Hei
Monen miehen fantasia on nähdä vaimonsa pilluun liukuvan vieraan miehen kalu. Se on fakta asia. Eipä yllätys että myös minun. Samaa mieltä ei ollut vaimo joka on myös fakta ja ei yllätys sekään.
Aikani jankutettua asiasta että "olispa hienoa nähdä kun joku vieras mies panisi sinua" vaimo viimein suostui ja ainoastaan siitä syystä että hän on sidottuna kiinni ja kasvojen edessä on huivi jonka läpi on hyvä hengittää ja koko päätä ei siis tunnista. Hän on kontillaan jonkin pehmeän päällä koska pitää kun pannaan takaapäin. kädet on kiinni ja ei pääse mitenkään liikkumaan minnekkään. Silloin on paras olo saa olla pantavana je ei voi asialle mitään ja ei tule syyllistä ns huonon ihmisen oloa kun on kiinni ja miehet vain panevat. No niin monen vuoden haave ja jankutus tuntui olevan viimein voitto ja minä hekumallisen hyvilläni. Vaimo on hiukka alta 50 v ja pitää kyllä kun panen häntä. Paikka oli siis auto talli jossa harjoiteltiinkin monesti ja vaimo pitää siitä ja on ihan halukas vau!
Viimein löytyi mies joka oli sentelemänni kaikinpuolin ja olipa se kalukin hieman omaani suurempi joten hyvä niin. Niitä 20cm miehiä ei muuten ole varmaan suomessa tai ainakaan ei fiksusti käytäytyviä huom.
Viimein päivät sopi ja mies tuli ja vaimo kiinni talliin ja mies ei siis nähnyt vaimoani kuin ainoastaan siinä asennossa. Oli hemmetin kiihottavaa kun vieras tuli suihkusta ja käveltiin atlliin ja peppu siellä vaimo oli odottamassa. Olin vaseliinannut vaimon pillun ja perseen hyvin huolellisesti pohjia myöden että varmasti luistaa leikit.Vieras oli tanassa ja minä kamera valmiina ja siitä vaan pilluun vierasta patukkaa ja voi että miten oli kiihottavaa! vaimo voihki ja mies pani ja minulla seisoi kuin mikäkin. Minun oli pakko keskeyttää miehen pano ja panna vaimoa anukseen ja eipä ollut montaa vetoa kun sperma oli sisässä ja eikun mies jatkoi. Mies sai myös fistata vaimoa joka oli helpompaa kuin ikinä sillä pillu oli todella avoin.
Leikit onnistui hyvin ja vaimo on heti valmis uusintaan ja vierasta miestä ei halua vapaana vaan ainoastaa näin sidottuna ja se sopii minulle!
Sidottu vaimo antoi
20
8492
Vastaukset
- 50+ nainen
oikein, harmi ettei mulla ole miestä, haluaisin olla sun vaimosi "housuissa"..
- teppo
oliskos sulla autotalli
- nainen 50+
teppo kirjoitti:
oliskos sulla autotalli
ei ole, eikä aviomiestä, harmi.....
- kuitenkin
nainen 50+ kirjoitti:
ei ole, eikä aviomiestä, harmi.....
kyllä se miehen saanti voitaisiin järjestää vaikka sun makkarissakin, mistäspäin oletkaan? Kyselee 43-vuotias kolli
- alkuperänen
kuitenkin kirjoitti:
kyllä se miehen saanti voitaisiin järjestää vaikka sun makkarissakin, mistäspäin oletkaan? Kyselee 43-vuotias kolli
Keuruulta. Kiva jos kiinnostaa. Voisin viedä makkariin putkisänkyn johon saa paremmin kiinni ku laverisänkyyn. Autotallissa on höyläpenkki. Tarvii hakee vinniltä päätyhetekka. Miten sulle matkojen ja ajan puolesta järjestyy? Tairan mennä kertoo vaimolle sekin oottaa ny ku on makuu päässy.
- Jokioisilta!!!
alkuperänen kirjoitti:
Keuruulta. Kiva jos kiinnostaa. Voisin viedä makkariin putkisänkyn johon saa paremmin kiinni ku laverisänkyyn. Autotallissa on höyläpenkki. Tarvii hakee vinniltä päätyhetekka. Miten sulle matkojen ja ajan puolesta järjestyy? Tairan mennä kertoo vaimolle sekin oottaa ny ku on makuu päässy.
Minä voisin ens viikolla lähtee ku alkaa loma jos sulle passaa???. Oon Jokioisilta ja eronnu. Kaljakaveri olis kiinnostunu varmaan kans. On semmone hissukka poikamies, panokokemukset pieniä. Ilmottele tällä palstalla vaikka ens. Saat sitten puh. numeron jos sopii tulla.
Tulla vaimoosi he he. Tässä oikein huumorin suoni aukes odotuksessa. - teillekin
alkuperänen kirjoitti:
Tere!
Olen samanverran Etelään Tampereelta kuin Keuruu on pohjoiseen, tulee hiukan liianpitkä "kahvi" reissu. Sääli, olisi ollut kiva päästä työstämään sidottua vaimoasi ja nauttimaan hetekan nitinästä. - Anonyymi
kuitenkin kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
kuitenkin kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sielläpä hyvinkin olet ja otat spedeltä poskeen ja pyllistät. Buaahaa buahahahhaa
- Anonyymi00029
Miten on pääsisikö panamaan sinua? olen vanhempi mies etelä suomesta.
- Anonyymi
Hei , olen 52 v nainen , minulla ja miehellä ei on aina välillä seksileikkejä ja muuta joskus rajuakin . Eräänä iltana otimme viiniä ja paukkuja on mieheni sanoi , nyt sidotaan sinut pano sänkyyn . Meillä on panokone ja siihen ostettu sänky niin kuin gynegolookilla , sinne päin siinä sai sidottua kädet ja jalat ja jalat sai leviälle ja ylös . Kysyin että , mitä sinä kelloa vilkuilee , hän siihen en kato muuten vain . Hän riisui minut ja vei sänkyyn sitoi kiinni , peitti silmät , laittoi jalat erittäin leviälle ja ylös koukkuun . Minun pilluni oli kuin tarjottimella . Mieheni ajoi pilluni posliiniksi , nuoli ja sormetti , kävi välillä suutelemassa minua ja sanoi , kohta saat yllätyksen . Ovikello soi ja mieheni meni avaamaan , kuulin kuinka sieltä tuli porukkaa sisään , kuului sulatusta ja vaatteiden lajinsa . Kunta oli ympärilläni ihmisiä , varmaan miehiä , joku suuteli minua ja joku oli tissien kimpussa ja joku nuoli pilluani . Sitten työnnettiin kulli suuhuni ja naitiin sinne . Olin niin kiihkoissani nuolemisesta että , sain orgasmin ja sitten oli kulli pillussani ja joku alkoi naimaan kovaa . Ainakin joku lopetti niin uusi kulli oli pillussani , aina välillä jouduin imemään kullia . Naimisešta sain taas valtavan orgasmin ja sitten tuotiin joku tärisevä laite klitorikselle ja samaan aikaan joku nussi minua , sain järisyttävän orgun , tärisin ja meni taju luultavasti vähäksi aikaa , olisin pomppinut kuin sätky akka jos en olisi ollut sidottu . Sitten laitettiin pilluuni jotain ainetta ja joku alkoi työntämään hirveän isoa mulkkua pilluuni , pikku hiljaa ja väkisten kulli painettiin pilluuni , tuntui kuin pilluni halkeaisi , mutta minua nussittiin sillä hirveällä mulkulla ja kauan . Sitten se vedettiin pois ja tuli hiljaista . Kuului taas vaatteiden kahinaa ja ovi kävi . Sitten irroitettin side silmiltä ja siinä oli mieheni , hän päästi minut irti ja talutti olkkariin , kaatoi tuhdin paukun ja kysyi mitä pidit yllätyksestä , sanoin muuten kyllä , mutta se viimeinen mulkku oli liikaa , mieheni vain hymyili ja sanoi se oli musta kyrpä , katsoin suu auki ja sanoin , miten sillä oli noin iso , sehän meinasi halkaista minut . Mieheni kysyi haluatko joskus kokea se uudelleen . No olihan se kiihottavaa mutta kivuliasta , mutta saa se tulla , mutta liukkaria pitää olla paljon . Myöhemmin paljastui että , se olikin musta strapon , kyllä mieheni sai nussia sillä minua , mutta vain harvoin .
- Anonyymi
Taas tämä trollin paska sekoilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä trollin paska sekoilee
No pyydä äitiis vaihtaa vaippas.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V8n0Y0
- Anonyymi
Juteltiin netin keskustelu palstalla seksistä sidottuna. Tavattiin kaupungilla kahvilla ja käytiin keilaamassa. Miehet tuntuivat kivoilta. Varattiin lomaviikolle paritalo Lapista. Meille toinen pääty ja miehille toinen. Tuloiltana mieheni sitoi minut sovitusti telineeseen. Olimme tuoneet sen mukanamme. Se antoi mahdollisuuden pyörittää sidottuna olevaa eri asentoihin ja yhdynnän eri aukoihin irroittamatta siteitä. Olin avuttomana silmät peitettynä ja kuulosuojaimet päässä. Nussiminen alkoi ilman lopetusta. Alussa yritin esiintyä. Lopulta en enää jaksanut. Huusin vain orgasmista toiseen.
Vaikka miehet oli kivoja emme olleet ottaneet huomioon heidän mahdollisesti mukanaan tuomiaan kavereita. Tosin emmehän olleet sitä kieltäneetkään kun joukkopanosta oli kysymys. Miehelleni olin antanut ohjeeksi olla puuttumatta miesten tekemiseen ellei ihan terveys ollut vaarassa. Ei siis mitään panojen maksimi määrään. En ollut arvannut sen talon päädyssä olleen pakun merkitystä. Tai en ollut halunnut ajatella sitä. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N5m8B6
- Anonyymi
Sidottuna ja mieheni katsellessa suostun kimppoihin. Mieheni tilasi jostakin mahkaisen kattoon kiinitettävän keinun, siinä voi olla rentona selällään ja jalat sidottuna haralleen. N. 43 v.
- Anonyymi00027
Viime kesä otettiin kesäloman aloitukseksi vähän viinaksia vaimoni Päivin 48 v kanssa. Puhe kääntyi seksiin ja kysyin Päiviltä mitä tuumaiset jos harrastettaisiin taas vaikka sitä että sitoisin sinut ja tämä kaverimme Eki tulisi mukaan olethan sinä hänet nähnyt alastikkin ja hän sinut kun pelattiin räsypokkaa ja kiinnitin silloin huomioni kuinka sinä tuijotti hänen kulliaan kun se velttonakin oli aika iso . Päivi katsoi minua ja sanoi meinaatko että hänkin naisi minua , nyökkäsin Päivi vähän siinä näköjään mietti tohtisko ja myöntyi kysyi vaan milloin , sanoin huomenna hän tulis . Päivi en ainakaan selvinpäin anna sitoa itseäni niin että joku toinenkin naisi minua , no ei onhan tuota juomista riittää vaikkaa useammallekin, siinä oli Päiville vihjaus mitä tulee tapahtumaan mutta hän ei huomannut. Kun seurqavq päivä koitti ja iltapäivä lauantai niin Päivi oli vähän jännittynyt mutta kun otti rohkaisua niin kohta oli innoissaan , kun kello tuli niinpaljon että piti aloittaa ja kävin aukaisemassa takaoven josta kaverini tulisi . Sidoin Päivin silmät ja vein makuuhuoneeseen sidoin hänet sänkyyn jalat kunnolla levällään ja paksumpi tyyny pyllynalle myös kädet sidoin leviälle kun olin sitonut Eki kurkkasi ovelta ja hänellä oli ne kaksi muutakin miestä mukana joista olimme sopineet . Menin heidän kanssaan olohuoneeseen kaadoin paukut ja kehoitin heti riissutumaan ettei Päivin tarvi odottaa , juotuaan kaverit menivät makuuhuoneeseen joku meni nuolemaan pillua ja joku nännejä . Kohta Päivi oli kullia vailla ja kolmas oli rankannut kullinsa pystyyn ja oli ensimmäinen nussija , kyllä Päivi voihki kiimassa kun kaveri pani kovaa ja sai orgasmin aika nopeasti ja tämä kaverikin muutamanminuutin naiguaan ruiskutti spermmqnsa Päivin pilluun . Seuraava nussija oli Eki hän olikin oikein nussija nai tosi kauan ja Päivi mölysi kun sai orgasmin ja tärisi , kun Ekikin laukaisi spermansa pilluun oli kolmannen kaverin vuoro kun hän työnsi kullinsa Päivin pilluun niin näki kuinka Päivi oli ihmeissään mutta ei sanonut mitään , kun kolmannet spermat olivat pillussa niin oli minun vuoroni minulla seisoi tosi kovana oli kiihottavaa katsoa kun Päiviä nussi joku muu , kun minä meni Päivin päälle niin nyt hän jo kysyi miten te jaksatte monta kertaa onko joitain muitakin , kun työntelin kullia pilluun Päivi hiljeni ja nautti naimisesta kun sitten minäkin laukaisin spermani sisään ja nousin ja menin olohuoneeseen jossa kaverit istuivat ja jaeki sanoi mitähän Päivi sanoo kun näkee meidät , katsotaan menen nyt päästämään hänet siteistä . Avasin siteet ja otin liinan pois kun hän nousi siitä tyynyltä niin pillusta lorahti aikamoinen määrä spermaa lakanoille . Menimme olohuoneeseen kun Päivi huomasi kolme alastonta miestä istumassa niin olihan se hämmästys ja kysyi tekö kaikki kävitte äsken makuuhuoneessa ja kaverit nyökkäilivät ja hymyilivät Päiville joku sanoi niin taisi käydä. Päivi ei kauaa ihmetellyt vaan änki itsensä antamani lasin kanssa sohvalle Ekin ja toisen kaverin väliin . Päivi sanoi olihan tuo aikamoinen yllätys jo sängyssä kun minua naitiin neljästi ihmettelin miten nämä kaksi kestävät niin kauan . Iltaan siinä kului ja Päivi kun oli humalassa hän halusi lisää kullia ja aina välillä joku kävi häntä naimassa ja sama jatkui seuraavanakin päivänä . Kaverit olivat kaikki myöskin heinäkuun kesälomalla ja ei ollut mitään kiirettä niin päätettiin lähteä yhdessä Tallinnaan viikoksi ja Päivi oli koko reissun ajan kaikkien nainen ja saikin kyllä kullia ihan tarpeeksi ja senkin jälkeen olemme jatkaneet kun kerran Päivi haluaa tulla useammanmiehen pantavaksi.
- Anonyymi00028
Joskus meillä on sidontajuttuja, erityisesti jäi mieleen kun sidoin rouvan ruokapyötään ja hetken päästä paukatin ulko-ovea kuin joku olisi tullut ja supisin kuin oltasiin kerkustetu. Mielikuvitus kaveri hiplasi ja nuoli rouvan pillua, mikä oli tosi märkä, lopuksi nain isohkolla dildolla rouvalle orgun ja "kolmas" pyörä hävisi yöhön. Minunkin teki mieli naida rouvaa ja nainkin. Päästin narut irti ja aluksi hän ei tiennyt mikä oli totta ja ei, hetkisen päästä olleen hyvä kokemus.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474