Häämatkalle KapVerdeen ,suositelkaa!

nata

No niin antakaas palaa!

Kehukaas Kap Verdeä ja oikeen kovasti,sillä suunnittelemme sinne häämatkaa ensi talveksi.

Mitäs aktiviteettia löytyy auringonpalvojille,jotka tykkää uida,snorklata,syödä ja juoda hyvin,sekä liikkua luonnossa.

Kannattaako ottaa hotelli,jossa all inclusive(joka meillä ainakin egyptissä osottautui loistavaksi valinnaksi!!)vai hotsku aamukahvilla?tai kenties puolihoidolla?

Minkälainen on hintataso?
Osallistuitteko retkille?
Onko talvikuukausina (joulu-tammi)lämmintä vai pitääkö pakata villapusero uikkareiden tilalle?
Mitä itse suosittelet esim.hotelliksi?

Toivon positiivisia ja rehellisiä vastauksia.

kaikenlaiset "turistit ja venäläiset on vallanneet paikan" tai "saimme kaikki vatsataudin"-jutut voi jättää väliin,sillä niitä kuulee valitettavan usein täällä suomi24:lla,kun kohdetietoja kysellään.

Toki aina joku herkkä sen vatsataudinkin saa ja niitä venakkoja on ihan joka maailman kolkassa,mutta ihan turhaan niitä mainita joka keskustelussa.Sehän ei ole asian ydin,vaan ne erilaiset näkemykset ja kokemukset.

Matka on sinäänsä meille tärkeä,että ilman lapsia emme ole 15-vuoteen kahdestaan reissanneet missään ulkomailla ja nyt olisi tästäkin kiva saada 10.pisteen kokemus!

Kiitos=)

2

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerron vaan.. :)

Suosittelen ainakin retkiä, ne ovat opettavaisia (ainakin ne joissa me kävimme)
      Snorklaus on hyvä idea, vesi on todella puhtaan näköistä.
      Luontoa sinne ei ehkä kannata mennä katsomaan.
      Odjo´d Aqua osottautui ihan ''okei'' hotelliksi, en tiedä muista hotelleista.

• nata

Kovin nihkeästi on vastausten "tulva" alkanut,en sinäänsä odottanutkaan mitään tunkua,mutta luulisi KapVerdessä matkanneiden keskuudessa joku olevan,joka meille haluaisi paikkaa kehua.

Joka tapauksessa matkan olemme jo varanneet ja innolla odotamme talven tuloa,että reissuun pääsemme.

Paljon on ollut netissä kuitenkin linkkejä,missä on ollut kuvia ja jonkinlaisia metkakertomuksiakin luettavana,mutta jos joku tänne vielä innostuu kirjoittelemaan,otan sen kiitollisuudella vastaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe