elikkäs mikä siinä takaapäin-asennossa niin ihanaa on? kun kaikki sitä kehuvat, itse en ole vielä päässyt koittamaan, mutta mikä siitä tekee niin ihanan, jos nyt katsotaan asiaa naisen näkökulmasta :)
takaapäin?
14
12329
Vastaukset
- minäkään
en myöskään ymmärrä, oikeestaan en pahemmin edes tykkää. siinä kun tulee niitä kuuluisia pillupieruja.. :D
- Keskustellut naisten kanssa
Miehen näkökulmasta pillu on tiukempi. Nainen taas tuntee isomman.
Ei haitta vaikka on läski, saa pohjaan. - isokul
Keskustellut naisten kanssa kirjoitti:
Miehen näkökulmasta pillu on tiukempi. Nainen taas tuntee isomman.
Ei haitta vaikka on läski, saa pohjaan.kulli menee pohjaan edestäkin tule kokeileen mul on 27 senttinen ja naisen pillu on vain noin 15 senttiä
- takaapäin laitetaan.
Nautin itse eniten kun makaan mahallani, tyyny lantion alla. Pylly siis hiukan pystyssä. Ja mies kyykyssä ylläni. Tässä asennossa, pilluun pantaessa penis painaa hiukan kivuliaasti munasarrjoihin. Ja pyllypanossa penis painaa enemmän alas eli pilluun päin ja näin saa paremman nautinnon.
Jos pyllistän miehelleni tavallisesti ja mies siitä pukkii siis kumpaan reikään vaan, ei se oikee tunnu miltään. Pyllynposkeni tylee siis eteen. ei saa penistä tarpeeks syvälle.
jos taas nostan toisen polven sivuvistoon ylös ja kumarrun sitten eteenpäin ja mieheni pukkii. näin penis tuntuu enemmän tuottaen kunnon nautintoa.
mutta jos miehen penis on alle 15 senttiä niin kannattaa vaihtaa se pois. jos hyvää seksiä haluaa. - ???
Mun mies ei koskaan ole oikein halunnut panna takaapäin, en tiedä miksi...joten en tiedä miltä se tuntuu. Olen koittanu ehdottaa sitä miehelleni, mutta hän haluaa vaan olla päällä.
- 15cm
mun vaimo haluaa tätä takaapäin asentoa usein.sitä en tiijä miksi!se todella nauttii siitä ja liikuttlee itseää minun salkoa pitkin ja pääsee huipennukseen usein miten.
- n84....
Onhan se ihanaa kun saa olla kontallaan, ja mies jyystää takaapäin välillä hitaasti, kiusoitellen, välillä pysähtyen pillun suulle, ja lopulta panee rajusti. Kulli vaan tuntuu silloin niin hyvältä!
- Jorma.Kovanen
...katsoa samalla telkkaria. Ja mies voi laskee pyllys päälle ristikkolehden.
- siitä
että pääset halutessas konttaamaan karkuun :D
- kotapoika
siitä kirjoitti:
että pääset halutessas konttaamaan karkuun :D
aika "raaka"teko kontata karkuun just ku toinen on ihan täpinöissään,,,
vai kääntysitkö kattoon ku lasti lentää lakanoille ,,,
- sinä tiedä
tietysti NAINTI ,MIEHEN SIEMENSYÖKSY SEÄ NAISEN NAUTINTO,HUUTO JA JOSKUS KUMIN KÄRY TOSI ON.
- tuntuu
niin hyvälle kun mies pääsee työntymään syvälle
- Pohjaan asti
Takaapäin pantaessa kalu tuntuu todella syvällä, siinä varmaan yksi syy miksi se tuntuu niin taivaalliselle. Itse pidän myös siitä kun saan selkääni notkistelemalla erilaisia kulmia siihen miten kalu tulee sisälle. Jollakin tavalla se on myös rietas asento, olla siinä kontallaan toisen "astuttavana". Kaikista näistä ja monista muistakin syistä se on aivan mahtavaa.
- badhabit
mielettömän ihanaa, kalu tuntuu isommalta, menee syvemmälle. römpsä tuntuu miehestä tiukemmalta ja se orgasmi... siitä vois nauttia vaikka kuin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi533738Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo603398Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473197Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643010100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es532591Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362172Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522139Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601992- 491902
- 491677