Missä Paypalista löytyy tuo tiliote,mistä löytyisi tuo 4 numeroinen luku tuohon "Link and confirmation your debit or credit card" kohtaan?
Mitä näihin kohtiin tulee?
Are you going on a vacation?
If you would like to prevent your email from filling up while you are gone, simply put the date you will be back in the field below.
You will not accumulate earnings
from your referrals while on vacation
tyhjä kirjoitus paikka)(use the format MM/DD/YYYY)
Current payment method: PayPal
Payment account ID:
Paypal ja klikkailuohjelmat
joku81
2
276
Vastaukset
"Missä Paypalista löytyy tuo tiliote,mistä löytyisi tuo 4 numeroinen luku tuohon "Link and confirmation your debit or credit card" kohtaan? "
Se luku löytyy luotto- tai maksukortin tiliotteelta. Sinne ilmestyy pieni veloitus, jonka selite alkaa sanoin "1234PAYPAL-- ...". Kirjoitat siitä nuo 4 numeroa PayPalin lomakkeelle, niin se varmistaa, että olet kortin omistaja.- joku81
Mitä tuon jälkeen tehdään kun on laittanut sen 4 numeroisen luvun ja se on varnmistanut oikean henkilön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078953
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656580Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345511Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665093- 553551
- 503385
- 513152
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926