Mites muut

jellonat?

Onko leijonille tyypillistä suunnaton rakkaus eläimiin? Itse ainakin huomannut kaikissa tuntemissani leijonissa (itseni mukaan lukien) ko. piirteen aika voimakkaana.

7

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkään kisuista

Ainakin erityisesti varsinkin kissaeläimiin.Mutta yleisestikin olen hyvin eläinrakas.

• Lionman35

Kissat on jees!

• on...

Eläin-rakas olen...pienestä asti on ollut ..kissoja ..koiria..marsuja ..kanija ..heppoja hoideltu..lintuja ..kaloja..oh.hoii..!
      ja haaveena maalle muutto:)

• vierailija

... voisin ottaa jokasen löytöeläimen itelleni ja pitää hyvää huolta, ei niittenkään tarvis tuolla kadulla kuljeksia ja etsiä jotain mitätöntä ruokaa sen takia että omistajat on jättäny hunningolle tms. raukat joutuu kärsimään siitä. rääkkääjät on sanonko mistä.

• bascha

Itse olen pienestä pitäen tottunut kissoihin.Kissanpentuihin, emä kissoihin sekä kolleihin. Olen siis kasvanut ympäristössä, jossa on ollut jatkuvasti kissoja. Itselläni oli aiemmin norjanmetsäkissa, aivan ihastuttava yksilö, kaneista, hevosista, koirista, oravista ym.nisäkkäistä pidän ja yleensä eläimistä. Eli taitaa pitää paikkansa se, että rakastaako leijonat eläimiä. Onhan leijonakin eläin- miksei omaansa rakastaisi?

• huomannut

Ja eläimet on yleensä ihan hulluna leijoniin. :)

Mutta tunnen kyllä niitäkin Leijonia, jotka ei pahemmin eläimistä välitä.

• puolestani voin

sanoa, että leijonanaisena olen suunnattoman eläinrakas ja tunnen hirvittävää vihaa ja surua aina, kun luen lehdistä eläinrääkkäystapauksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      55
      2747
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      98
      2396
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1721
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      54
      1250
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      284
      1165
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1114
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      20
      1002
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      72
      964
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      23
      875
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      55
      803
    Aihe