Olen tehnyt oman php ja mySQL:lä toimivan scripin mutta siihen tuppasi tulemaan virhe(olen vasta nobo näiden asioiden kanssa) tällänen se virhe oli:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'www.jouluserver.com/phpmyadmin/index.php?lang=fi-utf-8&token=a59b87e0482235d5f8fefcb15e58a718' (2) in /home/fames/www/conn.php on line 6
Database is unavaiable. Please try again later.
Vaikka tuon mySQL sivu pitäisi olla toimiva mikä avuksi??
Apua!
alker
1
373
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Annat MySQL palvelimen osoitteen (host) väärin. phpMyAdmin on tarkoitettu käyttäjien pääsyyn hallinnoimaan tietokantoja, scripti tarvitsee pelkän palvelimen osoitteen. Se [palvelimen osoite] selviää usein palveluntarjoajan antamista ohjeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161