Hei! Minkä kokoinen terraario on jo liian iso kunkkuboalle? olisiko se tyyliin 10000L Liian iso? vai onko se vain parempi mitä isompi?
Kunkun terra
6
658
Vastaukset
että liian isoa terraa on olemassakaan :) mitä isompi sen parempi :)
Nii mä vähä meinasinki, mut ajattelin ny varmistukseks kysyy. :) ku sit ku saan boani, niin kun se on tarpeeks iso, niin meillä on 12000L terra valmiina varastossa :)
- king SNAKE
mimmuskaaa kirjoitti:
Nii mä vähä meinasinki, mut ajattelin ny varmistukseks kysyy. :) ku sit ku saan boani, niin kun se on tarpeeks iso, niin meillä on 12000L terra valmiina varastossa :)
http://matelijat.org/kuningasboa/hoito-ohjeet/ .. laita ison terran sisään aluksi pieni terra joka on kaksi kertaa boan mittainen ja neljä korkea, liity herppi.nettiin ja tuu juttelemaan lemmikistäsi sinne, saat osaavaa neuvoa hetkessä... ;)
- oiekasti 12000L?
mimmuskaaa kirjoitti:
sehän on mieletön:)
oiekasti 12000L? kirjoitti:
sehän on mieletön:)
Tarkoitan.. :) ellei jopa hiukan suurempikin :D
- Nigritus
mimmuskaaa kirjoitti:
Tarkoitan.. :) ellei jopa hiukan suurempikin :D
Noin hyvän kokoista terraa en todellakaan tuhlaisi millekään kunkkuboalle, kun tilaa olisi näköjään tiikeripytonillekin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566