härkämies on mysteeri

rapuneitokainen

Tässä teille kaikille, jotka ihmettelette kun härkämies on niin mysteeri teille. Tänään nimittäin koitin tuosta jtn selkoa saada, vaikka aika heikoksi jäikin tavoite :D

Olen tätä härkämiestä nähnyt tuossa 3kk sitten kerran yhdessä synttärijuhlissa ja sen jälkeen noin parin viikon päästä kävimme kahvilla ja leffassa. Tämän jälkeen oli 2kk tauko kun hänellä oli paljon kiireitä ja bänditreenejä, jotka veivät paljon aikaa.

Itse jo ajattelin ettei tästä mtn enää kuulu, vaikka siis omalla tavallan minulla oli vahva tunne että kyllä hän haluaa nähdä ja tutustua. Nyt olemmekin nähneet tässä kahvin merkeissä kolme kertaa tämän kolmen viikon sisällä eli kerran viikossa. Osalla kerroista minä olen häntä pyytänyt kahville ja välillä hän.

Hän kyllä vaikuttaa seurassani hyvin huomaavaiselta ja herrasmieheltä ja kiinnostuneelta että haluaa nähdä, mutta silti taas toisaalta niin mysteeri ettei hänestä yksinkertaisesti ota mtn selvää.

Sanoinkin hänelle huvittuneena että onpa outoa kun olemme nyt nähneet tässä muutaman kerran kun miettii muutamaa viikkoa taaksepäin. Tämä härkämies alkoi itsekin hieman hymyilemään ja naureskelemaan ja tajusi itsekin mitä tarkoitin. Sanoinki hänelle suoraan että ollut ihan outo kun en ole osannut ottaa mtn selvää, että haluaako hän nähdä vai ei. Ja härkämies ilmeisesti tajusi tämän paremmin kuin hyvin, sillä hän naureskellen tokaisikin heti että tietää että on aina hiukan mysteeri :D

Sanoin jtn että on joo ollut ja siihen hän heti korjasi etteikö ole muka enää ja suoraan lisäsin että: "no oot aina kyllä" :D Härkä alkoi nauraa ja hiljeni hetkeksi ja alkoi hymyillen miettimään hetken. Sitten hän tokaisi jtsp: "hmm ehkä mä en enää kauaa et katotaan tos synttäreillä". Kun siis viikon päästä pidän 18v synttärit johon hän tulossa, niin ilmeisesti tämä jotenkin avaa härän ajatuksia :D

Tästä tuli sellainen fiilis, että tämä härkämies tietää että on mysteeri ja omalla tavallaan haluaaki sitä olla, ja tämä varmasti monen muunki kohdalla. Lähtiessäni hän halasi minua ja sanoi soittavansa pian, muttei ole pariin tuntiin mtn kuulunu. Että ilmeisesti mysteeri vielä viikon ajan :p

Ja tänään myöskin tajusin että ilmeisesti tämä härkämies haluaa tosiaan tutustua hitaasti ja "testailee" toista. Sillä ohitsemme meni jokin hevarijätkä ja hän kysyä tokaisi suunnilleen näin: "lähtisitkö mun kanssa kahville jos olisin ton näkönen?" ja sit kun tuli tatuoinnut puheeks: "tykkäisitkö jos mulla olis tatuointi?" ja sit kun jotku pojat pelaili jtn maksullista peliä niin kysyi jälleen että: "lähtisitkö mun kanssa kahville jos olisin tossa pelailees?". Naurahdinki että mitä tää oikee on, et mitä oikee kyselet :D Vastaski siihen vaan naureskellen et "testailen vaan". Et aika selväksi sekin tuli sitten :p

Tässä teille, jotka mietitte härkämiehen outoa käytöstä, sillä tämä härkämies juuri tunnusti tietävänsä että on mysteeri ja selkeästi minua testaili :D ja tietty samanlaisia kokemuksia mukava kuulla lisää :p

2

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana Mysteeri

      Olen ollut 4 vuotta Härkämiehen kanssa naimississa ja voin sanoa että selkoa saa kunhan uskaltaa!! Yhtäkään näistä ihanista päivistä en ole katunut. Härkämiestä ei niin vain kesytetä, se onkin tarkkaa tunteiden ja sielujen tulkintaa. Kuvailit paljon omia odotuksiasi, mutta odotukset kannattaa unohtaa ainakin tyypillisempien härkämiesten kanssa, he kun eivät ole samaa maata muiden merkkien miesten kanssa. Kun pääset härkämiehen lähelle (siis hän päästää sinut) tulet näkemään pienen osan sitä tunteikasta ja hurmaavaa ihmistä jota Härkämies on. Härkämies voi parhaimmillaan olla todellakin ihana mysteeri.

      • Nimetön

        Olen ollut 12 vuotta härkämiehen kanssa yhdessä
        ja vasta naimisiin menimme..
        Härkä haluaa jääräpäisen naisen rinnalleen..
        Itse en olisi alkanut seurustelemaan, jos en olisi päättänyt olla luja tahtoinen..
        Mieheni nimittäin oli kaiket illat kamujen kanssa, 2kk kestin sitä etten nähnyt häntä..
        Sitten päätin että joko minä tai kamut..
        Hän valitsi minut.Ja tässä sitä edelleen ollaan..
        Kysyin miksi mieheni alkoi minun kanssa seurustelemaan, hän kertoi että olin aurinkoinen, oma itseni ja hassu nainen. Hän kaipaa hulluttelua, vaikka kotona viihtyy..aina jotain jännää pitää olla..
        Ole siis aurinkoinen, energinen ja puoleensa vetävä nainen, anna hänen kehrätä sinua, älä anna heti periksi, anna miehen juosta perässäsi!!!
        Minä tein niin ja kesytin mieheni :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe