Onko kenelläkään kokemusta kalojen ostamisesta netistä, suomalaisista kaupoista?
Tuntuu niin hassulta...miten ne oikein pakataan/lähetetään? Onko ihan toimivaa touhua?
Kaloja netistä?
10
675
Vastaukset
- -Rihma-
Olen kuullut lähinnä positiivisia juttuja kalojen lähetyksestä. Kun kalat pakataan oikein, ne kestävät matkustamista jopa vuorokausia.
Pakkauksissahan ne tulevat Suomeenkin tuolta etelänmmailta. :)- olisikos
jotain suositeltavaa ja hyväksi havaittua paikkaa, mistä kaloja kannattaisi ostaa?
Ei taida hinnat kaupan hinnoista kuitenkaan juuri erota? - fish KING
olisikos kirjoitti:
jotain suositeltavaa ja hyväksi havaittua paikkaa, mistä kaloja kannattaisi ostaa?
Ei taida hinnat kaupan hinnoista kuitenkaan juuri erota?... netti käteen ja KVG ! ;)
- .........................
Alkoi minuakin kiinnostaa kun lähimpään eläinkauppaan on paljon matkaa niin ei hirveen usein pääse kaloja ostamaan kun ei autoakaan ole. Eli mistä kaloja voi tilata?
- evita.r
viherkala on kuulemma halpa , toimiva ja kaloja vahingoittamaton kauppa josta voi tilata kaloja. valikoimakin aika laaja. itse saan akvaarion helmikuussa :) sellasen 200 litrasen johon tulee tetroja, viiripyrstöjä, miljoona kaloja , monneja ja kulta kala :-)
- Et semmosta
Mitä jos tutustuisit ensin veden kemiaan ja kalojen vaatimuksiin ENNEN ku hommaat koko akvaarion! Nyt jo tuntuu olevan aika hakusessa toi sun suunnitelmas:( Lue,lue ja lue.,ennen ku tulee ongelmia. Kannattaa tutustuu tähän --> http://www.aqua-web.fi/
- Voi pyrstö
Taisit melekosen sopan keitältää :( kalojen suhteen.
- _-_
Miljoonakala on kovan veden kala ja kultakalalle akvaariosi on liian pieni ja sekin tarvitsee lajikavereita.
- suurisuu kultakala
ja kultakala popsii pienemmät kalat
- QWSWER
Käsittääkseni kaloja ei voi enää tilata netistä, ainakaan matkahuollon kuljetuksella, Evira kielsi eläinkuljetukset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5562095Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841986Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244