Suomi on Pohjolan onnellisin maa,

jos minulta

kysytään!

On ruokaa, Keskusta vallassa, lääkäriin pääsee, katto pään päällä, vettä mitä juoda ja jossa uida. On talot, mökit, autot, veneet, ...

Miksi olisimme onnettomin maa Pohjolassa?

Se johtuu kyselyyn haastateltujen ihmisten puoluekannasta. He olivat ja ovat punikkeja tai persauksia! Siitä se johtuu. Kaikesta hyvästä meriitit korjaa heidän mielestään väärät puolueet ja henkilöt. Siitä johtuu heidän pessimistinen asenteensa kaikkeen ja he haistattivat pitkät valehdelleensa onnellisuus kysymyksessä, jos eivät todella ole tai olleet niin onnettomia kuin väittävät olleensa tai ovat.

Keskustajohtoisessa keskustaoikeistolaisessa sinivihreässä itsenäisessä ja valkoisessa Suomessa ei todellista köyhyyttä ole, paitsi joidenkin ressukoiden korvienvälissä!

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Käy katsomassa leipäjonoja, jos uskallat lähteä tuvan ja navetan väliä kauemmaksi. Minä olen tehnyt vähän vapaaehtoistyötä ja näen kuinka yksinhuoltajat ja lapsiperheet ovat tiukalla tällä hetkellä. Ole sinä siellä tukiesi keskellä onnellinen ja mieti ketkä maksavat sinun onnellisuutesi.

• lumetta!

Sieltä hakee leipänsä itara Iida Insinöörikin ilmaiseksi tietty!

Todellista köyhyyttä maassamme ei ole!

Itseaiheutettuja köyhyystiloja on ja paljon. Itse ovat päihteet valinneet ne raukat, jotka luulivat niiden tuovan onnea, vaikka tiesivät niiden johtavan tuhoon. Kuinka monta ohitusleikkausta kustannamme rapajuopoille vuosittain? Heidän tulonsa ei riitä elämiseen, kun juominen on maassamme tolkuttoman kallista tukien suuruuteen nähden. Eläkeläiset pelaavat eläkkeensä ja valittavat köyhyyttään. Se on sama kuin juopoilla eli itse ovat kurjuutensa aiheuttaneet ja kaikkien pitää joutua siitä maksumiehiksi. Missä on yksilöiden vastuu itsestään? Miksi viimekädessä yhteiskunnan pitää auttaa, kun jokainen saa itse päättää sitä ennen tekemisistään, joten ottakoot vastuun myös lopputuloksesta?

Leipäjonojen kadottua tilanne jatkuu normaalina. Ehkäpä oppivat juomaan tai pelaamaan sen verran vähemmän, että jokunen ropo riittää leipääkin!

• ihmistä Suomessa
        lumetta! kirjoitti:

Sieltä hakee leipänsä itara Iida Insinöörikin ilmaiseksi tietty!

Todellista köyhyyttä maassamme ei ole!

Itseaiheutettuja köyhyystiloja on ja paljon. Itse ovat päihteet valinneet ne raukat, jotka luulivat niiden tuovan onnea, vaikka tiesivät niiden johtavan tuhoon. Kuinka monta ohitusleikkausta kustannamme rapajuopoille vuosittain? Heidän tulonsa ei riitä elämiseen, kun juominen on maassamme tolkuttoman kallista tukien suuruuteen nähden. Eläkeläiset pelaavat eläkkeensä ja valittavat köyhyyttään. Se on sama kuin juopoilla eli itse ovat kurjuutensa aiheuttaneet ja kaikkien pitää joutua siitä maksumiehiksi. Missä on yksilöiden vastuu itsestään? Miksi viimekädessä yhteiskunnan pitää auttaa, kun jokainen saa itse päättää sitä ennen tekemisistään, joten ottakoot vastuun myös lopputuloksesta?

Leipäjonojen kadottua tilanne jatkuu normaalina. Ehkäpä oppivat juomaan tai pelaamaan sen verran vähemmän, että jokunen ropo riittää leipääkin!

olla väärässä?

• Käy katsomassa
        ihmistä Suomessa kirjoitti:

olla väärässä?

Toivoisin minäkin että jos uskallat sieltä kotipihaltasi lähteä niin käy katsomassa niitä "insinöörejä" siellä jonossa.Jos kävisit joskus tekemässä jotakin hyväntekeväisyyttä niitä tukiasi vastaan niin silmäsi ehkä avautuisivat.

• leipää!
        Käy katsomassa kirjoitti:

Toivoisin minäkin että jos uskallat sieltä kotipihaltasi lähteä niin käy katsomassa niitä "insinöörejä" siellä jonossa.Jos kävisit joskus tekemässä jotakin hyväntekeväisyyttä niitä tukiasi vastaan niin silmäsi ehkä avautuisivat.

Ei kiitos! En mene katsomaan, sillä potkin helposti vätyksiä muutenkin perseelle ja siellä niitä riittää!

Kuinkakohan moni leipäjonolaisista on siellä itseaiheutettujen ongelmien takia?

Pienen pieni osa leipäjonolaisista on ns. kunnon ihmisiä ja siksi, että ne tuet tai pieni palkka EI TODELLA riitä elämiseen.

• TOSIKERTOMUKSEN

tästä ihanasta Suomesta. Se on vain niin kamala,
      että sitä ei julkaista. Täällä tapahtuu pimeitä
      asioita. Ne pidetään tiukasti salassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3360
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      33
      1524
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32