No niin antakaas palaa!
Kehukaas Kap Verdeä ja oikeen kovasti,sillä suunnittelemme sinne häämatkaa ensi talveksi.
Mitäs aktiviteettia löytyy auringonpalvojille,jotka tykkää uida,snorklata,syödä ja juoda hyvin,sekä liikkua luonnossa.
Kannattaako ottaa hotelli,jossa all inclusive(joka meillä ainakin egyptissä osottautui loistavaksi valinnaksi!!)vai hotsku aamukahvilla?tai kenties puolihoidolla?
Minkälainen on hintataso?
Osallistuitteko retkille?
Onko talvikuukausina (joulu-tammi)lämmintä vai pitääkö pakata villapusero uikkareiden tilalle?
Mitä itse suosittelet esim.hotelliksi?
Toivon positiivisia ja rehellisiä vastauksia.
kaikenlaiset "turistit ja venäläiset on vallanneet paikan" tai "saimme kaikki vatsataudin"-jutut voi jättää väliin,sillä niitä kuulee valitettavan usein täällä suomi24:lla,kun kohdetietoja kysellään.
Toki aina joku herkkä sen vatsataudinkin saa ja niitä venakkoja on ihan joka maailman kolkassa,mutta ihan turhaan niitä mainita joka keskustelussa.Sehän ei ole asian ydin,vaan ne erilaiset näkemykset ja kokemukset.
Matka on sinäänsä meille tärkeä,että ilman lapsia emme ole 15-vuoteen kahdestaan reissanneet missään ulkomailla ja nyt olisi tästäkin kiva saada 10.pisteen kokemus!
Kiitos=)
Häämatkalle KapVerdeen ,suositelkaa!
2
1519
Vastaukset
- Kerron vaan.. :)
Suosittelen ainakin retkiä, ne ovat opettavaisia (ainakin ne joissa me kävimme)
Snorklaus on hyvä idea, vesi on todella puhtaan näköistä.
Luontoa sinne ei ehkä kannata mennä katsomaan.
Odjo´d Aqua osottautui ihan ''okei'' hotelliksi, en tiedä muista hotelleista. - nata
Kovin nihkeästi on vastausten "tulva" alkanut,en sinäänsä odottanutkaan mitään tunkua,mutta luulisi KapVerdessä matkanneiden keskuudessa joku olevan,joka meille haluaisi paikkaa kehua.
Joka tapauksessa matkan olemme jo varanneet ja innolla odotamme talven tuloa,että reissuun pääsemme.
Paljon on ollut netissä kuitenkin linkkejä,missä on ollut kuvia ja jonkinlaisia metkakertomuksiakin luettavana,mutta jos joku tänne vielä innostuu kirjoittelemaan,otan sen kiitollisuudella vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892