Apua, ennen digiaikaa näkyi Eurosportilta Ranskan ympäriajo ilmaiseksi eli vielä viime kesänä. Mistä saan helpoiten näkyviin ympäriajon? Se on nähkääs jokakesäinen Ranskan kulttuurimatka. Isä ja poika Selin ovat Suomen parhaat selostajat.
Paikkakunta on Oulu ja kaapeli-TV.
Ranskan ympäriajo
6
2206
Vastaukset
- Enrique83
Yksinkertaisuudessaan hankit kaapelikortin kaapeliyhtiöltäsi (2,50€/kk) ja johan rupeaa Eurosport näkymään. Niin on ainakin meillä.
- oululainen kans
Kaapelilla voit vielä nähdä Eurosportin - siis ilman boksia.
Taitavat ne Selinit olla veljeksiä!- oululainen kans
Juu kyllä Selinit ovat isä ja poika. Hyviä selostajia molemmat.
- kempeleestä
ranskan ympäriajo näkyy, kun sammutat digiboksin ja haet telkkarista kanavan meillä kempeleesssä se on kolme.
- täältä
Kukin valitsee selostajat miakunsa mukaan. Minä en kestä suomalaisten asiantuntemattomuutta. David ja kumppanit miellyttävät, mutta asiaan...
http://www.cyclingfans.com/ on yksi lähde ja sieltä oikeasta framesta erilaisia mahdollisuuksia. Tänään Tansakan kuva ja Eurosportin ääni yhdistettynä.
Frame näyttää tänään seuraavalta, sieltä klikkailet.
Live video streaming:
cyclingfans.com TDF player 1
(combines Sputnik video and Eurosport UK audio)
cyclingfans.com TDF player 2
(combines tiny Eurosport video and Eurosport UK audio)
(no live stream expected today)
Sputnik
Justin.tv
(Eurosport UK)
Justin.tv
(jtvsports2)
(Eurosport)
Justin.tv
(German)
(15:00 CET (9am U.S. Eastern))
Muitakin mahdollisuuksia löytyy - Magnum
Moikka. Äsken oli kärjessä kaveri, jolla oli papua hauiksissa. Ex triahlon? Tietääkä kukaan, mihin numeroon lähetetään kysymykset selostajille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078