Aloin vasta harjoittelemaan tekemään kotisivuja ilman kehyksiä ja nyt minulla on päällekkäin kolme diviä, (yläbanneri, keskiosa, alabanneri). Millä tavalla saa linkitettyä keskiosaan html-tiedostoja? Vai toimiiko se linkitys edes samalla tavalla kuin jos olisi käytössä kehykset? Tarkoitus olisi siis saada alabannerin linkeistä aukeamaan linkit keskelle...
Aloittelijalle apua
4
446
Vastaukset
- keksa
framet käsitellään niin kuin ne olisivat jokainen oma selainikkunansa.
divit ovat kaikki samalla sivulla ja linkit avautuvat koko ivun päälle- aloittelijalainen
Arvelinkin, että asia on niin, koska yritin etsiä monesta paikasta vastausta enkä löytänyt. Eli esim. yläbannereiden kuvian jne. kannattaa olla siis niin pieniä tiedostokooltaan ettei sivun latautumista huomaa? Mutta jos haluaa esim. vieraskirjan siihen keskelle, joka pitää kuitenkin linkittää ulkopuoliselta sivustolta, niin kannattaako sitten käyttää iframea?
- kova sana
aloittelijalainen kirjoitti:
Arvelinkin, että asia on niin, koska yritin etsiä monesta paikasta vastausta enkä löytänyt. Eli esim. yläbannereiden kuvian jne. kannattaa olla siis niin pieniä tiedostokooltaan ettei sivun latautumista huomaa? Mutta jos haluaa esim. vieraskirjan siihen keskelle, joka pitää kuitenkin linkittää ulkopuoliselta sivustolta, niin kannattaako sitten käyttää iframea?
Kokeile iframea
- aloittelijalainen
kova sana kirjoitti:
Kokeile iframea
Kiitoksia avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182