Suuseksiä miehelle kun on menkat?

jokuvaanhoh

Annatteko suuseksiä miehelle kun on menkat? Minua se ainakin harmittaa kun ei saa, se olisi tosi mahtava ja tulis paljon parempi fiilis :)

Tiedän että moni varmaan harrasta tavallista seksiä vaikka on menkat, mutta naiseni ei suostu :/

20

9489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Se on kuule aika ankeaa toi seksi menkkojen aikaan. Kuka mies nyt silloin haluaa nuolla naista niin en mäkään viitsi nuolla miestä. Pieni tauko tekee hyvää ja sen jälkeen tuntuu taas tosi hyvältä :)

• minäkään

En anna ihan periaatteesta. Jos miehelleni kelpaisi seksi kuukautisten aikana, voisin antaakin. Mutta koska hän ei halua minua silloin -> tunnen itseni jotenkin likaiseksi ja epähaluttavaksi-> halut katoavat-> en minäkään halua häntä.

• mfp

ei anna muutkaan. Ei kerta kaikkiaan kiinnosta, kun on kipeä ja turvoksissa ja haluaisi vaan haleja ja lähella oloa. Miks mä sua alkaisin silloin palveleen kun itselläkin on paska olla. Älä ole itsekäs.

• Itsestää selvää

En ole tullut koskaan edes ajatelleeksi, etten ottaisi kaverilta suihin menkkojen aikana. Minusta se on osoitus hyvänäpidosta. Ei ne menkat kenenkään vika ole. En vaan halua itse silloin yhdyntää, mutta ymmärrän miehiä. Silloin vasta saakin hyväilyjä, kun on ollut heillekin hyvä.

• MFP
        Itsestää selvää kirjoitti:

En ole tullut koskaan edes ajatelleeksi, etten ottaisi kaverilta suihin menkkojen aikana. Minusta se on osoitus hyvänäpidosta. Ei ne menkat kenenkään vika ole. En vaan halua itse silloin yhdyntää, mutta ymmärrän miehiä. Silloin vasta saakin hyväilyjä, kun on ollut heillekin hyvä.

Palveluksessanne herra. Minä en ime jos ei kiinnosta seksi itseäkään, kuulostaa lähinnä säälittävältä miehen palvelemiselta. Taidat olla perinteinen hellan ääressä viihtyvä miestäsi palveleva säälitys.

• Niclas
        MFP kirjoitti:

Palveluksessanne herra. Minä en ime jos ei kiinnosta seksi itseäkään, kuulostaa lähinnä säälittävältä miehen palvelemiselta. Taidat olla perinteinen hellan ääressä viihtyvä miestäsi palveleva säälitys.

Nainen voi, ja viisas nainen käyttää seksiä välineenä jotta saa mitä haluaa... Ja mies tekee seksin taklia mitä vaan... Omassa suhteessani homma on kokeiltu monella eri tavalla... ollaan huomattu että jos nainen haluaa pelkkää läheisyyttä ja huolenpitoa niin se ei kertakaikkia onnistu jos ei miestä tyydytä... itse pysyn hyvin etäisenä jos tiedän että nainen ei seksiä halua... jos menisin lähelle niin mua alkaisi haluttaa ja pilaisin koko jutun... tyytyväisenä taas hyvin mielelläni hoivaan naista vaikka koko päivän... joten naisella on 2 vaihtoehtoa.. olla koko päivän ilman miestään tai hyväillä miestä 10 minuuttia ja saada koko loppupäivä hoivaavan miehen... jokainen nainen voi valita kumman haluaa...

• Onnistuu

Jep, annan suuseksiä. Ja myös naidaan alku ja loppu vuotopäivinä. Halut on kovat jus kuukautisten aikaan. Suuseksin anto helpottaa muakin, vaikken ite saakkaan.

• foah

se sua helpottaa? Itse syön särkylääkettä vähintään kolmevuorokautta, 4-6 tabua/vrk kun olen niin pirun kipeä. Yritä nyt siinä sitten tuolle idiootille selittää, että ei kuule vois vähempää kiinnostaa. Tehän voisitte laittaa sille yhteystietoja tänne palstalle, niin se sais uuden oman pikku suikkiksen. Mulle riitti.

• kjaskaj
        foah kirjoitti:

se sua helpottaa? Itse syön särkylääkettä vähintään kolmevuorokautta, 4-6 tabua/vrk kun olen niin pirun kipeä. Yritä nyt siinä sitten tuolle idiootille selittää, että ei kuule vois vähempää kiinnostaa. Tehän voisitte laittaa sille yhteystietoja tänne palstalle, niin se sais uuden oman pikku suikkiksen. Mulle riitti.

Kaikille menkat ei oo mikään maailmanloppu, jos ei satu olemaan kipuja/turvotusta yms! Itse elän aivan normaalia elämää menkkojen aikana. Seksiä harrastan jos siltä tuntuu ja mies on suostuvainen, pyyhe pyllyn alle ja menoks, tai sitten suihkussa esim. Miksei myös miehelle suuseksiä jos sen saa myöhemmin korkojen kanssa takasin ;) kyllä sitä normaalissa suhteessa molemmat sekä antaa että saa, muttei niitä kertoja nyt tarvii laskea.

• ...
        kjaskaj kirjoitti:

Kaikille menkat ei oo mikään maailmanloppu, jos ei satu olemaan kipuja/turvotusta yms! Itse elän aivan normaalia elämää menkkojen aikana. Seksiä harrastan jos siltä tuntuu ja mies on suostuvainen, pyyhe pyllyn alle ja menoks, tai sitten suihkussa esim. Miksei myös miehelle suuseksiä jos sen saa myöhemmin korkojen kanssa takasin ;) kyllä sitä normaalissa suhteessa molemmat sekä antaa että saa, muttei niitä kertoja nyt tarvii laskea.

Ei kai niitä kertoja tosiaankaan tarvi laskea, mutta miksi naisen pitäisi AINA antaa kun mies haluaa. Ei mieskään anna aina kun mä haluan.

• ole siitä kulunut
        ... kirjoitti:

Ei kai niitä kertoja tosiaankaan tarvi laskea, mutta miksi naisen pitäisi AINA antaa kun mies haluaa. Ei mieskään anna aina kun mä haluan.

En ole kovin monesti seksistä kieltäytynyt, mutta eipä ole sen takia riitojakaan tullut.
        Kuullostaa vähän vallankäytön muodolta. Jollet anna, en minäkään ja siitä se lähtee.

• seoon
        kjaskaj kirjoitti:

En todellakaan tarkoita että pitää jokainen kerta kun on menkat anna mitään, ja ei tarvi jos on kauhea olo. Pärjään ilmankin, mutta ei voi kieltäytyä että olisi joskus mukavaa. Meillä on jo tosi hyvä seksielämä ja ei ole oikeastaan mitään muuta kun tuo joka voisi vielä parentaa sitä mun puolesta.

Mutta en voi kuvitella että jokulla ois joka menkkaviikko näitä kipuja, ja joka päivä sen aikana vuoden ympäri.

Siksi ois mukavaa jos muakin hemmotteltaisi JOSKUS (edes 1 kerta vuodessa), kun sillekin annan kaiken merkeissä hemmottelu melkein päivittäin (koskettelu, autan siivoamisessa, ruoanlaittossa yksin tai yhdessä, hieronta kaikki sen "hyville paikoille" ja läheisyyttä.

Mutta täällä mä nyt oon ja hän on melkein myymässä meidän talo ainoastaan koska sanoin että olisi joskus kiva saada. Ja olimme jo puhuneet siitä ettei hän tarvitsisi nielasta, ettei edes semmosta.

(Tämä keskustelu ei todellakaan ollut mitään "vaadin suuseksiä!" keskustelu, vaan olin utelias muiden mielipiteistä tässä asiassa). Jostain hän oli myös saanut semmonen käsitys etten olisi tyytyväinen meidän seksiin, mutta olen jo tosi tyytyväinen ja voihan sitä aina parantaa vaikka on jo hyvä mun mielestä, vai oonko ihan väärässä?

Lisäksi olin lähes kokematon kun häntä tapasin (hänella on ~15v kokemusta), siksi tietysti yritän ehdottaa mun elämän naiselle jos ehkä onnistuisi, kuku muuasta mä muka kysyisin?? Ja jos ei onnistuisi niin ei haittaisi. Mutta ainahan voi jotain ehdottaa jos haluu mahdollisimman paljon nauttia, minusta ois tyhmää jos ei voi olla avoin.

• MFP
        seoon kirjoitti:

En todellakaan tarkoita että pitää jokainen kerta kun on menkat anna mitään, ja ei tarvi jos on kauhea olo. Pärjään ilmankin, mutta ei voi kieltäytyä että olisi joskus mukavaa. Meillä on jo tosi hyvä seksielämä ja ei ole oikeastaan mitään muuta kun tuo joka voisi vielä parentaa sitä mun puolesta.

Mutta en voi kuvitella että jokulla ois joka menkkaviikko näitä kipuja, ja joka päivä sen aikana vuoden ympäri.

Siksi ois mukavaa jos muakin hemmotteltaisi JOSKUS (edes 1 kerta vuodessa), kun sillekin annan kaiken merkeissä hemmottelu melkein päivittäin (koskettelu, autan siivoamisessa, ruoanlaittossa yksin tai yhdessä, hieronta kaikki sen "hyville paikoille" ja läheisyyttä.

Mutta täällä mä nyt oon ja hän on melkein myymässä meidän talo ainoastaan koska sanoin että olisi joskus kiva saada. Ja olimme jo puhuneet siitä ettei hän tarvitsisi nielasta, ettei edes semmosta.

(Tämä keskustelu ei todellakaan ollut mitään "vaadin suuseksiä!" keskustelu, vaan olin utelias muiden mielipiteistä tässä asiassa). Jostain hän oli myös saanut semmonen käsitys etten olisi tyytyväinen meidän seksiin, mutta olen jo tosi tyytyväinen ja voihan sitä aina parantaa vaikka on jo hyvä mun mielestä, vai oonko ihan väärässä?

Lisäksi olin lähes kokematon kun häntä tapasin (hänella on ~15v kokemusta), siksi tietysti yritän ehdottaa mun elämän naiselle jos ehkä onnistuisi, kuku muuasta mä muka kysyisin?? Ja jos ei onnistuisi niin ei haittaisi. Mutta ainahan voi jotain ehdottaa jos haluu mahdollisimman paljon nauttia, minusta ois tyhmää jos ei voi olla avoin.

Kyllä se vaan voi olla, että on aina kipeät menkat eikä mikään seksiin liittyvää vaan huvita. Että mun pitäisi sitten itku kurkussa paskan fiiliksen kanssa sua alkaa imemään. Tästä tosiaan on keskusteltu ja en siksi voi tajuta, miks oot noin idiootti! Kiva se varmasti on sellasilla jolla vuoto on minimaalista ja tuskin huomaa että hupsis, menkat alkoi. Mulla kun tulee lotikakaupalla ja koko alapää kramppailee ja särkylääkkeetkään ei aina auta mitään.

Mä oon niin verisesti loukkaantunut, että tulit lyttäämään mut tänne keskustelupalstalle, kun oot ensin kertonut kuinka hyvää meidän seksielämä on. Siirryit just siihen kategoriaan, jota tämä palsta on täynnä: valivali vali, mun muija ei anna panna kakkoseen enkä saa edes tunkee kurkkuun asti.

Kiva että autat siivoamisessa ja muuta, mutta mitä jos joskus tekisit jotakin ilman, että pitää pyytää. Jos tajuaisit että sen tiskikoneen voi tyhjentää ja lattiat siivota ilman kerjäämistä. Ihan niin kuin olisit joku vitun supermies. Susta on kuule superit kaukana. Ja todistit justiinsa olevas just samanlainen kuin nämä kaikki muutkin kusipäät. Tosiaan kuvittelin minäkin löytäneeni helmen sikojen joukosta, mutta samanlainen sika on kuin muutkin.

Sulle näköjään pitäisi tämäkin asia rautalangasta vääntää, niin kuin kaikki muutkin. Mäkin tosiaan luulin että asa on jo kotona keskusteltu ja tiedät miksi ei menkkojen aikana kiinnosta. Muttä täällä se säälitys itkee keskustelupalstalla. Voivoi sua raukkaa, eikö se saatana ota edes suihin, että pärjäisit neljä päivää. Voi mikä paska ämmä, vaihda uuteen. Tipahdit just lainmpaan kategoriaan, kiitti vitusti hani, kauanhan mä jo luulinkin löytäneeni elämäni miehen.

• Niclas
        MFP kirjoitti:

Kyllä se vaan voi olla, että on aina kipeät menkat eikä mikään seksiin liittyvää vaan huvita. Että mun pitäisi sitten itku kurkussa paskan fiiliksen kanssa sua alkaa imemään. Tästä tosiaan on keskusteltu ja en siksi voi tajuta, miks oot noin idiootti! Kiva se varmasti on sellasilla jolla vuoto on minimaalista ja tuskin huomaa että hupsis, menkat alkoi. Mulla kun tulee lotikakaupalla ja koko alapää kramppailee ja särkylääkkeetkään ei aina auta mitään.

Mä oon niin verisesti loukkaantunut, että tulit lyttäämään mut tänne keskustelupalstalle, kun oot ensin kertonut kuinka hyvää meidän seksielämä on. Siirryit just siihen kategoriaan, jota tämä palsta on täynnä: valivali vali, mun muija ei anna panna kakkoseen enkä saa edes tunkee kurkkuun asti.

Kiva että autat siivoamisessa ja muuta, mutta mitä jos joskus tekisit jotakin ilman, että pitää pyytää. Jos tajuaisit että sen tiskikoneen voi tyhjentää ja lattiat siivota ilman kerjäämistä. Ihan niin kuin olisit joku vitun supermies. Susta on kuule superit kaukana. Ja todistit justiinsa olevas just samanlainen kuin nämä kaikki muutkin kusipäät. Tosiaan kuvittelin minäkin löytäneeni helmen sikojen joukosta, mutta samanlainen sika on kuin muutkin.

Sulle näköjään pitäisi tämäkin asia rautalangasta vääntää, niin kuin kaikki muutkin. Mäkin tosiaan luulin että asa on jo kotona keskusteltu ja tiedät miksi ei menkkojen aikana kiinnosta. Muttä täällä se säälitys itkee keskustelupalstalla. Voivoi sua raukkaa, eikö se saatana ota edes suihin, että pärjäisit neljä päivää. Voi mikä paska ämmä, vaihda uuteen. Tipahdit just lainmpaan kategoriaan, kiitti vitusti hani, kauanhan mä jo luulinkin löytäneeni elämäni miehen.

Miehissä kuten naissisakin on vikoja.. et voi löytää miestä jossa ei ole vikoja vaan ainoasta miehen jonka viat voit hyväksyä... BTW oletko käynyt lääkärissä menkkavaivojesi kanssa... kuulostaa hieman endometrioosilta... Ja mitä seksiin menkkojen aikaan tulee ( ja myös muutenkin) niin nainen voi ihan itse päättä mitä silloin tekee tai on tekemättä.. mies vain toimii sen mukaan... seksi on helpoin ja ehkä ainut tapa manipuloida miehiä.. ja miehet pitävät siittä.

• ihris

joo mää muuten tykään lipasta ja välillä kunnolla menkka pimpulaa, ei maistu pahalle.

• suuseksi

naisellesi ? Tamponi paikoilleen ja kunnon alapesu ja sitten suuhoitoa ? Minulle ainakin kelpaa, kun mies siihen kerran suostuu. Saa sitten vastineeksi imuttelun. Yhdynnästä en pidä muina vuotopäivinä kuin ensimmäisenä ja viimeisenä, jolloin vuoto on hyvin vähäistä ja olo "ottavaisempi" muutenkin.

• MFP

Sä oot tehnyt ruokaa ja siivonnut ja hellinyt ja vaikka mitä. Kun mies sen tekee se on sellainen asia, että siitä pitäisi kiitellä ja kumarrella vuosi tolkulla.

Entäs ne kerrat, kun tuut töistä kotiin ja ruoka odottelee valmiina, talo siivottu ja pyykkisi pestynä. Entäs se että oon luopunut kaikista mun lempiruoaista, että saan laitettua sulle hyvää ruokaa joka sulle kelpaa. Entäs kun olen hankkinut alusvaatteita, käsirautoja ja liukuvoidetta, että meidän seksi pysyis mielenkiintoisena. Entäs että olen lähtenyt harrastamaan seksiä mihin vaan, työpaikalle, autoon, uimarannoille, metsäretkelle ja olen valmis kokeilemaan mitä vaan. Entäs se että lähes kaikki asennot kelpaa mulle, vaikken itse niissä saakaan, koska tiedän että sinä pidät niistä. Entäs se että mua ei kiinnosta mitkään seksilelut pätkääkään ja sen perhosen olisin halunnut hankkia, että jos olisi vielä mukavampaa harrastaa seksiä eri asennoissa, ettei kävisi sulle tylsäksi. Entäs jos sä et olekaan sen kummemmin supermies kuin kukaan mukaan mies. Entäs jos mun tunteet kuoli sua kohtaan, enkä pysty edes enää olla sun lähellä.

• Niclas

Roolit on jääneet moneesa suhteessa johonkin vanhan ja uuden ajan välille... Aikaisemmin oli selvää että mies tienaa ja nainen hoitaa kodin... nykyään monesti kumpikin tienaa ja nainen hoitaa kodin. Mutta monesti myös naiset eivät näe mitä miehet tekevät.. tai eivät arvosta sitä. En tiedä sinun suhteesta mitään mutta ihan esimerkkinä... Itselläni työajat on sen verran pitkiä että töiden ja nukkumisen väliin jää 2 tuntia... naisella taas 8 tuntia... on aika selvää että hän joutuu enemmän kotihommia tekemään. Ja mä kyllä kiittelen ja kumarran häntä siittä... jos joskus harvoin minäkin sitä teen niin kuulostaa kiitos ihan kivalta... ja häneltä meni 10 sekuntia aikaa hukkaan kun hän kiitti ja samalla kannusti mua jatkamaan. jos joku viikonloppu hän on väsynyt eikä jaksa koko päivää siivota niin 10 minuutin seksuaalipalvelulla hän saa miehen koko päiväksi siivoamaan... en pakota häntä siiheen mutta hän kaiketi on vain järkevä ja keksii sen itse... Niin ja ajatelit varmaan että meidän kuuluisi siivota yhdessä... niin me toimitaankin.... tai sitten jos olen saanut hyvä seksiä niin emäntä voi lähteä lenkille sillä aikaa kun mä siivoan... Sanoisin että ennemmin että nainen pääsee liian vähällä kun "joutuu" miestänsä seksuaalisesti palvelemaan...

• .....-.-'

totta kai annan, miksi pistäisin kultani kärsimään sinä aikana kun minä vuodan verta, halut on hänelläkin, ja kuten joku jo mainitsikin, saa sitä hellyyttä sit sen jälkeen kun miehen suurimmat halut on tyydytetty ja se jaksaa sen jälkeen kiehnata vierellä :)

• ja saan

Kun mulla on menkat niin otan kyllä mieheltä suihin. Alku- ja loppupäivinä myös hän nuolee mua (tiedän, olen löytänyt aarteen :)). Seksiäkin harrastetaan loppupäivinä, vuodon ollessa runsaimmillaan pysytellään yleensä suihkun puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe