vasta. Niin moni muu asia on tärkeämpää kuin se, tulet huomaamaan. - !!!
Moikka!!
tottakai suhteessa voi olla kummallakin eri lähtökohdat ja yleensä toinen on kokeneempi kuin toinen mutta hei, älä anna sen häiritä, ja nauti uudesta suhteesta. rehellisyys palkitaan. kerro sille naiselle miksi et ole suinpäin ennen suhtesiin ryhtynyt. ei neitsyydessä/poikuudessa ole mitään hävettävää!! - Jondyli
Vuosi sitten olin 23-vuotias lähes kokematon (muutama kännipano yhdenillan tuttavuuksien kanssa)nuori nainen, ja stressasin asiasta tosi paljon. Minullakaan ei ollut aiemmin ollut tarvetta/halua seurusteluun, viihdyin kavereiden kanssa ja yksin. Nuo seksikokeilut tuli tehtyä täysin mitättömien henkilöiden kanssa, jälkeen päin kadutti, onneksi ehkäisy oli sentään kunnossa.
Tapasin ihanan 30-vuotiaan miehen, jolla oli takana seitsemän vuoden avioliitto, josta oli syntynyt yksi poika. Rakastuminen oli totaalista ja yhtäkkiä yksinolo ei tuntunutkaan enää mukavalta, vaan halusin viettää aikaa yhä enemmän tämän miehen kanssa. Muutaman viikon tapailun jälkeen seksi alkoi tulla ajankohtaiseksi, mutta yritin verukkeilla viivyttää asiaa, koska pelkäsin että kun mies huomaa kokemattomuuteni, niin hän ei enää halua olla kanssani. Olin kyllä vihjaillut hänelle, että minulla ei ole ollut pitkiä suhteita, mutta silti asia jännitti. Ensimmäiset seksikerrat menivätkin aika puihin jännitykseni takia. Mies taisi ymmärtää mistä kenkä puristaa, ja oma-aloitteisesti otti asian puheeksi ja sanoi, että meillä on vaikka kuinka kauan aikaa opetella yhdessä. :) Pian aloin luottaa siihen, ettei mies naura vaikka välillä sähläsinkin. Tunnepuoli on ainakin itselleni hyvin tärkeä, ja tunteiden syventyessä vapauduin vielä enemmän. Opin että seksi on kahden kauppa, jossa ei ole vain yhtä oikeaa tapaa miellyttää toista. Sitä paitsi mieheni on myöhemmin sanonut, että hänenkin käsityksensä naisten tyydyttämisestä oli aika rajoittunut, vaikka olikin suhteessa lähes kymmenen vuotta. Minun kanssani hänen on kuulemma "täytynyt" opetella paljon uutta, sillä ihmisillä on erilaiset mieltymykset eikä kaikki jutut toimi kaikilla.
Uskon että tyttöystäväsi arvostaa sitä, että saa olla ensimmäinen seksikumppanisi ja saa opettaa sinulle juuri ne jutut joista hän itse eniten nauttii. Tsemppiä teille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648