otsikossa huumoria
Onko Oivan uskottavuus säilynyt?
43
932
Vastaukset
- !!!
Kukaan ei voi menettää mitään sellaista, jota hänellä ei ole koskaan ollutkaan.
- Uusi-Ukki
mitä taas päästelet, Oiva on Fiksuinpia Kepulaisia tällää palstalla. Jos nyt Kepua kannattavaa ihmistä voi yleensäkään pitää viisaana. Oiva on kuitenkin aatteensa, ja Annelinsa vanki, johon vankilaan hän on vapaaehtoisesti itsensä politikoinut.
Oivalla onkin nyt ongelma, miten saataisiin tuo Venäjän Puutulliasia Sälytettyä Demareiden syyksi, kyllähän nämä Kepulit sen jotenkin sumlivat, vai mitä Oiva.???? - oivahärkönen
Uusi-Ukki kirjoitti:
mitä taas päästelet, Oiva on Fiksuinpia Kepulaisia tällää palstalla. Jos nyt Kepua kannattavaa ihmistä voi yleensäkään pitää viisaana. Oiva on kuitenkin aatteensa, ja Annelinsa vanki, johon vankilaan hän on vapaaehtoisesti itsensä politikoinut.
Oivalla onkin nyt ongelma, miten saataisiin tuo Venäjän Puutulliasia Sälytettyä Demareiden syyksi, kyllähän nämä Kepulit sen jotenkin sumlivat, vai mitä Oiva.????... puhuttu. Varmaan venäläiset keksivät ajatuksen jo Lipposen aikana. Lipponenhan oli hyvin jäykkäniskanen Venäjälle päin. Länteen hän kyllä jaksoi kumarrella ja kun iso mies liikkuu köyryssä, niin se huomattiin. Onneksi Anneli paljasti hänen juonensa ja sai tiputettua hänet vallasta vaaleissa-93.
Onko yritykseni sälyttää puutullikin sossujen syyksi onnistunut, Ukki? - ...
oivahärkönen kirjoitti:
... puhuttu. Varmaan venäläiset keksivät ajatuksen jo Lipposen aikana. Lipponenhan oli hyvin jäykkäniskanen Venäjälle päin. Länteen hän kyllä jaksoi kumarrella ja kun iso mies liikkuu köyryssä, niin se huomattiin. Onneksi Anneli paljasti hänen juonensa ja sai tiputettua hänet vallasta vaaleissa-93.
Onko yritykseni sälyttää puutullikin sossujen syyksi onnistunut, Ukki?otsikossa analyysi
- oivahärkönen
... piikki saitin sossuterroristien, joksi minä näitä käniä, ernestoja, ironcurtaineja ja kapeja nimitän, kun minä asiatiedoilla asetan heidän mälähdyksensä kyseenalaiseksi.
- ...
oivahärkönen kirjoitti:
... piikki saitin sossuterroristien, joksi minä näitä käniä, ernestoja, ironcurtaineja ja kapeja nimitän, kun minä asiatiedoilla asetan heidän mälähdyksensä kyseenalaiseksi.
Sinä luulet.
- Niin aina
oivahärkönen kirjoitti:
... puhuttu. Varmaan venäläiset keksivät ajatuksen jo Lipposen aikana. Lipponenhan oli hyvin jäykkäniskanen Venäjälle päin. Länteen hän kyllä jaksoi kumarrella ja kun iso mies liikkuu köyryssä, niin se huomattiin. Onneksi Anneli paljasti hänen juonensa ja sai tiputettua hänet vallasta vaaleissa-93.
Onko yritykseni sälyttää puutullikin sossujen syyksi onnistunut, Ukki?Onneksi Vanhanen nyt ripeästi hoitaa puutulliasiankin kuntoon, kun Anneli hoiti Lipposen kuutamolle jo viisi vuotta sitten, jolla ajatuksella jaksta itseäsi kiihottaa.
- sanoisi ainakin kapi
oivahärkönen kirjoitti:
ja oikeassa olisi, kuten on ollut oikeassa kaikessa kepusta puhumassaan. Kyllä sen sinäkin tiedät, mutta ei ole kanttia tunnustaa.
- puusilmäinen
Uusi-Ukki kirjoitti:
Oivalla onkin nyt ongelma, miten saataisiin tuo Venäjän Puutulliasia Sälytettyä Demareiden syyksi, kyllähän nämä Kepulit sen jotenkin sumlivat, vai mitä Oiva.????Oiva on samanlainen yksisilmäinen omaan aatteeseensa uskova puusilmä kuin ovat Mielipidepankki, Kapi, Uusi-Ukki ym. Mielipidepankki taitaa olla se kaiken sokein maailman todellisuudelle, onhan mies mainostanut punakapinan tavoitteena olleen ultrademokratian. Siihen sentään Ukkikaan ei usko, vai mitä???
- Pikkupossu4
puusilmäinen kirjoitti:
Oiva on samanlainen yksisilmäinen omaan aatteeseensa uskova puusilmä kuin ovat Mielipidepankki, Kapi, Uusi-Ukki ym. Mielipidepankki taitaa olla se kaiken sokein maailman todellisuudelle, onhan mies mainostanut punakapinan tavoitteena olleen ultrademokratian. Siihen sentään Ukkikaan ei usko, vai mitä???
Mihin kategoriaan jäbä kuuluu?
Entä Matti Lehtonen?
Entä sinä? - aatteen vanki
Uusi-Ukki kirjoitti:
Oivalla onkin nyt ongelma, miten saataisiin tuo Venäjän Puutulliasia Sälytettyä Demareiden syyksi, kyllähän nämä Kepulit sen jotenkin sumlivat, vai mitä Oiva.????Hieno kirjoitus
Kirjoittanut: Vanha demari 1.7.2008 klo 14.03
Eläköön sosialismi!
Toveri Uusi-Ukki kirjoittaa loisteliaasti toisesta vallankumouksen uljaasta soturista toveri Jompesta. Sosialismissa meillä on oleva upea tulevaisuus ilman kepulaisten ökyisäntien örveltämistä ja kapitalistien viuhuvaa ruoskaa selässämme.
Mielipiteenvapaus muuttuu positiiviseksi, jolloin kuka tahansa saa kirjoittaa mitä tahansa proletariaattia ylistävää. Silloin eivät kepulaiset enää herjaavia ja vääräoppisia kirjoituksiaan kirjoittele elleivät halua joutua uudelleenkoulutuslaitoksiin elleivät jo sitten ole siellä. Tässä uljaassa maailmassa vallitsee ihana yksimielisyys kuten Neuvostoliitossa taannoin. Vaaleissa äänestysprosentti kohosi lähelle sataa ja kaikki äänestivät samaa ehdokasta - positiivista vapautta parhaimmillaan.
Kapitalistisissa taantumuksellisissa yhteiskunnissa vallitsee negatiivinen vapaus, jolloin kansalaiset saavat itse päättää mitä tekevät tai kirjoittavat. Siksi nämä yhteiskunnat ovat riitaisia ja työläisille kolkkoja paikkoja. Toveri Jomppekaan ei saa julistaa sosialismin ilosanomaa joutumatta jatkuvasti näiden negatiivisen vapauden sokaisemien kepulaisten hyökkäysten kohteeksi. Tämä Suomen yhteiskunta on negatiivisuudessaan alkeellinen verrattuna ultrademokratia Pohjois-Koreaan, jossa positiivisen vapauden teoreettinen malli on viety pitkälle käytännössä.
On kolmaskin vapauden muoto, absoluuttinen vapaus, jolloin yksilö voi itse valita haluaako toimia positiivisen vai negatiivisen vapauden mukaan. Meillä muutosta toivovilla tovereilla on vallankumouksessa erinomainen mahdollisuus toteuttaa absoluuttista vapautta koko Suomen kansan puolesta muuttamalla kansalaisten vapaus negatiivisesta positiiviseksi!
Lopuksi haluan vielä erikseen kiittää toveri Uusi-Ukkia hänen hurmoksellisesta suhtautumisestaan toveri Jomppeen ja aatteeseemme. Vallankumous tarvitsee hänen kaltaisiaan, kun heitä on tarpeeksi voi ihana unelmamme muuttua todeksi!!! - puusilmä...
Pikkupossu4 kirjoitti:
Mihin kategoriaan jäbä kuuluu?
Entä Matti Lehtonen?
Entä sinä?Oivan puusilmä on vaan kepunvihreä kun Mielipidepankin ja kumppaneiden puusilmä on punainen.
Jabaa ja Matti Lehtosta en tunne
Itse olen puupää oivahärkönen kirjoitti:
Oiva Härkönen on virkaheitto opistoinssi. Ei sellaisella kertakaikkiaan voi olla uskottavuutta. Tekniikan alalla fiksut opiskelevat diplomi-insinööreiksi ja diplomi-insinööreillä on mm. kokonaisuuden hahmotuskykyä sekä laajakatseisuutta.
Nämä opistoinssit ovat tekniikan suorittavaa porrasta ja yksisilmäisiä Oiva Härkösen tapaan.Känä kirjoitti:
Oiva Härkönen on virkaheitto opistoinssi. Ei sellaisella kertakaikkiaan voi olla uskottavuutta. Tekniikan alalla fiksut opiskelevat diplomi-insinööreiksi ja diplomi-insinööreillä on mm. kokonaisuuden hahmotuskykyä sekä laajakatseisuutta.
Nämä opistoinssit ovat tekniikan suorittavaa porrasta ja yksisilmäisiä Oiva Härkösen tapaan.Jatkoksi vielä edelliseen: Oiva-ressukan kirjoitustaitokaan ei ole kummoinen. Katsokaa vaikka tuota Oivan kirjoitusta tässä. Lauseissa ei ole oikein mitään:
"Luulen olevani jonkinlainen piikki saitin sossuterroristien"
:)))- Risto ja Timo
oivahärkönen kirjoitti:
Luuletko vielä pääseväsi palstaakin valvomaan?
- paraskin sa
Känä kirjoitti:
Nämä opistoinssit ovat tekniikan suorittavaa porrasta ja yksisilmäisiä Oiva Härkösen tapaan.noja! Hoh hoh hoo, kun Kakkosen renki paukuttaa suutaan!
- Hoh hoh hoo
Känä kirjoitti:
Jatkoksi vielä edelliseen: Oiva-ressukan kirjoitustaitokaan ei ole kummoinen. Katsokaa vaikka tuota Oivan kirjoitusta tässä. Lauseissa ei ole oikein mitään:
:)))Paljastuit ja sinut on tunnistettu!
- minultakin
puusilmä... kirjoitti:
Oivan puusilmä on vaan kepunvihreä kun Mielipidepankin ja kumppaneiden puusilmä on punainen.
Jabaa ja Matti Lehtosta en tunne
Itse olen puupääEikö kenenkään silmässä ole ruiskukan sinisyyttä, jota haluaisit arvostella?
- oivahärkönen
Känä kirjoitti:
Jatkoksi vielä edelliseen: Oiva-ressukan kirjoitustaitokaan ei ole kummoinen. Katsokaa vaikka tuota Oivan kirjoitusta tässä. Lauseissa ei ole oikein mitään:
:)))... lauseenmuodostamisestakin virheen. Todella tosta kyseisestä lauseesta puuttu yksi sana. Pitäisi olla: ... piikki saitin sossuterroristien persauksissa.
Sinun pitäisi muutenkin keksiä parempaa: nimität minua virkaheitoksi opisto-insinööriksi. En suinkaan ollut virkaheitto, vaan pääsin kunniakkaasti eläkkeelle ja palvelin niin korkeissa tehtävissä, että siihen eivät monet diploomi-insinöörit pystyneet, ja alaisinani oli useita diploomi-isinöörejä. - Hospotipomiloi
oivahärkönen kirjoitti:
... lauseenmuodostamisestakin virheen. Todella tosta kyseisestä lauseesta puuttu yksi sana. Pitäisi olla: ... piikki saitin sossuterroristien persauksissa.
Sinun pitäisi muutenkin keksiä parempaa: nimität minua virkaheitoksi opisto-insinööriksi. En suinkaan ollut virkaheitto, vaan pääsin kunniakkaasti eläkkeelle ja palvelin niin korkeissa tehtävissä, että siihen eivät monet diploomi-insinöörit pystyneet, ja alaisinani oli useita diploomi-isinöörejä.Sinullahan alkaa olla kapimaisia piirteitä, kun alat kertoilla elämätarinaasi.
Kertoile laveamminkin, tarkastelen sitten, onko tarinasi yhtä vaiherikas kuin Kapilla? - esiintyy
minultakin kirjoitti:
Eikö kenenkään silmässä ole ruiskukan sinisyyttä, jota haluaisit arvostella?
......
oivahärkönen kirjoitti:
... lauseenmuodostamisestakin virheen. Todella tosta kyseisestä lauseesta puuttu yksi sana. Pitäisi olla: ... piikki saitin sossuterroristien persauksissa.
Sinun pitäisi muutenkin keksiä parempaa: nimität minua virkaheitoksi opisto-insinööriksi. En suinkaan ollut virkaheitto, vaan pääsin kunniakkaasti eläkkeelle ja palvelin niin korkeissa tehtävissä, että siihen eivät monet diploomi-insinöörit pystyneet, ja alaisinani oli useita diploomi-isinöörejä.Kyllähän sitä tällä palstalla ollaan kovaa poikaa ja esitetään jopa "melkein diplomi-insinööriä". Kas kun et saman tien kirjoittanut olleesi jonkun aikaa Kiinan keisarinakin... ;)
Sellaista se on virkaheiton opistoinssin eläke-elo.- kyllä me nyt
Känä kirjoitti:
Kyllähän sitä tällä palstalla ollaan kovaa poikaa ja esitetään jopa "melkein diplomi-insinööriä". Kas kun et saman tien kirjoittanut olleesi jonkun aikaa Kiinan keisarinakin... ;)
Sellaista se on virkaheiton opistoinssin eläke-elo.jo ymmärrämme, että SINÄ olet Tiploomiinsinsinööri.
Tosin tyhmin koskaan näkemäni mutta haitanneeko tuo mittään? - 69-asento
oivahärkönen kirjoitti:
Onko yritykseni sälyttää puutullikin sossujen syyksi onnistunut, Ukki?Jossain taisit mainita rakastamasi Annelin pääministeriuran kestäneen 63 päivää?
Kesti se pidempään, 68 päivää, jos ei lasketa mukaan sitä päivää, jolloin hän erosi.
Eikä kukaan kepusta asettunut häntä tukemaan, hylkäsivät kuin vanhan tiskirätin.
Ei sellainen ole voinut säilyä, mitä ei koskaan ole ollutkaan (näinhän joku jo aiemmin mainitsi).
Oiva on kepu-uskovainen, joka näplää neliapila-rukousnauhaansa ja hokee ikiaikaisia keputotuuksia.
Tuollaista ihmistä ei tosielämä kosketa. Kunnon jengi-ihmisen tavoin hän puolustaa kepu-liiveillä varustettujen toimintaa, olivat ne mitä hyvänsä.
Kepu-uskovaisen kohtalona on jatkuva taantuminen. Kehitys nimittäin vaatisi, että uusien tilanteiden ja uusien tosiasioiden edessä omaa toimintaa ja periaatteita pitäisi muuttaa (vanha tiedeyhteisön perusprinsiippi). Kepu-uskovainen ei voi muuttaa mitään, koska jo ammoin toiminta on todettu hyväksi. Salassa tehtävä puolirikollinen toiminta tosin on sallittua, koska rehellistä naamaa tarvitsee näyttää vain julkisuudessa.- Well, well, well!
Kylläpä annattelet hyvin! Toisaalta helppoa, kun tarvitsee vain puhua totta, Oivaalla on paljon vaikeampaa. Mutta nautittavan taitavasti sen teet! Applauses!
Well, well, well! kirjoitti:
Kylläpä annattelet hyvin! Toisaalta helppoa, kun tarvitsee vain puhua totta, Oivaalla on paljon vaikeampaa. Mutta nautittavan taitavasti sen teet! Applauses!
Sydämestään sitä näppis laulaa:))
- lattajalka on
levittänyt suunnattoman sivistyksensä kansan arvioitavaksi.
Eiköhän nyt olisi viisasta ottaa lattajalka pois ratikkakiskolta, ettei enempää litisty ja tarkastella hetki omaa tuotantoasi kriittisin silmin.
Mitähän kehitystä sieltä avautuukaan silmiemme eteen? Ei yhtään mitään.
Vain lisääntyvää kaunaisuutta ja henkilöön käyvää vittuilua.
Eiköhän sinunkin ole aika kirjoittaa koko surkea elämäntarinasi surkuhupaisan kapin tyyliin. lattajalka on kirjoitti:
levittänyt suunnattoman sivistyksensä kansan arvioitavaksi.
Eiköhän nyt olisi viisasta ottaa lattajalka pois ratikkakiskolta, ettei enempää litisty ja tarkastella hetki omaa tuotantoasi kriittisin silmin.
Mitähän kehitystä sieltä avautuukaan silmiemme eteen? Ei yhtään mitään.
Vain lisääntyvää kaunaisuutta ja henkilöön käyvää vittuilua.
Eiköhän sinunkin ole aika kirjoittaa koko surkea elämäntarinasi surkuhupaisan kapin tyyliin.Vastaan herjaukseesi kuitenkin asiallisesti.
Suomen Turku paloi 1827. Venäläiset päättivät tehdä Helsingistä Suomalaisen provinssin Pääkaupungin, koska merellinen matka Pietarista Helsinkiin oli lyhyempi. Muitakin syitä toki oli.
Helsingissä on mainio raitiovaunu-kattavuus, ja sitä kehitetään koko ajan. Suomen Turku hylkäsi Raitiovaunut 1970-luvun alussa. Voidaan siis sanoa, että turkulainen äänestäjänä ja päättäjänä on erittäin tyhmä.
Keskustalaisuutta sinänsä ei erityisesti yhdistetä turkulaisuuteen, vaikka yhteläisyyksiä on paljon. Joku sellainen mieletön pään hakkaaminen Helsingin graniittiin yhdistää vilunkiturkulaiset vilunkikepulaisiin.
- Vanhasen!
Vanhasen uskottavuus meni vaalirahaselitysten myöstä!
- Sossut kieroilee
Vanahnen itse kai asian parhaiten tietää ja VAnhanen on sanonut, ettei hänen uskotavutensa kärsinyt.
Vanhanen on kaikkien aikojen suosituin pääministeri, muista se. - Ahaaaaa
Sossut kieroilee kirjoitti:
Vanahnen itse kai asian parhaiten tietää ja VAnhanen on sanonut, ettei hänen uskotavutensa kärsinyt.
Vanhanen on kaikkien aikojen suosituin pääministeri, muista se.Vanhasesta liikkuu hyvin paljon enemmän muita adjektiiveja kuin "suosituin"...
Miksei se todista asiaansa kunnallisvaalien yhteydessä järjestettävällä eduskuntavaalilla?
Vanhanen ITSE uskoo olevansa suosituin, siinä on
rankka ero kansan mielipiteeseen! - oivahärkönen
... vaalirahajupakasta kärsinyt lainkaan. Päinvastoin, hänhän oli suurten puolueiden puheenjohtajjista, jolla ei ollut mitään virhettä vaalirahailmoituksessaan. Muuta virhettä ei vaaliraha-asioissa olekaan, sillä vaalirahaa saa antaa kuka hyvänsä kelle hyvänsä ehdokkaalle.
- ei kärsinyt?
oivahärkönen kirjoitti:
... vaalirahajupakasta kärsinyt lainkaan. Päinvastoin, hänhän oli suurten puolueiden puheenjohtajjista, jolla ei ollut mitään virhettä vaalirahailmoituksessaan. Muuta virhettä ei vaaliraha-asioissa olekaan, sillä vaalirahaa saa antaa kuka hyvänsä kelle hyvänsä ehdokkaalle.
Mutta gallupeissa ihmiset sanovat muuta?
- -------------
oivahärkönen kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1537977
- Hihihihihiiii
Sossut kieroilee kirjoitti:
Vanhanen on kaikkien aikojen suosituin pääministeri, muista se.Surkimus.
- ihmislaji
Oiva on rehellinen keskustalainen, joka on aidosti sitä mieltä, mitä on eikä kieroile eikä selittele, mitä nyt Annelista ja Lipposesta vähäsen.
Rehellisenä keskustalaisena Oiva on uhanalainen laji, jota pitäisi tälläkin saitilla suojella eikä ivailla.- oivahärkönen
... julistaneet Keeskustan kuolevaksi kansanliikkeeksi. Mutta miten on käynyt, viime vaaleissakin se pääsi suurimmaksi puolueeksi. Sossujen tilanne on taas uhkaava.
- -----------
oivahärkönen kirjoitti:
... julistaneet Keeskustan kuolevaksi kansanliikkeeksi. Mutta miten on käynyt, viime vaaleissakin se pääsi suurimmaksi puolueeksi. Sossujen tilanne on taas uhkaava.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/keskustan-kannatus-on-laskenut-edelleen(119975).ece
- Leuka väpätti Japella...
oivahärkönen kirjoitti:
Nekö, joiden viimeisenä vaali-iltana Jarmo Korhonen uhosi puolueen saavan 25:n äänisaaliin ja alkoi sitten itkeä, kun tulos oli täysi katastrofi?
oivahärkönen kirjoitti:
Jälleen virkaheitto opistoinssi kertoo hiukan muunneltua totuutta. Totuus on se, että KEPU on hävinnyt Matti Vanhasen ollessa puheenjohtajana kaikki vaalit. Näin kävi myös viime eduskuntavaaleissa. KEPU menetti kannatustaan, vaikka säilyi täpärästi eduskunnan suurimpana puolueena.
Syksyn kunnallisvaaleissakin KEPUlle on tulossa rökäletappio.
Kokoomus sen sijaan on tulevaisuuden puolue. Kokoomus on koko ajan lisännyt kannatustaan.
Demareissakin on nyt uusi puheenjohtaja. Jutta Urpilaisella on kaikki edellytykset nostaa puolueen kannatusta samaan tapaan kuin Jyrki Katainen on tehnyt Kokoomuksessa.
Kokoomusta ja demareita johtavat nuoret. KEPU sen sijaan on puheenjohtajaansa myöten auringonlaskun puolue.- aseman!
Känä kirjoitti:
Jälleen virkaheitto opistoinssi kertoo hiukan muunneltua totuutta. Totuus on se, että KEPU on hävinnyt Matti Vanhasen ollessa puheenjohtajana kaikki vaalit. Näin kävi myös viime eduskuntavaaleissa. KEPU menetti kannatustaan, vaikka säilyi täpärästi eduskunnan suurimpana puolueena.
Syksyn kunnallisvaaleissakin KEPUlle on tulossa rökäletappio.
Kokoomus sen sijaan on tulevaisuuden puolue. Kokoomus on koko ajan lisännyt kannatustaan.
Demareissakin on nyt uusi puheenjohtaja. Jutta Urpilaisella on kaikki edellytykset nostaa puolueen kannatusta samaan tapaan kuin Jyrki Katainen on tehnyt Kokoomuksessa.
Kokoomusta ja demareita johtavat nuoret. KEPU sen sijaan on puheenjohtajaansa myöten auringonlaskun puolue.Enemmän hallitus puolueista hävisi SDP, kun putosi Kokoomuksenkin taakse!
Keskusta hävisi vähän, mutta voitti sen tärkeimmän eli suurimman puolueen aseman ja nousi poodiumin korkeimmalle korokkeelle!
Hävisi, mutta voitti kuitenkin!
- Wiljami----
...poliittinen vesimeloni: vihreä päältä mutta neukkulan punaista löllöä sisältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti652236- 2292230
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191404Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49978- 89976
- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889